Oude Tonge

Kindvriendelijk 9,9

8 Reviews

26-6-2013
Diana
Precies zoals de foto's op de site!
Landelijk Logeren ligt aan de rand van Oude Tonge. Dit is een klein plaatsje. De dichtsbijzijnde grotere plaats is Bruinisse. Er zijn in deze buurt geen overdekte winkelcentra. Wel is het heerlijk fietsen door bos, langs Grevelingenmeer d.m.v. knooppunten. s'Morgens overdadig ontbijt met warme broodjes, kan koffie en thee, fruit, hartig en zoet beleg. Genoeg om te ook mee te nemen om te lunchen. Ik ben er samen met mijn moeder en schoonzus geweest ne hebben het super naar ons zin gehad. Heerlijk buiten gezeten in een grote tuin, lekker ligstoelen en een tafel met stoelen. Prachtige bedstee om in te slapen. Alles keurig verzorgd. de gastvrouw is erg behulpzaam en haar man is ook erg aardig.
  • Reis vertrek datumJuni 2013
Waardering 9,0
Waardering 9,0
Ligging 7,0
8-11-2012
Desiree Rikken
Geweldige B&B: echt een aanrader !!
Weer een paar heerlijke nachten weg geweest. Helemaal bijgekomen bij Landelijk Logeren ! Prachtige en goed verzorgde B&B, fijne bedden (de kinderen vonden de bedsteden geweldig !) en een super ontbijt ! We komen zeker terug !
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datum2012
Ligging 9,0
16-8-2011
Maes - Buys
Ongelooflijk, prachtig, geweldig..... goed!!!
Kan alleen maar bevestigen wat iedereen schrijft. Het is prachtig wat men daar doet. Ontvangst tot in detail goed. De accommodatie is ongelooflijk romantisch. Ontbijt is geweldig lekker en veel. De B&B verrassing voor de 50ste verjaardag van mijn vrouw was echt geslaagd. Zelfs de verjaardag waren ze niet vergeten. Drie ongelooflijke dagen hebben we daar gehad. Een verjaardag die, mede door "landelijk logeren", ze nooit zal vergeten.
  • Reis vertrek datumJuli 2011
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
3-5-2011
Suzanna
Wat een super mooi plekkie.
Wat fijn om een paar dagen bij jullie te logeren. We hebben echt genoten. De gastvrijheid was super. Het eten heerlijk, met de lekkere warme broodjes, wat fruit en gekookte eieren.De slaapkamer lijkt wel een bruidssuite.Alles wit en super schoon. Een lekkere grote inloopdouche. Een goed gevulde koelkast.Een mooie plek om verschillende routes te fietsen.Bij mooi weer konden we nog lekker relaxen in de tuin.Wij komen zeker een keer terug....
  • Reis vertrek datum2011
6-5-2011
fam knijff
Geweldige B&B
Geweldige B&B alles in mooi wit wat ons erg aansprak. En de slaapkamer met de bedstee's zo leuk. Voor kinderen helemaal fantastiche de jongens van ons hebben daar mogen voetballen op het grote grasveld en op de enorm grote trampoline mogen springen. Het ontbijt was ook enorm veel en lekker. heel veel privacy wat we ook op prijs stellen. Wij hebben genoten en de kinderen denk ik nog meer, zeker een plek om naar terug te gaan.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2011
Ligging 8,0
Service 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
7-5-2011
Suzanna J
Zeer complete en prachtige b en b
Wat een sprookje als je hier mag overnachten. Wij hadden het geluk dat het sneeuwde en niet alleen binnen, maar ook buiten alles wonderschoon wit was. Heel sfeervol ingericht en doet de term ''landelijk'' eer aan. Nachttafeltjes van boomstammen. Ontbijt enorm uitgebreid en heerlijk. De koelkast is gevuld als je aankomt. Je kunt heel veel kiezen en dit alles is ook nog inbegrepen bij de prijs. Alles is brandschoon en tot in de puntjes verzorgd. Overal is aan gedacht en dat maakt het zo speciaal. Zo heb je echt vakantie. De Gastvrouw met een hoofdletter staat erop je het enorm naar de zin te maken en doet daar ook alles voor wat in haar macht ligt. Ze warmde voor ons zelfs iets op in haar eigen oven. Heerlijke tijd gehad hier, waar we zeker terug komen. Tip: kies het beauty-arrangement met badjassen heerlijke geurtjes voor onder de douche. En ja, ook de badjassen zijn wit!!!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumDec. 2010
29-8-2010
Gezin met 3 kinderen
Een juweeltje!
Eerste B&B die wij ooit hebben bezocht en we hebben met volle teugen genoten. Alles, muren, plafonds, vloeren zijn wit geschilderd, hetgeen een serene rust uitstraalt. Een praktische aparte gasten-ingang en het geheel is superefficiënt ingericht. Kleine gezellige woonkamer incl. eettafel. Koffie, thee en water, sap en fris in de koelkast. Ontbijt op het afgesproken tijdstip in het doorgeefluik: warme broodjes, fruitsap, yoghurtjes, hard gekookte eitjes, kaas, vlees, zoet broodbeleg, vers fruit ... verrukkelijk! Badkamer is prachtig incl. een zalige regendouche, met plek voor 5. In de sfeervolle slaapkamer, 2 persoonsbed en 3 bedstedes. Werkelijk een sprookje. Voor onze kinderen was het een groot feest. Boven en beneden TV/DVD kijken. Het heeft ons aan werkelijk niets ontbroken. Met zoveel superlatieven lijkt het bijna overdreven. Wij kijken halsreiekend uit naar ons 2e bezoek!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2010
19-5-2010
Fam KeizerKuiper
Fantastisch verblijf, woonkamer en slaapkamer
In een boederij een prachtige nog nieuwe woning en slaapkamer gecreeerd. Uiterst vriendelijke gastvrouw, die alles doet om het naar je zin te maken. Prima ontbijt. En als je met kinderen komt zullen die de bedstede's wel heel bijzonder leuk vinden om in te slapen.
  • Reis vertrek datumMei 2010
Waardering 8,0