Darbres (Ardeche)

45 Reviews (1..10)

18-6-2017
Familie B.
Heerlijke vakantie!
Prachtig huis met heerlijke tuin! Huis was netjes en schoon. Prima bedden, leuk ingericht en natuurlijk Wifi, erg handig. Aardige en lieve beheerdster. Zij spreekt alleen Frans, maar dat maakt het ook wel weer leuk ;) Prettig contact ook met de eigenaars. Omgeving is schitterend! Wij hebben met onze kinderen een heerlijke vakantie gehad in deze villa!
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Hygiëne 9,0
24-9-2016
Timo en Celine
Écht voor herhaling vatbaar!
Vorig jaar vonden we Villa Le Pont al eens op internet, maar was het huis helaas al volledig volgeboekt. Dit jaar eerder een bericht gestuurd naar de eigenaar en bingo, we konden naar Villa Le Pont. Een heerlijke villa net buiten het gehucht Darbres. Elke ochtend wandelde we naar de camping in de buurt, waar we een vers croissantje haalde, om vervolgens of te genieten in de tuin met de kinderen, in het zwembad, op de trampoline of op de schommel of er heerlijk op uit te trekken, naar één van de vele mooie plaatsjes in de buurt, grotten (Grotte de la Salamandre, abseilend naar binnen!) of canyoning in labastide sur Besorgue. Een actieve vakantie gecombineerd met een oase van rust in onze vakantievilla. Barbecuën op de Weber, spelletjes doen, WiFi, alles is voorhanden voor een supervakantie. De ontvangst door de Franse buurvrouw Dominique is erg vriendelijk. Ze spreekt een paar woordjes Engels en met handen en voeten kwamen we een heel eind. We komen zeker nog eens terug.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
3-8-2015
Remy Plagmeijer
Fijn huis op een rustige plek
Villa Le Pont is gelegen op enige afstand van de drukte van de toeristische plaatsjes en de rivier Ardèche. Dit is op zich erg prettig, betekent wel dat je al snel een half uur moet rijden als je daar wel naar toe wil. Het huis zelf is ruim en van alle gemakken voorzien, alleen de badkamer is wat gedateerd. De verhuurder is erg vriendelijk en behulpzaam. Hoewel we van te voren wisten dat het huis een opzet zwembad had, hadden we mede door het warme weer toch wel behoefte aan een echt zwembad. Wellicht een idee voor de toekomst ... Dan is het huis helemaal een zeer complete luxe vakantie villa.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Zwembad 6,0
17-6-2015
Sanne de Wit
Super huis, zeker met kinderen!
Groot en luxe huis, alles zeer netjes verzorgd en geregeld. Alles aanwezig voor de kinderen, speelgoed, campingbedje en zelfs een aankleedkussen. Top! Ook contact met eigenaar en beheerder is zeer goed en fijn!
  • Reis vertrek datum2015
Zwembad 9,0
10-7-2015
G.C.Mabelis
fantastische plek
Ook dit jaar weer ontzettend genoten van deze fantastische plek.Veel gezien in de prachtige omgeving en heerlijke gegeten bij de vele gezellige restaurantjes in de pittoreske dorpjes van de Ardeche. Riny en Gerrit Mabelis
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Waardering 10,0
Waardering 10,0
10-7-2015
Ben Starreveld
Heerlijke villa, van alle gemakken voorzien.
Twaalf fijne dagen gehad in dit huis, met ons elf maanden oude zoontje. Alles voor de baby is aanwezig! De ruimte rond het huis is riant, wat erg lekker is als je veel buiten leeft. Binnen ongeveer 30 minuten is van alles goed te bereiken met de auto. We hadden temperaturen tot 40 graden C, maar in huis is het altijd goed uit te houden en anders is er altijd nog de airco. We hebben veel geBBQ'ed, want er staat een mooie grote Weber met firestarter, ideaal! Verder is de keuken zeer goed uitgerust. Verder een heel fijn bed met 2-persoonsmatras. Wij kunnen dit huis zeker aanraden!
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Inrichting 8,0
Zwembad 7,0
13-7-2015
Jantine van der Wal
Heerlijke stek.
Mooi ruim huis met een prachtige rustige ligging en een wijds uitzicht. Het huis is van alle gemakken voorzien en vergeet vooral de airco niet.
  • Reis vertrek datumMei 2015
Zwembad 9,0
19-5-2015
peter
Super plekje!
Heerlijk relaxt huis met een fantastisch uitzicht. Mooie veranda waar ook met minder weer het goed vertoeven is! Heerlijk geslapen en genoten van de vele vogels die te horen waren. Fantastische plek van waaruit we de Ardèche hebben leren kennen!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2015
Zwembad 7,0
24-11-2014
Fam Rademaker
Geweldig
Fantastisch, heerlijk ruim huis met een mooie ligging.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
22-8-2014
Tobias en Danielle
Aan alles gedacht!
Heerlijk vakantie vieren in Villa Le Pont. Een genot, kinderstoel,box, traphekje, zelfs aan een aankleedkussen is gedacht door de verhuurder. In de prachtige is het fantastisch voor de kinderen. Trampoline, veilig opzetzwembad, zandbak. De kinderen vakantie en wij dus ook. Echt genoten van deze stek en de omgeving. Lekker slenteren over de markt of lekker lunchen op het terras in Vogue.
  • Reis vertrek datumJuli 2014