Willemstad

Hygiëne 9,3

166 Reviews (1..10)

26-7-2017
Iris van alphen
Super mooie plek waar je optimaal kan ontspannen. Mooie,ruime en super ingerichte appartementen. Je hebt hier alles wat je nodig hebt voor een heerlijk vakantie. Twee hele leuke en gezellige eigenaren met veel humor.
  • Reisgezelschap
  • Reis vertrek datumjul 2017
Hygiëne 10,0
28-6-2017
Hilde Schuiling-Duinker
Heerlijk en gastvrij!!
Het appartement is van alle gemakken voorzien er ontbreekt je aan niets! Veilige omgeving, mooie tuin en lekker zwembad met ligbedden. Wij vinden het heerlijk om niet in de drukte van de stranden zoals Jan Thiel en Mambo te verblijven. Vanuit Julianadorp ben je in een zucht op de mooiste stranden van Curacao, zonder de file van de Caracasbaaiweg!
Inrichting 8,0
Zwembad 8,0
Hygiëne 9,0
26-6-2017
Jolanda en Eddy Willekens
Super! Op en top genieten!
Wij verbleven twee heerlijke weken in het prachtige appartement Kurason. Alles wat je nodig had was voorhanden. Het appartement was kraaknet! De handdoeken werden zeer vaak verschoond en na een week werden beddenlakens vervangen en was het weer helemaal gepoetst. De gastheren waren steeds zeer attent en ze stonden ook open voor een praatje. Ze hebben een heel goede afstand-nabijheid verhouding tot de gasten. Door de kleine opzet van het complex en de indeling hebben we andere gasten nauwelijks gezien en hadden we vaak tuin en zwembad voor ons alleen. We hebben heerlijk geslapen en het ontwaken was zowaar nog beter met de vogelzang op de achtergrond. De tuin en het zwembad zijn prachtig en net als het appartement zéér goed onderhouden. Ieder dag kregen we een bezoekje van de lieve hond Lucky, die na zijn snoepje (voorzien door de gastheren) zijn wandelingetje weer doorzette. Julianadorp is zeer centraal gelegen, stranden, restaurants en supermarkt waren op korte rijafstand. Kortom: enkel lof voor deze twee toppers! Nooit eerder hebben we zo kunnen genieten en zijn we zo tot rust kunnen komen! Voor herhaling vatbaar!
Ligging 8,0
Hygiëne 10,0
1-7-2017
Henriette Hendriks
Fantastische
We hebben voor de 2e keer daar onze vakantie doorgebracht . Het was zoals vorige keer geweldig. Oftewel alles Toppie. De heren zoakls altijd gastvriendelijk , niets is teveel. Voor on voor herhaling vatbaar en zeker tot weer. Dit is voor iedereen n aanrader. .Voor iedereen is er wel iets te beleven en te doen. T is Fantastisch!
Ligging 9,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
Zwembad 9,0
Hygiëne 9,0
30-4-2017
Ria-Ritco
fantastisch, zeker een aanrader
Alles prima, erg schoon en rustig gelegen. Fantastische gastheren. Zie ook onze review in het gastenboek!
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Ligging 9,0
4-5-2017
Thea en Ans
Een relaxed "thuisgevoel" op prachtige locatie
Wij vonden alles heel goed. Niets dan lof.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2017
22-3-2017
Lisanne Everartz
we hebben enorm genoten en gerelaxed!
Het is mooi, rustig, schoon, smaakvol ingericht!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Ligging 8,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
Zwembad 8,0
19-2-2017
Janneke
Wederom genoten!
Voor de 4e keer hier verbleven. Villa l' Orangerie ligt gunstig t.o.v. Willemstad, de stranden en luchthaven. De appartementen zijn zeer volledig ingericht en super schoon. Ze worden omgeven door een heerlijk tuin met een lekker zwembad. Gastheren doen er alles aan om het je naar de zin de maken, ze zijn in 1 woord geweldig.
15-3-2017
Carlo en Linda
Genieten van het echte Curacao!
Voor de tweede keer gelogeerd bij Villa 'l Orangerie en het was weer héérlijk! Drie weken lang top verzorgd door gastheren Sjaak en Marcel, nergens omkijken naar, alleen maar genieten! Als je meer wilt zien dan resorts en toeristische stranden als Mambo Beach, dan is Villa 'l Orangerie de ideale plek om te verblijven. Lekker kleinschalig, veel privacy en rust. We werden gehaald van en gebracht naar de luchthaven en ze hebben nu ook twee nieuwe huurauto's waarvan wij er één tot onze beschikking hadden. Door de centrale ligging zit je in 10 minuten in Willemstad, maar ook in een half uur aan de Westpunt, met mooie stranden als Knip, Lagun en Playa Grandi. Kortom zorgeloos genieten van het echte Curacao!
9-2-2017
Mariëla
Super verblijf met Super aardige gastheren.
Alles was perfect, niks te klagen.
  • ReisgezelschapAlleenreizend