Saly

43 Reviews (1..10)

15-3-2017
Verduyn Trui
Zalige vakantie !!
Een vakantie in B&B Baobab belge is een echte aanrader. De Belgische gastvrouw Dominique en haar Senegalese man Ismael doen er alles aan om het naar je zin te maken. Aangename kamers, lekker ontbijt, de ligging was ideaal om mooie uitstappen te doen. Strand en zee is op 2 minuten wandelen van de B&B. Alles wordt voor jou geregeld. Alles kan, niets moet. De avonden waren ook heel aangenaam. Dominique en Ismael zingen samen in de groep Benne Bayfall en treden regelmatig op de buurt, ambiance verzekerd. Kortom, onze eerste Afrikareis was een voltreffer. Wij zijn overtuigd en gaan er zeker terug.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Zwembad 10,0
22-3-2017
Marnix
kleurrijk en gezellig
Bij het binnenkomen kom je onmiddellijk terecht in de kleurrijke Sénégalese sfeer. Dominique en Ismael verwelkomen je op een heel enthousiaste manier en bieden je onmiddellijk een cocktail of een biertje aan.Ik voelde me direct thuis. Ik sliep er in de kleinste maar gezellige kamer "balafon" met aanpalende keuken als je zelf iets wil klaarmaken. Lekker ontbijt met een vriendelijke bediening door Eveline die je onmiddellijk vraagt of je een omelet of een eitje à la plat wilt.Soms bakt ze pannenkoeken of zijn er crossants. De ligging kan niet beter zijn, rustig en zeer dicht bij het strand. Kortom,een adresje om te onthouden.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Prijs / kwaliteit 9,0
13-1-2017
tine boeykens
Alles wat een B&B moet zijn
Fantastische B&B, vlakbij het strand in een leuke rustige wijk. Door het warme, spontane onthaal, voelden wij ons onmiddellijk thuis. Dankzij de inspanningen van de superjoviale eigenares Dominique en haar partner Ismaël, maakten wij onmiddellijk kennis met alle andere gasten. Samen spelletje spelen, een etentje organiseren of samen op excursie...alles kan maar niets moet. De sfeer is echt relax, Senegal op zijn best. De kamers zijn vrij basic maar allen leuk aangekleed met Afrikaanse details en aangepaste kleuren. Belangrijk detail : goede matrassen!!
  • Reis vertrek datumJan. 2017
Ligging 9,0
Kindvriendelijk 9,0
23-11-2016
Cséke Nadine
fantastisch, genoten van de vakantie!
B&B belge is een echte aanrader! Toffe gastvrouw en gastheer, staan altijd voor je klaar, niets is hen te veel! Top! Leuke, verzorgde kamers, lekker ontbijt, vervoer wordt voor je geregeld, toffe excursies worden aangeraden, het echte Senegal kan je van daar uit gemakkelijk ontdekken.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
Ligging 8,0
Zwembad 7,0
14-11-2016
Veerle
Heerlijke vakantie gehad. Dominique en Ismael zijn supersympathieke mensen die je direct een goed en welkom gevoel geven. Niks is hen te veel om het naar je zin te maken. Ook alle uitstappen kunnen via hen geregeld worden. B&B is leuk gelegen, vlakbij het strand, en ook vlakbij winkeltjes en restaurantjes. Kamers zijn proper en ontbijt is heel verzorgd. Je komt zeker niks tekort. En wil je toch iets anders, dan heb je het maar te vragen. Als je de kans hebt, moet je ook zeker eens naar een optreden van Dominique en Ismael gaan. Wat een stem heeft Dominique... Ambiance verzekerd ! Een echte aanrader !!!
  • Reis vertrek datumNov. 2016
30-8-2016
Bart Popelier
Thuis komen in Senegal
Zojuist terug van twee weken Senegal. Als uitvalsbasis kozen wij voor Baobab Belge in Saly, en dat hebben wij ons zeker niet beklaagd. Integendeel, vanaf het afhalen op de luchthaven door Ismaël tot het einde van onze vakantie werden wij verwend door Dominique en Ismaël. Goede locatie dicht bij zee, al onze uitstappen op maat en door de gidsen en begeleiders van Baobab Belge in orde gebracht, lekker ontbijt, Domi die zorgt dat werkelijk alles mogelijk is, het zorgde voor een echt "thuis-gevoel Onze eerste keer Afrika was een plezier dankzij onze gastheren! Voor herhaling vatbaar! Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie
  • Reis vertrek datumAug. 2016
16-8-2016
AS&Bill
Zalig
Dominique en Ismael maken van het verblijf een avontuur op zich. Steeds bereid om te helpen met van alles en nog wat: voor alles hebben ze een oplossing. Ook met kinderen een aanrader, speciaal hiervoor 'morgens wentelteefjes gebakken, echt leuk. Een prachtige entrée in de afrikaanse wereld.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Ligging 9,0
Zwembad 7,0
31-10-2016
Angie
Super ervaring
Een aanrader om te logeren. Super leuke gastvrouw en gastheer. Een ervaring op zich. Heel goed geholpen bij het plannen van uitstappen! Toffe sfeer, super goeie muziekgroep... kortom, hele lieve ervaring geweest. Ze staan altijd voor u klaar!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Zwembad 8,0
25-6-2016
Nancy
Super !
Een reis die je ooit ns moet doen. Een couleur locale sfeer, geen op maat gesneden verblijf zoals je bij 1000 en 1 hotels ervaart. Een verblijf tussen de plaatselijke bevolking. Het leven zoals het is... Dominique en Ismaël laten je je onmiddelijk thuisvoelen. Met alle vragen kan je bij hun terecht. Chauffeurs, geldomwisseling, uitstappen...worden naar jouw wensen ter plaatse geregeld. Kortom een echte aanrader voor al diegenen die eens iets compleet anders willen dan n all-inclusive, resort, luxe vakantie ! En honger lijdt je daar absoluut niet. Op loopafstand verschillende lekkere eetgelegenheden en zeer goedkoop.
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
Kindvriendelijk 9,0
Zwembad 5,0
4-4-2016
Jan DV
Prima B&B
Een reis naar Afrika vereist wel enige aanpassing, en dan is het goed dat je kan rekenen op iemand ter plaatse ! Dominique en Ismail hebben hun vertrouwde medewerkers, en dat is de beste verzekering tegen teleurstelling. En het contact tussen de gasten in een B&B is altijd vlotter en aangenamer dan in een resort. Zeker als de eigenaars voor muziek en animatie zorgen !
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
Eten 8,0