Oudega

16 Reviews (1..10)

13-2-2017
Pleun
Lekker aan het water
Fijne camping aan het water. Genoeg te doen voor waterliefhebbers, zeilen, surfen, etc. Camping is niet klein, veel caravans ook. Wij vielen met ons kleine tentje beetje in het niet. Velden zijn wel ruim. Genoeg te doen voor kinderen. Speeltuin, strandje, etc. Dorpje is op wandelafstand mee ijscoboer, supermarkt en restaurant. Sanitair is voldoende en schoon. Gedurende de week organiseer de camping wat activiteiten. Er is ook een overdekt honk voor tieners. Al met al prima dagen gehad.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Zwembad 8,0
27-7-2015
Bijke
Mooie camping. Behulpzame beheerders.
Zeer goede indruk, ondanks een volle camping toch een plek gekregen aan het water. Ook werd met behulp van verlengsnoeren stroom vanuit het washok geregeld. Door de beheerders snel en goed geregeld. Avonden rustig. Overdag was er drukte met kinderen en andere watersporters. We hadden de hond mee en die heeft lekker gezwommen. Surf school op de camping/ haven die goed met kinderen om wist te gaan.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Prijs / kwaliteit 10,0
Eetgelegenheden 6,0
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 6,0
10-7-2015
Annemie en Ed Quett
Zeer goede keuze
Bijzonder mooi gelegen camping direct aan het water. Gijs en Ida zijn super vriendelijk, hartelijk en behulpzame campingbeheerders. Direct bij aankomst was Gijs direct bereid om bij hem thuis een krik te halen om mijn caravan waterpas te zetten. Verder geven ze veel informatie over de mogelijkheden Friesland te ontdekken. Wat hebben wij het 2 weken naar onze zin gehad. Zeker als afsluiting het dorpsfeest wat een keer in de 2 jaar gehouden wordt. Het was in een woord fantastisch en komen zeker snel terug. Annemie en Ed
  • Reis vertrek datumMei 2015
Prijs / kwaliteit 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
9-5-2015
A
Zeer mooie plek aan het water
Het is een mooie camping met goed onderhouden groen en natuur De mensen zijn vriendelijk op de camping en toegankelijk Het sanitair kan aandacht gebruiken ruikt niet altijd fris Een groot voordeel is dat je met een minuut op het water kan zijn Als je van Watersport houdt. Het is een rustige camping waar verder niets te doen is ( geen disco en kantine ) dus lekker genieten van de rust.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Staat v/h sanitair 6,0
23-9-2014
jimpiederk
Super gezellige camping
Prachtige camping aan het water, op loopafstand van Oudega, met kleine super, en prima Italiaans restaurant. Super aardige klantvriendelijke beheerders. Keurig schoon sanitair. Gratis Wifi. Kano's en surfplanken in de verhuur. Klein ondiep strandje, met heerlijk zwemwater. Mooie omgeving om te fietsen, b.v. om het meer naar Workum. Prachtige tocht. Sneek en Bolsward op ongeveer 12 km. Zeker een camping om nog eens terug te komen.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Eetgelegenheden 9,0
14-8-2014
stephan_8
Heerlijke watersportcamping
Heerlijk camping met relatief veel ons-kent-ons vaste gasten. Gezien de faciliteiten en omgeving overigens niet vreemd. Top beheerders die dag en nacht klaarstaan. Relatief veel activiteiten voor een watersportcamping; optredens, wedstrijdjes voor kinderen,ed. Haventje bevindt zich naast de camping en op loopafstand van Oudega met restaurant en supermarkt.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
10-6-2014
Martijn
Voor wie van watersport houdt
Wat een gezellige camping. Mooi aan het water gelegen in rustig gebied naast pittoresk dorpje. Gijs en Ida zijn de gastvrije beheerders van deze gemeentecamping. Ze beheren de camping alsof het hun eigen achtertuin is. heel prettig is dat je bij aankomst geen papieren krijgt vol met verboden. Iedereen snapt namelijk best wat je wel en niet doet. Op deze camping komen heel veel watersporters. Dat geeft een heel andere sfeer dan andere campings. Eerlijk gezegd is het er gezelliger en gemoedelijker. Kinderen kunnen lekker zwemmen aan het strandje. Hebben ze nog geen diploma, dan is een zwemvest wel een goed idee.
  • Reis vertrek datumJuni 2014
3-3-2014
cees en carla van rest
Een fijne familie camping!!
Een camping waar je je gelijk thuis voelt. Prachtig gelegen aan de Brekken, veilig zwemmen voor de (klein)kinderen. Zeilen, surfen kanoen, binnen handbereik. Gastvrij: de beheerders staan voor je klaar. Goed onderhouden, ruimte voor de kids en rust voor de (groot) ouders. In het hart van Friesland. Goeie uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Kortom wij komen er elk jaar weer graag.
  • Reis vertrek datum2014
20-2-2014
J. van der Leek
Geweldige camping!
Een fantastische watersportcamping met ruime plekken, gelegen aan prachtig vaarwater. Voor de kinderen is het ook geweldig. Bij slecht weer vermaken ze zich in De Fúke. Er is een strandje en 's zomers is er een animatieteam. Het beheerdersechtpaar is bijzonder vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. In het dorp Oudega zijn enkele restaurants en een kleine supermarkt. Het sanitair is brandschoon, op de camping ligt geen 'zwerfvuil'. Ook al ben je geen watersporter kunt je hier een fijne vakantie beleven.
  • Reis vertrek datum2014
Eetgelegenheden 8,0
14-11-2013
Leonard
Friesland op zijn best!
Zeer mooi gelegen camping aan het water. Zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben het drie weken enorm naar onze zin gehad. De kinderen hebben zich op en rondom het water en de camping erg goed kunnen vermaken. We gaan hier zeker naar terug
  • Reis vertrek datum2013
Prijs / kwaliteit 8,0