Pennabilli

Zwembad 9,1

54 Reviews (1..10)

31-8-2016
A.H.
Prachtige camping, mooie omgeving.
Zeer vriendelijke ontvangst, je krijgt direct een map en boekje mee over de omgeving. Mooie camping en omgeving, goed sanitair. De menukaart van het camping restaurant is beperkt en eenvoudig maar wel goed. Uiteraard zijn er in de directe omgeving lokale restaurantjes te vinden. Wat goed is om te weten is dat de camping een eco label heeft, dat resulteert in niet heel warm water en douchen met muntjes. Voor kinderen is er genoeg ruimte om te spelen. Bij het zwembad (groot bad en peuter bad), met ligweide, is ook een volleybal en voetbal veld. Bij het restaurant een klein speeltuintje. Ook leuk is de rivier die langs de camping loopt. Het zwembad is voor camping gasten gratis, de lokale bevolking ziet men vooral in het weekend. Voor ons was dit de mooiste & beste camping waar wij tot op heden geweest zijn.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 7,0
5-8-2016
Wendy
Mooi onderhouden camping, toch wat tegengevallen
Mooie groene camping aan een beekje/rivier. 99% van dr plaatsen waren om een middenveldje heen, waar in het midden bbq pits stonden en artistieke objecten. MOoi groen en veel bloemen. Helaas kregen we de camping ervaring minder mee aangezien we op de enige plek stonden buiten dit grasveld, maar op een (grote) plek aan de grindweg t.o de parkeerplaatsen. Voelde alsof we op elke willekeurige doorreiscamping hadden kinnen staan. Camping zit vlak naast een weg (hoorde we ook) en was minder rustiek dan we hadden gedacht. Jammer. 100% Nederlandse bezetting, veel vaste gasten. Klein beetje "kamp Holland" gevoel. Zwembad ook goed onderhouden. Kinderbadje is klein, diep en kindjes kunnen er niet makkelijk zelf in. Douche werkt met muntjes.alles is schoon. Omgeving mooi. Camping is ons wat tegen gevallen. Geen klik, ook niet met de uitbater( die niet echt naar mijn feedback wilde Luisteren) Zijn ook eerder weg gegaan om vrienden te bezoeken elders.
  • Reis vertrek datum2016
Zwembad 8,0
8-8-2016
Marga
Voor herhaling vatbaar!
We zijn nog nooit zo vriendelijk ontvangen als hier. Prachtige camping, ruime plekken, veel groen en bloemen. Sanitair is top! Erg schoon. Kinderen konden er heerlijk spelen, ook omdat de camping autovrij is. Zwembad is erg mooi. Peuterbadje is erg diep voor hele kleintjes. Ons zoontje van net 2 kon er net staan. Zoontje van 3 vond dat dan weer helemaal super! Heerlijk gegeten in het restaurant op de camping en ook in de pizzeria verderop in de straat. Hele mooie stadjes in de omgeving om te bezoeken. Wij willen volgend jaar weer!
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 9,0
7-10-2016
Nic van Dijk
Thuiskomen
Dit jaar voor de tweede keer naar deze camping geweest, en het was weer fantastisch. Alles op deze camping is prima in orde. Mooie standplaatsen, prima sanitair, lekker eten in het restaurant, en een gezellig zwembad. Grazie ea presto di nuovo Marco, Sara i Luca
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 10,0
1-5-2017
H Zuidema
Prima en goed verzorgde camping
Van 30 mei tot 5 juni 2016 op deze goed verzorgde kleine camping verbleven, eigenaren zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. De plekken zijn ruim voldoende. In de omgeving is veel te zien en is nog niet ontdekt door het massa toerisme. restaurant met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Sanitair werd in de periode dat wij er waren prima schoongehouden. Mooi zwembad aanwezig. Helaas is er geen broodjesservice, hier moet je even rekening mee houden. Verder prima camping om nog eens terug te komen.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Eetgelegenheden 9,0
24-8-2015
Gert-Jan
Bijna oké!
