Villedaigne

Zwembad 9,6

55 Reviews (1..10)

19-11-2016
sabrina
in één woord, fantastisch!
Ons verblijf was super!! Het ontvangst, de kamer, de binnenkoer, het zwembad, het eten ... het plaatje klopt! Alles was tiptop in orde. De B&B is centraal gelegen en alle bezienswaardigheden zijn makkelijk bereikbaar. Micky, Roger,Coco en Roxy jullie doen dit super. Doe zo voort, jullie zien ons zeker nog terug!!!
12-9-2016
Herman
Een ontspannen vakantieverblijf
Gelegen op een fraai stuk grond met goed onderhouden tuin en een oud, degelijk landhuis, ooit gebouwd door een wijnboer was het heerlijk toeven. Het grote zwembad gaf tijdens de warme dagen verkoeling. Op de kamer was overigens ook airco. De Nederlandse eigenaren, Roger en Micky, zorgden voor een prettige sfeer. De tables d’hôtes in de tuin onder een grote boom waren prima en gezellig. Verder ligt het Domaine centraal ten opzichte van tal van mooie plaatsen in de omgeving. Wij hebben ervan genoten.
  • ReisgezelschapMet partner
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Inrichting 9,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
Zwembad 9,0
5-9-2016
Birgit M.
Prachtige plek, erg gastvrij en kindvriendelijk
De ligging van Domaine D'' Agnelles is super: een rustige en mooie omgeving, vlak bij Spanje en bij de zee. Wij hebben hier enkele dagen gelogeerd op doorreis naar Spanje. De sfeer is erg ontspannen en gastvrij. Precies wat wij van een vakantieadres verwachten. De kinderen (en wij uiteraard ook) hebben genoten van het zwembad. Enkele dagen in de week kun je samen met de andere gasten aan één tafel mee eten. De kinderen eten vooraf, ook aan één tafel gezamenlijk. Erg lekker eten. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld pizza te laten bezorgen en op een van de vela tafels op het Domaine op te eten.
3-9-2016
Longueville
Super
We hebben met ons gezin een fantastische week beleefd in Domaine des Agnelles. Dit dankzij Micky, Roger en hun prachtig domein.
18-7-2016
Vanberghen - T'Syen
een zalig paradijsje
Mickey en Roger hebben van dit plekje een zalige B&B gemaakt waar je dagelijks kan van genieten! Prachtig groot domein, en gezellig omwille van de indeling : de mooie open schuur, het zwembad, de lange tafels in de tuin.... We voelden ons welkom, ook tussen de jonge gezinnen met kindjes. Het eten van de tables de'hotes is zalig en in verhouding niet duur. Ook sympathieke prijzen van de honesty bar. Wij sliepen in de kamer des Olives. Mooie ruime kamer en ruime badkamer. In de omgeving kan je interessante uitstappen maken! Kortom een zalig adresje !
  • ReisgezelschapMet vrienden
Prijs / kwaliteit 9,0
Zwembad 9,0
Isabelle Tack
Fantastisch! Voor herhaling vatbaar!
De is de ideale plek voor mensen die hun vakantie willen doorbrengen in een geweldige ontspannen sfeer, waar men super gastvrij ontvangen wordt en kinderen alles hebben wat nodig is om een ideale vakantie mee te maken. Daarenboven zijn de kookkunsten van Micky echt de moeite waard om te ontdekken. Een aanrader!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Bas en Keet
Geweldig
Samen met ons gezin (twee pubers) zijn wij 1 week verbleven in de familiekamer. Een schitterende kamer met voldoende ruimte. Een aparte slaapkamer voor onze jongens; deze slaapkamer heeft een aparte deur naar de badkamer. Bij aankomst werden wij direct gastvrij ontvangen en namen wij deel aan de chambre d'hotes. Een unieke en gezellige manier om onder het genot van een drankje de medegasten te ontmoeten. Hoewel ik een zeur ben met eten (geen vlees en bijna geen vis) heb ik meer dan heerlijk gegeten. Mijn mannen vonden het eten ook fantastisch! Het zwembad, de tuin, de terrasjes stuk voor stuk gezellig en sfeervol. Wij kunnen werkelijk niets bedenken wat tegenviel. Een aanrader voor gezinnen met kinderen! Wij gaan zeker nog een keer terug!!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Familie Rosiers
Zalig genieten in zuid-Frankrijk !
Ondertussen reeds de 3de keer dat we hier verbleven en onze eerste indrukken blijven nog steeds gestand : Domaine des Agnelles is een oase van rust waar genieten tot een kunst verheven is! Dit komt zowel door het prachtige domein als door de gastheer/gastvrouw en de andere vakantiegangers. Bij elk van onze voorgaande verblijven hier heerste er vanaf de eerste dag een aangename sfeer en waren vooral de table d'hotes absolute topmomenten! Ook onze kids vinden het verblijf hier steeds weer een topmoment, mede dankzij de aanwezige speelkameraadjes (domaine des agnelles wordt vaak bezocht door gezinnen met (jonge) kinderen en leent zich hier ook uitermate toe : prachtig zwembad, petanquebaan, speelhoekje, schommel, ruime binnenplaats...
5-9-2016
Rosemarijn
Geweldige vakantie, heerlijk genieten.
Heerlijk met én zonder kinderen. Goede ligging. Alles is aanwezig en de details zijn tot in de puntjes uitgewerkt.
5-8-2016
Katja Leten
In één woord top !
Het was een geweldige vakantie! Mickey en Roger zijn super goed in wat ze doen: mensen een warm welkom heten en er alles aan doen om hen thuis te laten voelen! Bovendien kan Mickey echt wel goed koken: 3 keer per week tovert ze heerlijke, verse, gezonde gerechten op tafel. Ook de kinderen worden niet vergeten en zij krijgen een even lekker aangepast menu! Zonder enige twijfel raden we iedereen aan om dit allemaal zelf te gaan ontdekken in Domaine des Agnelles! De kinderen zijn het helemaal met ons eens en genieten nu nog steeds na als ze terugdenken aan de fijne momenten die we er als gezin en samen met de andere gasten hadden! Wij hopen van harte dat jullie nog jaren met evenveel enthousiasme en gastvrijheid nog heel veel gezinnen mogen ontvangen in jullie paradijs!