Appartement Domaines des Ormes

4 Beoordelingen

3-8-2013
Heidi
Superspannend in de boomhut
Wij hebben een week in boomhut Birdy gezeten. Hartstikke leuk, wel een beetje eng bij harde wind en onweer. Genoeg ruimte om hut en tent heen, alleen wel storend dat de golfers soms onder de hut doorlopen. Je moet niet bang zijn voor spinnen en insecten, en zeker niet raar opkijken als er van alles de boom uitgegooid wordt door de eekhoorntjes die nog een stukje hoger zitten. Er is genoeg te doen op de camping en in de omgeving, maaaaaaaaaaar, ook hier geldt: met mooi weer staat of valt je vakantie. Het blijft Bretagne dus wat dat betreft is succes niet verzekerd. Maar als het weer meewerkt dan is dit een prima lokatie!
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Prijs / kwaliteit 7,0
Inrichting 8,0
Hoeveelheid ruimte 10,0
22-7-2011
Eddy Patsky
Prima verblijf met veel entertainment
4-p appartement bij hotel. Appartement was zeer netjes en schoon en is vrij nieuw. In 4-p huis heb je wel een slaapbank en maar een slaapkamer.Appartementen liggen direct bij het hotel aan de rand van het park.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2011
Prijs / kwaliteit 8,0
Inrichting 8,0
Hoeveelheid ruimte 7,0
29-6-2011
Wolfjes
Nooit meer een boomhut!
Wij hadden van 11 tot 18 juni 2011 een boomhut op camping Domaines des Ormes. Dit leek ons erg leuk voor onze jongens van 7 en 8 jaar. Deels door het weer (koud en nat), deels door de accomodatie en deels door de slecht onderhouden en vieze sanitaire voorzieningen werd het geen succes. In de boomhut is het altijd donker, er is geen electriciteit (dus als het koud is dan is het gewoon heel koud) en geen water. Je hebt dus de hele dag een zaklamp nodig om iets te zoeken en voor alles wat je wilt moet je de trap op en af. Bij nat weer wordt die trap erg glad (er miste ook een trede) en 's avonds heb je een zaklamp nodig bij het gebruiken van de trap. Wij hebben het 4 nachten volgehouden en zijn toen doorgereisd richting Lyon naar een stacaravan: beter weer en een eigen douche, toilet en kraan! De voorzieningen op de camping qua zwembad, voetbalkooi, speeltuin ed zijn wel goed en netjes.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuni 2011
Prijs / kwaliteit 5,0
Inrichting 5,0
Hoeveelheid ruimte 7,0
17-8-2010
Losekoot
Appartement veel te klein Park heel leuk
App.is klein en niet zo schoon voor de prijs die je er voor betaald. wel lekker rustig en bij het hotel 1 min. bij het zwembad van het hotel.Park zelf is leuk kan er veel doen golf,paardrijden,zemmen enz.personeel is hier vriendelijk.wel veel engelse aanwezig.Uit eten op het park, niet zo goed je kan wel buiten het park 7 min rijden restaurant lekker uit eten.wij waren met 4 pers. 2 volw. twee meiden 13 en 16 jaar.7t/m14 aug. niet zulk mooi weer 2 dagen regen en veel bewolking.voor info kan je het beste bij de receptie van het park zelf vragen.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2010