Most na Soci

17 Reviews (1..10)

11-12-2015
Jens de Goede
Werkelijk fantastisch
Ondanks mijn reservering op zeer korte termijn kon ik zo terecht in penthouse Soca, goed gerestaureerd en zeer stijlvol ingericht maar bovenal schoon, nergens zal je een vuiltje aantreffen! De badkamer en keuken zijn nieuw, modern en erg ruim. Het tevens ruime terras en de bijbehorende ligstoelen heb ik helaas niet kunnen gebruiken maar je ziet dat alles aan het huis inclusief terras met oog voor detail is gerestaureerd. Gecombineerd met alle moderne voorzieningen en het uitzicht over de wijde omgeving dat het huis te bieden heeft kan ik je een verblijf ten zeerste aanraden!
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumDec. 2015
6-9-2015
Fam. Houben
Met ons gezin met 4 kinderen in de leeftijd van 11-18 hebben we een fantastische week gehad. Het huis is prachtig gerestaureerd en sfeervol ingericht met nieuwe en warme meubels. Aan de muur hangen schilderijen van de eigenaresse. De buitenkeuken is prachtig met een adembenemend uitzicht. De omgeving is zeer de moeite waard. Alles is te berijden en er is veel te doen. De eigenaars zijn zeer aardig en behulpzaam. Een echte aanrader.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2015
4-9-2015
Hans en Ingrid vd spek
Super appartement.
Het appartement is erg ruim en echt van alle gemakken voorzien. Wij waren met zijn tweeën dus hadden alle ruimte voor ons zelf, heerlijk. Rondom het appartement is een heel groot balkon waar je heerlijk kan zitten om te genieten van de zon en van het uitzicht. Winkels zijn in de buurt voor de boodschappen dus we kwamen niets tekort. We hebben een erg comfortabele vakantie gehad en komen graag een keer terug.
  • Reis vertrek datumJuni 2015
3-7-2013
Rob en Yvonne
SUPER appartement
Appartement Socapenthouse; Mooi ingericht appartement, met echt alle voorzieningen die je je maar wenst. Van Wifi tot wasmachine. Bovendien op een schitterende locatie, op 1e etage, uitzicht over het dorp, dat iets lager ligt. De zwaluwen scheerden over het balkon! Midden in het dorp, met de bedrijvigheid van een dorp. De Nederlandse eigenaar hebben we diverse keren gesproken en heeft ons voorzien van tips voor de omgeving of voor een activiteit. Restaurant " Sterk" op loopafstand (400m, vanaf het eigen terras te zien) Prijs/kwaliteit is goed. Bij warm weer airco in het appartement. Schone appartement. Een aanrader en we komen zeker terug!
  • Reis vertrek datumJuni 2013
14-10-2012
Luc en Lieve
mooi appartement
Mooi appartement in het midden van het dorpje Most na Soci: luxueus en ruim, met een moderne keuken en badkamer, 2 slaapkamers en een enorm terras met een leuk uitzicht. In Most na Soci zijn er een paar restaurants, een kleine supermarkt, een postkantoortje en een bankautomaat.
  • Reis vertrek datumSept. 2012
Inrichting 8,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
18-6-2012
Peter en Katinka
Schitterend appartement op prachtige plek!
Een prachtig ruim appartement, voorzien van alle luxe, en sfeervol ingericht. Met een fantastisch groot terras, gedeeltelijk met overkapping (heerlijk als het regent of als het heel warm is). Most na Soce is een klein en rustig maar heel sfeervol dorpje, en het supermarktje aan de overkant verkoopt alles, ook heerlijk brood. De omgeving van Most na Soce is prachtig, veel te doen en te zien. Na een actieve dag heerlijk thuiskomen in het appartement.
  • Reis vertrek datumJuni 2012
11-1-2012
z.zivak
comfortabel en luxe in een rustige omgeving
De accommodatie is netjes en luxe. Het terras is ruim en heeft een prachtig uitzicht. Het dorpje is zeer rustig, daar valt verder niet veel te beleven. Maar de natuur is prachtig. Een plek om op zeer comfortabele wijze tot rust te komen. Een aanrader als je van rust, natuur houdt.
  • Reis vertrek datum2012
Kindvriendelijk 10,0
4-9-2011
Fam. de Bruine
luxe penthouse in klein dorpje, prachtige natuur
Appartement most na soci is zeer compleet en luxe ingericht. Alles aanwezig (o.a. goed werkende wasmachine)! Heerlijk thuiskomen na een dag vissen in de soca of wandelen in de omgeving. Op aanraden van Eduard met prima gids gevist: Simon. Na zijn tips over goede visplekjes en de juiste vliegen zijn er vele forellen die dag en ook daarna nog gevangen. Met de trein naar Bled is een aanrader. Verder is er een supermarkt op loopafstand. Goede restaurants liggen in de buurt van Kobarid (half uurtje rijden).Kortom fijne vakantieweek met ons gezin.
  • Reis vertrek datumAug. 2011
Kindvriendelijk 9,0
30-8-2011
Sandra Pott-Zuidam
Topluxe in schitterende natuur.
Fantastisch appartement met zeer veel klasse. Luxe ingericht, fantastisch balkon met schitterend uitzicht, 's avonds genieten van de sterrenhemel, er was werkelijk niets te wensen over. Het overkapte deel van het balkon is een groot geschenk, want het kan hier zeer warm zijn (35 graden), en zo was het toch goed te doen om heerlijk in de ligstoelen buiten te vertoeven. De airco in de woonkamer was ook een heerlijkheid; van de warmte kunnen vluchten in deze oase was een verademing. De tips van Eduard hebben ons op mooie plekken gebracht die we anders waarschijnlijk niet zouden hebben gevonden. Er is tevens volop informatiemateriaal in het appartement aanwezig om de omgeving optimaal te kunnen benutten. En die omgeving is ronduit schitterend: talloze schitterende zwemplekken in de kraakheldere rivieren en meren, schitterende natuurparken, volop gelegenheid tot watersport en paragliding, motorsport. Dit is helemaal 'back to nature' vanuit een luxe basis. Beter kan niet!
  • Reis vertrek datumAug. 2011
Kindvriendelijk 10,0
14-8-2011
Bart
Top penthouse, mooie ligging, geweldige natuur
Soca Penthouse in Most na Soci is een heerlijk ruim appartement. Smaakvol ingericht, mooie kunst (Jana Dolenc!), voorzien van alle comfort. Airco is top, net als dakterras met veranda en uitzicht over dorpje en kobaltblauw meer! Bedden zijn goed, sanitair schoon en chique. En genoeg te zien en doen in de omgeving om er helemaal uit te zijn. Aanrader voor gezin, groepje vrienden of lekker met z'n tweeën. Nederlands sprekende eigenaar met veel goede tips, ook voor motorrijders.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datum2011