Vakantiehuis Ljus och Mörk

20 Beoordelingen (1..5)

4-9-2013
Kees & Elly
Luxe verblijf in Zweden
Ljus och Mork is een geweldig vakantiehuis in de Zweedse natuur. Van alle gemakken voorzien en ruim ingedeeld. Zoals alle huizen in Zweden met een groot grasveld. De sauna is de krent in de pap. Het haardje zorgt voor de nodige romantiek. De ideale uitvalsbasis om de omgeving, Zweden te verkennen en "thuis" lekker te relaxen.
  • Reisgezelschapmet partner
Hoeveelheid ruimte 9,0
7-8-2013
Fam. Hurenkamp
Erg fijn huis
Voor ons de eerste keer in Zweden en ook de eerste keer dat we een huis huren zonder de faciliteiten van een camping. We hebben het er heel erg naar het zin gehad. Huis is echt van alles voorzien en is heerlijk om in te wonen. Omgeving is mooi met veel meren om in te zwemmen. Onze drie kinderen vonden het ook super!
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 9,0
Inrichting 9,0
6-8-2013
Trix Voogd
Heerlijk huis in mooie omgeving
Huis Ljus och Mörk is een heel ruim en heel gezellig ingericht huis, alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Het ligt lekker rustig aan de rand van een bosje, er is veel gras omheen en je kunt heerlijk buiten zitten. We hebben lekker gewandeld in de mooie omgeving. De kinderen vermaakten zich ook prima met tafelvoetbal, badminton, darts en niet te vergeten de Nederlandse tv.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Inrichting 10,0
4-8-2012
Joost & Joke
een geweldige plek om Zweden te ontdekken
Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Zweden geweest met onze jongens van 8, 9 en 12. Het was een schot in de roos. Geweldig huisje, helemaal compleet en zo mooi in gericht. De tuin was geweldig en het uitzicht ook. In de omgeving is heel veel te doen, en ook al zijn we er drie weken geweest, toch hebben we nog lang niet alles gezien. Ook als het een dagje regende was er voor de jongens voldoende te doen; nederlandse t.v., voetbaltafel, dartbord, spelletjes.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
Hoeveelheid ruimte 9,0
3-11-2011
Tjitske Benedictus
Thuiskomen in Zweden
Alweer ons tweede jaar in Zweden . Het weer was prima en we hebben veel buitenactiviteiten ondernomen. Deze keer zijn we ook wat verder naar het noorden gereden en hebben we de Nupeskar waterval In het Fulufjallet Nationaal Park bezichtigd. Erg indrukwekkend en de wandeling van en naar de waterval is erg mooi. Het was de reis meer dan waard. Ook onze middagje paardrijden op de Sun Dance Ranch in Ekshärad was erg leuk. Natuurlijk moesten we ook dit jaar de elanden en alpacas zien in Ekshärad en tot onze verassing zagen we een hele kleine alpaca van nog maar twee dagen oud. Het grote zwembad in Sunne met de vele glijbanen stond natuurlijk ook weer op de lijst en niet te vergeten de vele wandelingen in de prachtige omgeving . Kortom we hebben weer volop genoten en Zweden zit in ons hart. Jaap en Anneke bedankt voor jullie perfecte gastheer/vrouwschap en dat we weer twee weken van jullie heerlijke huis in Zweden mochten genieten.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datum2011