Roaix

Hygiëne 9,5

136 Reviews (1..10)

19-6-2017
guy en rachel Verhemeldonck
zo zalig rustig en ontspannend
Rustig mooi huis met koelte.Alles werd gedaan om de gezelligheid te bevorderen. Sublieme tuin met mooie kunstwerken.Geen lawaai en zeer lieve en behulpzame uitbaters.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Activiteiten 9,0
26-5-2017
Cees en Els van der Jagt
Hét vakantiepareltje in de Vaucluse.
Na de reis ( van 2 dgn voor de ontspanning, tot St.Verand ), aankomst op het prachtige en stijlvol gerenoveerde complex, hartelijke ontvangst door Heleen en Erik. Rust, prachtige tuin en verwarmd zwembad. Leuke , niet opdringerige aktiviteiten ter kennismaking etc.Mogelijkheden tot "Wellnes". Prachtige omgeving, degustation vente te over, of gewoon luieren. Het was voor ons een zeer blije en verrrassende herontdekking die naar meer smaakt.Ga zo door!!
23-5-2017
Annelies Schneider
Een oase van rust!
Gastvrije eigenaars! Heerlijke rustgevende omgeving!
Activiteiten 8,0
22-6-2017
Marcelle Otjens
het waren weer super vakantie weken.
Als je voor je rust komt ben je hier goed op zijn plaats, maar als je gezelschap zoekt kan dat ook door deel te nemen aan de gezamenlijke activiteiten.
11-6-2017
Bé en Dinah
Schitterende locatie.Alles heel compleet.
Woning is zeer compleet. Rust,ruimte .Privacy. Geweldige gastvrouw en gastheer.
Service 9,0
Activiteiten 8,0
Eetgelegenheden 8,0
6-5-2017
Danielle Wijbrandi
Bijzondere plek
Authentiek, smaakvol, gastvrij .... een heerlijke plek om tot rust te komen! Het verblijf in les Belles Heures is zeker de moeite waard en de omgeving is prachtig.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datum2017
Service 9,0
Activiteiten 9,0
1-6-2017
John en Ada Goetjaer
Onvergetelijk
Oost West - thuis best. Zo voelden wij ons ook bij onze aankomst op 6 mei 2017 in woning 7 van Les Belles Heures. Wij genoten van de schitterende en kunstzinnige ambiance van Erik en Heleen, hun hartelijkheid , betrokkenheid en zorgzaamheid gedurende 2 weken. Tel daarbij de zon en de wijn van de Vaucluse en een verblijf in Les Belles Heures kan niet meer stuk. Tot ziens
1-11-2016
Brigitte Klijn
voor herhaling vatbaar!
Een plek die je meteen het gevoel geeft dat je welkom bent en je thuis mag voelen. Het is een plek van overvloed en Heleen en Eric stralen dit uit door bijv. de 5uurs borrel op maandag! Het huis is stijlvol ingericht, super schoon en van alle gemakken voorzien. Ook hebben we heerlijk geslapen! Niet onbelangrijk tijdens de vakantie :-) We hadden heerlijk weer voor eind oktober en hebben gezwommen in het verwarmde zwembad, ons lekker laten masseren in de stoel (aanrader) en genoten van lekker buiten zijn (in een prachtige tuin). Ook de omgeving is prachtig in de herfst. Al met al een heerlijke bourgondische vakantie. Dank je wel Eric en Heleen. We komen zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
25-9-2016
Rob Hamilton
Ons verblijf overtrof alle verwachtingen
Men moet er volkomen blanco naar toe gaan en de verrassing van het verblijf zal er alleen maar des te groter door worden.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Eetgelegenheden 10,0
25-9-2016
Ineke
Voelt als een Welness retraite!
Wij komen al jaren op dit park aan de boerderijkant en bewaren goede herinneringen aan de tijd toen de kinderen klein waren. Goed moment om samen met ons volwassen gezin ons huwelijksjubileum te vieren. We boekten huis nr. 5 vanwege de twee badkamers. Een prima keus! Een heerlijk ruim huis, grote luxe keuken en een tuin met veel privacy. Vanuit de tuin loop je zo naar het zwembad, welke goed verwarmd is. De laatste jaren hebben de eigenaren er alles aan gedaan om te renoveren. Daardoor heeft het park een luxe uitstraling gekregen. Het is vooral de rust die we daar ervaren waardoor het voelt als een welness retraite. Door de eigenaren worden activiteiten georganiseerd; wijnproeverij, happy hour, maaltijd, maar het staat je vrij of je daaraan wilt deelnemen. De centrale ligging en omgeving leent zich uitstekend voor fietsers en prachtige wandelingen in de natuur, bezoeken van marktjes en leuke stadjes. We ontdekken steeds weer iets nieuws. Kortom; wij gaan zeker weer terug komen!
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumSept. 2016