Paros

3 Reviews

28-6-2013
Willy van de Kuilen
Geweldige rustgevende plek
Gezellig met mooie tuin, vanuit de tuin hoor je de golven van de zee, op nog geen 20 meter afstand, meerdere leuke restaurantjes direct aan de zee, maar ook hier in het pensioen hebben wij een eigen keukentje, de gastvrouw Katerina genaamd is heel aardig en behulpzaam, zij geeft ons veel advies om de mooiste plekjes hier op Paros te bezoeken. Onze kamer is ruim en zeer schoon en met erco, dat is ook fijn nu het warm is.. In de tuin is een schuurtje met kisten vol speelgoed voor de kinderen en vooral is het zo fijn, dat het strand hier vandaan maar 15 meter lopen is. Verleden jaar was ik hier voor het eerst en ben zoooo blij weer terug te zijn, DIT IS ECHTE VAKANTIE..
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumJuni 2013
Ligging 9,0
Inrichting 9,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
6-7-2010
Ingrid Verver
Super relaxed, echt een aanrader!
We hebben erg genoten onze vakantie op Paros. De appartementen liggen heerlijk rustig, aardige gastvrouw, de zee is om de hoek, leuke dorpen in de buurt, wat wil je nog meer??
  • ReisgezelschapMet partner
Inrichting 8,0
Hoeveelheid ruimte 8,0
27-7-2009
Hetty Kleinloog
Genieten van zee, zon en Griekse gastvrijheid
Appartementen Meltemi hebben een fantastische liggen, 30 meter vanaf openbaar vervoer en 50 meter van zee in het rustige dorpje Logaras met een paar uitstekende strandrestaurantjes. Een heuvel over en je bent in het meer levendige Piso Livadi met winkeltjes en terrasjes. Bij Meltemi is een heerlijke tuin en terras, veel schaduwrijke buitenruimte. Er zijn kamers in verschillende prijsklassen. De duurste kamers hebben airconditioning en twee badkamers. Andere kamers zijn goedkoper en hebben een badkamer, kookgelegenheid en een fan. Ook prima te doen. Katerina, de eigenaresse, is heel vriendelijk en behulpzaam. Op Paros is het prachtig wandelen, bijvoorbeeld over een oud Byzantijns pad. Een schitterend Cycladen eiland met witte huisjes, blauwe deuren en luiken en erg aardige mensen.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2009