Ruinerwold

99 Reviews (1..10)

18-6-2017
Annemarie
Toffe Camping
Wij zijn met de caravan op de mini Camping geweest. Rustige camping , wij werden ontvangen door een super vriendelijke (vervangende) beheerdster! Leuke ligging op fiets afstand van Meppel en Giethoorn. Het super schone sanitair, de afwas gelegenheid en de douches allemaal top. Ik heb de eetgelegenheden niet beoordeeld omdat die er op de camping niet is. Wel zijn er voldoende winkels en restaurants in de omgeving.
Prijs / kwaliteit 10,0
Hygiëne 10,0
18-6-2017
Koos en Simone
Uitstekende groepsaccommodatie op unieke plek
Het was de perfecte plek om samen met kinderen en kleinkinderen ons familieweekend te vieren. Prima bedden, schone ruimtes, leuk ingerichte huisjes, speelgelegenheid voor de kleintjes en heerlijk rustig. Je kunt er zelf koken in een professioneel uitgeruste keuken. Ook de eigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader!
Hygiëne 10,0
11-6-2017
Nicole
Super locatie
We hebben afgelopen weekend echt een top familie weekend gehad. Zowel voor de volwassenen als voor de kids. De kids hebben zich super vermaakt met de skelters. De hele lieve geitjes die ze mochten verzorgen. Echt een ideale en hele mooie accommodatie voor de hele familie of een keer met je gezin. Zeker een kijkje waard.
Eetgelegenheden 9,0
Hygiëne 9,0
8-5-2017
Rosalinde Malaihollo-Sterk
Leuke buitenplek :-)
Wij logeerden een midweek in het grote huis. Wat een zalig plekje! Lekker rustig, genoeg speelmogelijkheden voor de kinderen, fijne keuken en ruime leefruimte. Een lekkere 'plofbank' en sfeerverlichting zou het verblijf (zeker als het weer niet zo heel zonnig/warm is) nog beter maken.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Eetgelegenheden 7,0
1-6-2017
Bea
De grote groepsruimte en de verschillende huisjes waren goed schoon, gezellig ingericht en alles is aanwezig. Wat heel prettig is: de vaatwasser is met 1 minuut klaar! Héél fijn als je met een grote groep bent. We hadden super mooi weer en konden heerlijk buiten zitten: fijne stoelen en 3 grote picknicktafels. Echt overal is aan gedacht.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Ligging 8,0
Hygiëne 9,0
2-5-2017
M van der Wilt
hele fijne kleinschalige camping.
De toffe peer is een zeer goed onderhouden camping . Zowel gebouwen als groenvoorziening. Sanitair wordt heel goed schoon gehouden. Groepsaccomodatie en huisjes zijn ook te huur. Speeltuintje en skelters (gratis) voor de kids. Winterstalling voor de caravan. En dan nog het "klokhûs" om spelletjes te doen en tv kijken. Wij staan van april t/m september op een seizoenplek op de camping. Nu voor het 6e jaar. Voor ons en de kinderen en kleinkinderen een heerlijke zomerplek.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
12-5-2017
Erik en Jasper
Peren gezellig!
Mooie en schone huisjes. Leuke omgeving. Zeer geschikt voor grote groepen. Zeker een aanrader! We hebben een peren gezellig weekend gehad.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Eetgelegenheden 6,0
12-2-2017
José
Leuk voor jaarlijks familieweekend!
De groepsaccomodatie is voor 25 personen, wij waren met 16 'volwassenen' (jonge en oude). De aparte huisjes zorgden ervoor dat ieder er zijn plekje vond voor een goede nachtrust, inclusief een fijn bed en prima sanitair. Overdag en tot in de kleine uurtjes was iedereen in de gemeenschappelijke ruimte te vinden.
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Ligging 8,0
22-9-2016
Elly
Super
Groepsaccommodatie met centraal huis en 3 losse vakantiehuizen erbij. Slaapplaatsen 25 pers. Wij zelf (gezin 3 pers) verbleven in de plaggehut. Leuk gedaan, leek oud maar met moderne apperatuur. Overige familieleden verdeeld over andere woningen. Staan dichtbijelkaar. Centraal huis met lange tafels, zodat je heerlijk met elkaar kan eten. Verzorgd zag het eruit en schoon. Weet niet of het echt een minpuntje is, maar na 22:00 uur moest het wel rustig zijn. Maar met een familie weekend is het wel erg moeilijk. Gelukkig hadden de eigenaars geen last van ons.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Prijs / kwaliteit 7,0
23-9-2016
Gouda
Fantastisch.
Leuke en prachtig onderhouden camping, geweldig sanitair, schitterende omgeving, zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaar, een groot plezier om er te verblijven.
  • Reis vertrek datumAug. 2016