Mooi gelegen camping, top sanitair, kleinschallig, mooi vlak met kunst in het middenterrein. Zwembad is mooi maar wel druk want mn mensen uit de omgeving komen hier naar toe. Hele mooie omgeving en het plaatsje Pennabilli is erg mooi, ook San Leo is de moeite van bezoeken meer dan waard. Marco en zijn team zorgen op en top voor hun camping. Wij vonden het wel een onrustige camping , ondanks de beperkt aantal plaatsen, omdat m.n. in het middengebied de barbecues staan en de vuurplaatsen. Gezellig op zich maar een groep van 14 volwassen moest een avond blijkbaar doorfeesten en zelf toen om 22.30 het licht uitging ging men door tot een uur of twaalf. Nadeel van het middenterrein is ook dat een kleine groep mn van mensen die hier de plaatsen aan hebben natuurijk hier gebruiken maken, terecht, maar blijkbaar vergeten zij dat er omheen ook andere plaatsen zijn die wat last kunnen hebben van luidruchtig geschreeuw. De pizza even verderop langs de weg is echt fantastisch.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Ligging 8,0
Zwembad 6,0
16-8-2015
Frank
(te) mooi, gratis wekservice
Mooie omgeving, in dal gelegen nabij bergen en leuke bezienswaardige plaatsen. De camping is als een park aangelegd: geheel vlak, met gras en diverse struiken en rozen. Het campingpark wordt dagelijks onderhouden, elk gevallen blaadje wordt opgeruimd en de rozen worden keurig bijgehouden. s'-nachts wordt het park gesproeid, waardoor je in de tent de ervaring hebt dat het regent (en je de tent uit wilt om te plassen). Vanwege de parkachtige camping is het geen natuurcamping. Als je een potje wilt voetballen o.i.d., moet je uitkijken dat je de rozen niet stuk maakt Wij werden elke ochtend om 7.00 u gewekt door een radio van een naburig appartement. Naast de camping is een werkplaats waar het werken om 7.30 u begint, van maandag t/m zaterdag. Dus nadat je om 7.00 u bent gewekt, hoor je om 7.30 u geluid van buldozers. De campingbeheerder bleek niet flexibel. De campingpopulatie bestond voor 95% ui Nederlanders, waarbij meerdere families jaarlijks terugkomen.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Eetgelegenheden 6,0
26-8-2015
Wout
Prachtige plek
Schitterend gelegen camping met mooi en groot zwembad erbij. En het klopt dat het af en toe druk is in het zwembad door de italianen: je kunt altijd uitwijken naar het heerlijke riviertje naast de camping. Sanitair is erg schoon en altijd toegankelijk. Marco en Sara (en ouders) werken zich een slag in de rondte om het de gasten naar het zin te maken. Jammer dat dit niet altijd overkomt (zie onder). Als mensen van tevoren wat beter lezen en zich voorbereiden hoeven ze geen 5'en uit te delen.
Ligging 8,0
17-8-2015
Familie vreuls
Pareltje.
Camping Marecchia da Quinto is komen als een gast en gaan als een vriend. Mooiste camping ooit. De camping is het "kindje" en de trots van de vriendelijke familie Mancini. Met veel toewijding runnen zij deze mooie camping. Attent en zeer servicegericht. Prachtige streek voor iedereen die de toeristische trekpleisters zoals Florence, Luca, Pisa, Sienna enz... al gezien heeft. Ieder dorpje, stadje is een pareltje. Ongerept, onontdekt en nog absoluut niet toeristisch. Wij zullen hier beslist nog eens terugkomen.
Ligging 10,0
Zwembad 8,0
10-8-2015
Yvonne Brocke
Prachtige kleinschalige camping mét kunst
Deze zomer 10 prachtige dagen gehad op deze hele mooie camping. Onze kinderen 7, 11 en 13 hebben zich prima vermaakt. Mooie terrein met kunstwerken in de Tonino Guerra-stijl. Rivier én zwembad. Nieuw, smaakvol en schoon sanitair. Wij stonden op het veld bij de vuurplaats (geen overlast, gezelligheid), Kinderen: trekken samen op, veel kaartspellen, twee bonte avonden, eigen pizzamaaltijd, zeker voor hen een mooie vakantieherinnering. Mooi groot zwembad met stoelen én grasveld waar je ook andere gasten ziet dan de camping. Super omgeving maar een dagje op de camping is ook top! Niet toeristisch, juist gericht op Italiaans genieten. Prima tot in de puntjes beheerd door Marco c.s.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Ligging 10,0