Enter

Eetgelegenheden 9,7

66 Reviews (1..10)

11-5-2017
Barry Heutinck
Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!
"Niet traditioneel beleeft maar leuk vriendelijk!" Ik bedoel hierbij dat men "gewoon" vriendelijke en "zichzelf" overkomen waardoor je als gast je welkom voelt. Goed, ruim opgezette kamers waar wij een fijn samenzijn hebben gehad. De kinderboerderij was voor de kinderen (3-11 jaar) fantastisch! We hebben 3 keer een ontbijtservice gehad waar ze alle drie (engels-twents) allemaal lekker waren! Ook het restaurant mag een pluim verdienen. Lekker eten in een ongedwongen en vriendelijke sfeer!
  • Reis vertrek datumMei 2017
Ligging 9,0
Activiteiten 9,0
21-4-2017
Dini van Oossanen
We hebben met 3 gezinnen in de leeftijd van 3 t/m 73 jaar het Paasweekend doorgebracht op Landgoed Het Rheins. Wat een geweldige locatie! Heel vriendelijk personeel, mooi schoon onderkomen. Wij hadden 2 huizen gehuurd met een verbindingsdeur. Ideaal voor de kleine kinderen, die hadden een eigen speelkamer. De kinderboerderij en de speeltuin maakte het compleet. Ook het eten in het restaurant was heerlijk. Kortom een plek om terug te komen.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Ligging 9,0
Onderkomens 9,0
3-4-2017
Afwasser
Professioneel en erg knap
Ik vind het erg knap hoe de eigenaar Rien Mol en zijn medewerkers hiervan zo'n mooi plekje hebben gemaakt. Goed gedaan! Complimenten! Jullie mogen trots zijn!! Groet mij
  • Reis vertrek datum2017
31-3-2017
Carla van der Linden
Super!
Midweekje eind maart. Wij voelden ons zéér welkom, door de hartelijke ontvangst, het mooie en schone huisje en de fijne omgeving. Heel veel gefietst, dagje naar Duitsland geweest, genoeg te doen. Twee keer in het restaurant gegeten, uiterst vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Geen groot vakantiepark, je maakt echt deel uit van de omgeving. Wij komen terug!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
5-10-2016
Lilly van Lierop
Mooie plek en erg kindvriendelijk
Super mooi en netjes. Mooie omgeving en erg kindvriendelijk. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je kunt heerlijk eten!
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Activiteiten 5,0
25-8-2016
Tewarie
Prachtige landgoed
Een prachtige omgeving met een mooi stukje grond. Heerlijk verblijf, alles is netjes schoon. Verblijf woning is onwijs groot, alles is aanwezig in de woning. Winkelcentrum is makkelijk te bereiken. Onwijs aardige beheerder. Toppie👍👍👍
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Activiteiten 6,0
23-7-2016
Jurgen D
Top verblijf
Leuke vakantie gehad. Mooi huisje, alle comfort aanwezig, proper en net bij aankomst. Personeel is heel vriendelijk. Speeltuin is basic maar ruim voldoende om kinderen bezig te houden. Het feit dat de kinderen 's ochtends mogen helpen om de talrijke dieren te voederen met de boer is voor hen super. Er zijn leuke wandel en fietstochten te doen in de omgeving en de stadjes Almelo, Hengelo en Enschede zijn het bezoeken waard. Kortom een aanrader
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Service 9,0
Activiteiten 8,0
6-6-2016
Monique Rooyakkers
te gek!
Ons jaarlijkse uitstapje van de "oaje zuigers" vond dit jaar plaats in Enter en omgeving. Landgoed Rheins is een ideale plek om te starten met de toertochten. Het huisje is ideaal voor groepen en van alle gemakken voorzien. Je hebt de mogelijkheid om te genieten van een maaltijd in het restaurant of gebruik te maken van de service om de maaltijd aan je huisje het laten bezorgen. Terras is gezellig en beschikt over een vriendelijk en service gericht personeel. Compliment aan Anouk en haar collega's. Zeker de moeite waard en een aanrader voor groepen. We hebbben tevens de mogelijkheid gekregen om de zundapp's te parkeren achter een gesloten deur. Weer een typische gastvrije service van landgoed Rheins.Bedankt mensen!!!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumJuni 2016
29-2-2016
Fam. N. Capelle a/d IJssel
Helemaal uitstekend!
3 dagen zijn we te gast geweest op Landgoed 'het Rheins'. In appartement 'Regge'. Wat goed!! Een heerlijk zeer ruim en schoon huis. Van alle gemakken voorzien. En altijd vriendelijke bediening. We maakten beide keren ook gebruik van de ontbijtservice én van de diners (één avond in het restaurant, één avond in het huis). Helemaal super! Ultiem vakantiegevoel. De kids vermaakte zich prima in de speeltuin en bij de dieren. En de ochtend dat zij mochten helpen dieren voeren maakten het helemaal compleet. Als we een minpuntje mogen noemen was het gehorigheid van het appartement. Vanwege de mogelijkheid om twee appartementen te huren door één groep is er een deurverbinding tussen twee appartementen. Wat ervoor zorgt dat als je gezellige buren hebt je deze soms woordelijks kunt verstaan. We hebben heel erg genoten! Complimenten voor jullie prachtige en complete bedrijf. Aanbevolen!!
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
Ligging 8,0
25-10-2015
Hanna de Weerd
Dè plen voor een familieweekend!
Prachtig 16 persoons accommodatie, ideaal voor familieweekend. Van alle gemakken voorzien, sfeervol ingericht en keurig schoon. Dikke aanrader!
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumOkt. 2015