Oirschot

Hygiëne 9,0

51 Reviews (1..10)

29-5-2017
Strik
Super leuk voor kinderen, en ouders
Wat hebben onze jongens het leuk gevonden en genoten. Bij de echte boer op de boerderij, en mam we mochten helpen!! Willem je doet het met zoveel enthousiasme en geduld. Om jaloers op te zijn! Geweldig!!! Onze oudste die bang is voor dieren heeft zo'n top ervaring mee gekregen. Met naar huis gaan moest hij zelfs hond bruno even aaien. En even langs de poesjes. In de omgeving ook mooi gefietst, van alles in de omgeving te zien en gedaan.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Hygiëne 9,0
6-5-2017
Manon Hermans
Lekker dagje uit voor ons gezin!
Wegens een enthousiaste collega deze speelboerderij bezocht. Onze twee dochters hebben zich afgelopen middag flink vermaakt. Lekker creatief en een losse sfeer! De Wraps waren lekker en ookwas er vriendelijke bediening.
  • Reis vertrek datumMei 2017
23-4-2017
Patrick J.
Genoten van ons Paasweekend
Wij waren nog nooit bij de steenuil geweest maar wilde onze tent uitproberen. De camping sprak ons erg aan zeker voor onze 2 kinderen 6 en 8 jr. We hebben erg genoten van onze tent en van de camping! Zeker de Speelboerderij was erg leuk. De Boer mee helpen is een aanrader! Alleen de afstand naar het sanitair was wat ver.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
7-3-2017
Henk
Leuke speel plek
De mensen die er werken zijn afwisselend aardig. De oude boer is een beetje een brompot tegenover de kindjes. Jonge kindjes van rond de 2/3 zijn voor hun maar lastig.
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 6,0
Kindvriendelijk 4,0
Eetgelegenheden 6,0
Staat v/h sanitair 2,0
31-8-2016
Marloes Tycho en Emily
geweldige gezellige en verzorgde camping
De plekken zijn ruim en goed voorzien van stroom en water, het is een schone en verzorgde camping wij zijn met zes volwassenen en vier kinderen wezen kamperen en hebben echt intens genoten.Op elk moment is er wel wat te beleven voor de kinderen is het niet de dieren verzorgen of knuffelen dan wel in een van de speeltuinen spelen of fietsen/skelteren. Het personeel is erg behulpzaam en netjes en er is eigenlijk niks te veel, ook Boer Willem en Wim zijn erg begaan met de kinderen Elk kind krijgt evenveel aandacht ook al moeten ze daarvoor de hele dag in de regen staan tijdens een activiteit( trekker of paard rijden). Kortom een geweldige camping waar wij zeker nog eens gaan kamperen.
  • ReisgezelschapMet een groep
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Staat v/h sanitair 8,0
21-8-2016
Draaijer
Verassend leuk!!
Vanuit de "stad" naar een boerencamping, leuk voor de kids maar verwacht er niet teveel van... FOUT!! Ja, super leuk voor de kids! Maar zoveel meer dan wij hadden verwacht. Elke ochtend stonden ze weer te trappelen om de boer te gaan helpen met de dieren voeren, om vervolgens de hooischuur in te rollen en daarna nog te bedenken dat ze het ontbijt nog op moesten eten 😉 Moesten de kinderen echt mee naar de caravan nemen om ze te laten eten en drinken, anders waren ze gewoon nonstop door gegaan met spelen. Hebben meerdere slechte (regen en koud) dagen gehad, maar dan gingen de kinderen gewoon naar de binnenspeeltuin. Ze hebben zich geen moment verveeld en er werd ook nog genoeg georganiseerd. Dat wij onze week verlengd hebben met nóg een week op de camping zegt denk ik genoeg! Wim,Willem en Hanne Bedankt!
Prijs / kwaliteit 9,0
20-8-2016
kanters
leuke plaats voor Kids.
Wij ervaren deze camping als leuk voor de Kids. De uitstraling van de boer ervaren wij niet als vriendelijk. Z'n hart ligt bij de dieren maar werkt mee op camping voor z'n zoon en dochter die ook in 't bedrijf zitten en dit duidelijk met meer plezier doen als pa. Ook vinden wij alle waarschuwingen over bezoek overdreven die echt overal hangen. Volwassen bezoek kost 2,50 en kids 7 Euro. Voor die 2,50 krijg je koffie voor dus we snappen de ophef hierover echt niet. 'Wij gaan opzoek verder naar een boerencamping waar de camping met net zoveel liefde als de beesten worden gedraaid.waar je gezellig met de boer mee koffie kan drinken en buurten over 't boerenleven. De steenuil gaan we wel een dagje uit naartoe.
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 6,0
Kindvriendelijk 8,0
Staat v/h sanitair 8,0
20-8-2016
De Bie
Wij zijn Fan!
Voor het eerst een weekje gekampeerd op De Steenuil. Wat een top vakantie en wij hebben ons stekkie gevonden! Onze dochter is vol trots naar huis gegaan met haar Steenuil boerinnendiploma en Steenuil Tractorrijbewijs. Deze liggen klaar om op scholl te showen aan haar vriendinnetjes . Tot volgend jaar!!
3-9-2016
Fam. Straatman
Heerlijke camping voor kinderen tot 10 jaar.
Camping de Steenuil is een leuke camping vooral voor kinderen tot 10 jaar. Vriendelijk ontvangst boer Wim, zoon Willem en dochter Hanna staan altijd voor je klaar. Ook het overige personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Absoluut een aanrader om met je kinderen of kleinkinderen naar toe te gaan ( tot 10 jaar).
Prijs / kwaliteit 8,0
23-7-2016
Fam. de Wint
Bedankt voor de fijne dag, ook namens de kinderen
Afgelopen zondag voor de eerste keer bij de Steenuil bezoek geweest met onze kinderen (2,5 jaar en bijna 1 jaar). Wat hebben ze beide genoten zeg! Ons meisje, Mirthe van 2,5 jaar is gek op dieren en is nergens bang voor.. is ook gek op koeien. Dus die heeft haar ogen uitgekeken en met haar handen zoveel geaait dat ze er spierpijn aam over heeft gehouden. Hihi.. bij ieder dier was het:"mama , mag ik die ook?"... Ook onze zoon, Tim van bijna 1 jaar heeft z'n ogen uitgekeken. Het was voor hem nog even wennen en "de kat uit de boom kijken" .. maar die twinkeling in zijn oogjes zei genoeg. Tevens hadden we ons neefje van 9 jaar bij ons... ook die is met een big smile naar huis gegaan! Kortom , wij komen zeker nog een keer terug!
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Ligging 8,0