Villedaigne

60 Reviews (1..10)

27-6-2017
Renee-Emma
Geweldig
Heel erg mooie locatie, heel gastvriendelijk. Kamer en badkamer waren reusachtig. Zeker een aanrader om mee te eten wanneer dat aangeboden wordt, heel gezellig! Enige nadeel was het enge portret tegenover het bed en dat een van de bedden heel erg kraakte. Verder zouden we heel erg graag nogmaals terug komen, verblijf was fantastisch. Wijzelf hadden geen kinderen bij ons, maar andere gasten wel en je zag het plezier van die kinderen terwijl ze lekker vruchten plukten die ze op mochten eten.
  • ReisgezelschapMet partner
25-6-2017
Jose
Fantastische vakantiebestemming
Domaine des Agnelles is een perfecte accomodatie, waar het heerlijk toeven is aan het zwembad of te genieten van de heerlijke door Micky bereide maaltijden. Bijzonder hierbij is dat alle gasten gezamenlijk deze maaltijden kunnen nuttigen, waarbij de gezelligheid hoog in het vaandel staat en de gastheer en- vrouw na afloop ook nog even aansluiten.
  • ReisgezelschapMet een groep
Kindvriendelijk 9,0
6-7-2017
Elke
Leuk verblijf
Wij hebben een week gelogeerd in een appartement was zeer ruim en net.juist de boekjes zullen eens moeten aangepast worden die op de kamer liggen daar stond in dat we de woensdag verse handdoeken krijgen maar toen het woensdag was en erachter vroegen zei ze dat ze dit niet meer doen wat jammer maar kregen toch nieuwe aangezien het in boekje stond.3x week gegeten savonds was lekker alleen jammer voor de 27euro dat glas wijn niet inbegrepen was in de prijs.het ontbijt vond ik het minst van al iedere dag een stokbrood 1xcroissants had en chocoladekoek maar er was ook maar 1voorzien per persoon ook altyd dezelfde kaas en charcuterie dit kan veel beter.wat ik ook jammer vond ons meisje at bij ons mee en toen wij een toast kregen bij aperitief kreeg ons meisje niets wat ik wel jammer vond.wel mooi domein net zwembad ,mooie uitstappen maken.
Waardering 8,0
Hygiëne 9,0
29-5-2017
Pluijmen
Fantastisch!
Fantastische locatie. Alles aanwezig om een fantastische vakantie te vieren. Echte aanrader!!!
  • Reis vertrek datumMei 2017
19-11-2016
sabrina
in één woord, fantastisch!
Ons verblijf was super!! Het ontvangst, de kamer, de binnenkoer, het zwembad, het eten ... het plaatje klopt! Alles was tiptop in orde. De B&B is centraal gelegen en alle bezienswaardigheden zijn makkelijk bereikbaar. Micky, Roger,Coco en Roxy jullie doen dit super. Doe zo voort, jullie zien ons zeker nog terug!!!
12-9-2016
Herman
Een ontspannen vakantieverblijf
Gelegen op een fraai stuk grond met goed onderhouden tuin en een oud, degelijk landhuis, ooit gebouwd door een wijnboer was het heerlijk toeven. Het grote zwembad gaf tijdens de warme dagen verkoeling. Op de kamer was overigens ook airco. De Nederlandse eigenaren, Roger en Micky, zorgden voor een prettige sfeer. De tables d’hôtes in de tuin onder een grote boom waren prima en gezellig. Verder ligt het Domaine centraal ten opzichte van tal van mooie plaatsen in de omgeving. Wij hebben ervan genoten.
  • ReisgezelschapMet partner
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Inrichting 9,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
Zwembad 9,0
5-9-2016
Birgit M.
Prachtige plek, erg gastvrij en kindvriendelijk
De ligging van Domaine D'' Agnelles is super: een rustige en mooie omgeving, vlak bij Spanje en bij de zee. Wij hebben hier enkele dagen gelogeerd op doorreis naar Spanje. De sfeer is erg ontspannen en gastvrij. Precies wat wij van een vakantieadres verwachten. De kinderen (en wij uiteraard ook) hebben genoten van het zwembad. Enkele dagen in de week kun je samen met de andere gasten aan één tafel mee eten. De kinderen eten vooraf, ook aan één tafel gezamenlijk. Erg lekker eten. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld pizza te laten bezorgen en op een van de vela tafels op het Domaine op te eten.
3-9-2016
Longueville
Super
We hebben met ons gezin een fantastische week beleefd in Domaine des Agnelles. Dit dankzij Micky, Roger en hun prachtig domein.
24-6-2017
Famillie Van Den Broeck
Formidabel domein.
Vanaf het eerste moment dat je binnen rijd op de oprijlaan, waan je je als god in Frankrijk. Prachtig domein, goed uitgerust met mooi zwembad, grote tafel voor de leuke avonden met de andere gasten. Kamers waren heel netjes. Leuk dat de gastvrouw toch altijd weer lekkere gerechtjes op tafel kan toveren. Dit was onze eerste bed en breakfast: wat ons aangenaam verrast heeft is de interactie met de andere gasten en natuurlijk de altijd enthousiaste ontvangst van Micky en Roger. Echt een aanrader.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
18-7-2016
Vanberghen - T'Syen
een zalig paradijsje
Mickey en Roger hebben van dit plekje een zalige B&B gemaakt waar je dagelijks kan van genieten! Prachtig groot domein, en gezellig omwille van de indeling : de mooie open schuur, het zwembad, de lange tafels in de tuin.... We voelden ons welkom, ook tussen de jonge gezinnen met kindjes. Het eten van de tables de'hotes is zalig en in verhouding niet duur. Ook sympathieke prijzen van de honesty bar. Wij sliepen in de kamer des Olives. Mooie ruime kamer en ruime badkamer. In de omgeving kan je interessante uitstappen maken! Kortom een zalig adresje !
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumJuli 2016