Bonaire

Hoeveelheid ruimte 9,5

10 Reviews

19-11-2014
Rob & Antoinet
Bonaire Seaview app is "the place to be"
Dit appartement gelegen aan een heuvel net buiten het centrum van Kralendijk, maar met een schitterend uitzicht over de oceaan en klein Bonaire, is de plek om heerlijk tot rust te komen. De gastheer Wietze is vriendelijk en van vele markten thuis zoals gids (op het land, op het water en in de lucht). Het appartement kent een vriendelijke prijs, heeft alles wat een appartement nodig heeft en staat garant voor een onbezorgde vakantie.
  • Reis vertrek datumNov. 2014
Prijs / kwaliteit 10,0
18-11-2012
Goele
Heerlijk verbleven!
Dit appartement is een perfecte uitvalsbasis om te gaan duiken op Bonaire. Het huis en de tuin met het mooie uitzicht maken het moeilijk om jezelf tot actie te brengen want het is zalig toeven op het terras.... Het is zeer rustig doch centraal gelegen en de vrolijke gastheer is steeds bereid om je over de betere duikplekken in te lichten en de praktische weetjes van het eiland. Absoluut een aanrader!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumNov. 2012
Ligging 10,0
11-1-2012
Kim Gritter
Topplek!
Wat heb ik een geweldige vakantie gehad in het appartement van Wietze, de vriendelijke en gezellige heer des huizes. Ik verbleef er 3 weken in mijn eentje, maar heb mij geen minuut verveeld. Het is volledig ontspannen op de veranda, met fantastisch uitzicht. Je kan je er niet anders dan direct thuis voelen. De ligging is goed, al is een auto wel handig. Juist omdat het iets van het centrum Kralendijk af ligt kwam ik tot rust. Op en top genieten. Ik kan niet wachten om opnieuw dit appartement te boeken. Dus Wietze, zeker tot ziens! :)
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datum2012
Ligging 8,0
11-10-2011
michel_van_beek
Geweldige plek
Geweldig mooi en goed bereikbaar appartement. Goed, schoon en bruikbaar ingericht. Hartelijke ontvangst door Wietze Koopman, de terecht trotse eigenaar. Plek om van uitzichten en schitterende tuin te genieten en om tot rust te komen. Goede uitvalsbasis voor ritten in de omgeving, gezien de centrale ligging. Wietze Koopman vertelt ook heel veel over het eiland, ook tijdens de rondvluchten boven het eiland in een chessna. Zowel het verblijf op het eiland, het appartement en de rondvlucht waren voor ons (m/v 61/59 jaar) een fantastische onuitwisbare ervaring! Dit is een aanrader !!
  • Reis vertrek datumSept. 2011
Prijs / kwaliteit 8,0
Inrichting 8,0
Hoeveelheid ruimte 8,0
2-10-2011
Patrick
Heerlijke uitvalsbasis op Bonaire
Het appartement is een heerlijke uitvalsbasis op Bonaire. Het huis, de tuin en het adembenemende uitzicht maken het tot een plek waar je heerlijke dagen kunt doorbrengen. Ga je het eiland en de natuur verkennen dan zit je prima want het is zeer centraal gelegen en bovendien is de gastheer zeer bereid je van interessante informatie over het eiland en de zee te voorzien.
  • Reis vertrek datumSept. 2011
Hoeveelheid ruimte 8,0
14-4-2011
Ien
voor herhaling vatbaar!!
Schitterende plek om te vertoeven! Mooi, ruim appartement met weids uitzicht over Bonaire en de zee. De tuin is een klein paradijs.... Ruime, goed ingerichte keuken. Goede bedden, ruime badkamer. Voor herhaling vatbaar!!
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datum2011
Ligging 10,0
12-4-2011
Annemieke
Geweldig appartement!
Mede door dit appartement een vakantie om nooit te vergeten, het uitzicht, de tuin, de porch, het was 3 weken lang ons ''thuis''. De vriendelijke en attente gastheer gaf ons leuke tips en zorgde ook voor het "thuisgevoel". Annemieke
  • Reis vertrek datumMrt. 2011
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Inrichting 8,0
29-12-2010
M & M
Prachtig appartement met geweldig uitzicht
Ruim en compleet uitgevoerd appartement met een mooie tropische tuin en geweldig uitzicht over Bonaire en de zee. Mooie tuin met veel vogels en jonge leguanen. Door de houten schuifwand krijg je een geweldig ruim buiten woongedeelte. Ruime slaapkamer met aangrenzend een badkamer. Alle ruimtes voorzien van fans en de slaapkamer ook van een airco maar door de shutters met gaas! waait het lekker door. Grote keuken die zeer compleet is ingericht. Ruim terras met lekkere ligstoelen! Gastvrije gastheer; vertelt waar de mooie plekjes zijn, waar je mooi kunt snorkelen e.d. en zorgt voor een broodje en drinken als je op zondag aankomt en je dus de volgende ochtend kunt ontbijten! Een aanrader!
  • Reis vertrek datumDec. 2010
30-11-2010
Lenneke de Jager
Heerlijk appartement,'k zou er zo weer heen gaan!
Appartement Bonaire Sea Vieuw is een goed op de wind gelegen appartement zodat je geen airco nodig hebt. Het is ruim en prima ingericht. Prachtig uitzicht op de riante tuin met veel vogels maar ook over het eiland tot en met de zee en bij heel heldere dagen tot Curacao aan toe! Onderhoudende en uitstekende gastheer met goede tips waar je het best een auto kunt huren, kunt duiken en mooie dingen kunt zien. Gastenboek met tips over leuke eetgelegenheden en uitgaansmogelijkheden, wij hebben het er heerlijk gehad!
  • Reis vertrek datumNov. 2010
Prijs / kwaliteit 10,0
26-11-2010
Yvonne Sarvaas
modern app. met prachting uitzicht
Mooi gebouwd appartement, strak ingericht met inloopdouche en houten schuifwand over de hele breedte van de zitkamer waardoor vanuit het appartement optimaal genoten kan worden van het prachtige uitzicht over heel Bonaire. Fantastische tuin. Heel gezellige en gastvrije gastheer, die auto, duiken en vliegtochtjes kan verzorgen. absolute aanrader.
  • Reis vertrek datumOkt. 2010
Ligging 8,0