Roquebrune sur Argens

11 Reviews (1..10)

28-11-2014
Marc villet
Huisnr 19 was meer dan zomaar vakantie
Eerst nog voor alle duidelijkheid. De foto's welke werden gepost door andere mensen hebben wel betrekking op huisnr 19! We hebben de eigenaar gecontacteerd. Zeer vriendelijke mensen, heel correct. Gezien ik vorige jaar ook eens een huis heb gehuurd in z fr, maar er een slechte ervaring aan overhield, was ik eerst wat achterdochtig Al moet gezegd worden dat huis nr 19 een echte voltreffer was. We hebben een fantastische vakantie gehad met de kindjes. Mooi ingericht huis, kinderbed, en stoel aanwezig, moiie tuin en teras, leuk groot zwembad en plonsbadje. Dit jaar was dan ook echt Top!.!
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Inrichting 9,0
19-8-2013
De Vriendt
Wij gaan terug!!!
We hebben gelogeerd in huisje nr 80 en alles is perfect meegevallen. We waren er met ons kindje van 2,5 en die heeft zicht te pletter geamuseerd! Het huisje is perfect. Mooi ingericht met een leuk tuintje met 4 ligstoelen, een BBQ, en buitendouche...Het domein zelf is héél proper en goed onderhouden! Je hebt idd geen ligbedden aan het zwembad maar dit stoorde ons helemaal niet! Je kan er je handdoek leggen en dit voldoet voor een tijdje! 's Morgens komt de bakker rond 9u15 langs met vers stokbrood en lekkere croissants :-) De gardien is héél vriendelijk! Wij houden aan deze vakantie een héél goede herinnering en denken er over na om volgend jaar terug te gaan!!
  • Reis vertrek datumAug. 2013
18-8-2011
Esther
Leuk huisje maar zeker niet top.
Met de beoordeling van het huisje hebben we ook rekening gehouden met gezinnen met kleine kinderen. Er is 1 toilet en die is boven (in de nacht handig maar overdag niet). Het overgrote gedeelte van de tuin bestaat uit scherpe kiezels, kun je kleine kinderen niet op laten kruipen en op blote voeten is het ook een uitdaging. Het zwembad heeft geen ligbedjes en parasols, dus als j v an plan bent om de hele dag aan het zwembad te liggen is het waardeloos. Als je een zelf gebracht stoeltje meebrengt word je hierop aangesproken want het kan de tegels beschadigen. Kinderen mogen niet met opblaasmaterialen in het zwembad. Sterker als je al aan komt lopen met een luchtbed word je hier al op een onvriendelijke manier op aangesproken. Jammer hoor!
  • Reis vertrek datum2011
Inrichting 8,0
Hoeveelheid ruimte 8,0
19-1-2011
Nadine
Nr 80 is prachtig, rust en geen huishoudwerk!
We genoten volop van alle comfort in dit hedendaags ingerichte huisje, internet, dvd, enz...Door de prima bedden (1,80m) voelden we ons echt thuis en toch op reis. 'Thuis' wisselden we tijdens het zonnen het zwembad regelmatig af met onze 'ouwe' buitendouche in de ruime tuin rondom. Dan vaak lekker gaan genieten van uitstapjes naar tal van badsteden met stranden, shops & restaurants. Kortom leven als God in Frankrijk... En niet te vergeten waren er rond 's morgens verse coissants te krijgen van een warme bakker aan de toeganspoort! De gardien verwittigt iedereen ervan op tijd! We keren er zeker terug want er rest ons daar nog veel te bezoeken.
  • Reis vertrek datumJuli 2010
Prijs / kwaliteit 9,0
12-6-2010
geert verwee
super toffe vakantie!!!
Véél te kort, dat ene weekje. Het was voor ons de eerste kennismaking met een huurwoning. Voorheen steeds op hotel, maar de crisis heeft ons budget beperkt, en we hebben moeten uitkijken naar een goedkoper alternatief. We zijn vertrokken met het idee dat we onze verwachtingen wat moesten bijschaven, om op deze manier dan v/e toffe vakantie te genieten. Maar aangekomen op de bestemming, waren we echt positief verrast door de omgeving, en vooral door de woning en het domein er omheen. De woning is tot i/d puntjes verzorgd, het domein is prachtig onderhouden. De eigenaars hebben dit huis zeer smaakvol ingericht, zowel binnen als buiten, met oog voor detail. Zo is een map met uitleg over de streek, en wat er zoal te doen is van sport tot en met een adressenlijst van restaurants i/d buurt. We hebben echt genoten net zoals op hotel. Vergeleken met hotel vinden we dit nu wel toffer, daar we ons niet meer verplicht voelen om tegen een bep uur aan tafel te gaan. SUPER aanrader
12-6-2010
geert verwee
supervakantie!!
5-1-2010
stef deg
een topper
Mooi domein met individuele villas. Oase van rust op een schitterende ligging, tegen een heuvel, met zicht op de baai van st tropez langs de ene zijde, en zicht op het hinterland langs de andere zijde van het domein. Groot zwembad, en kinderbad, met gardien. zeer mooi, aangenaam en compleet ingericht huis, up to date en voorzien van airco boven en beneden. overdekt terras en zonnetrras i/d tuin. We zijn er geweest i/h najaar 2009, en hebben reeds geboekt voor 2010. na 5 jaar cote d'azur hebben we het voor ons beste adresje gevonden. Het was ook de eerste keer dat we zo goedkoop konden huren als je de verhouding prijs/kwaliteit bekijkt. kortom: een topper
Authier
aanrader !!
Mooie villa dicht bij alles en met alle comfort. Het is reeds de 2 de maal dat we er naartoe gaan en we gaan zeker terug. De eigenaar had ons gevraagd om een recensie te schrijevn, en bij deze doen wij dit. Hij mag er trots op zijn om ons op deze manier te verwennen
  • ReisgezelschapMet vrienden
mark verpoucke
Alles wat voor ons vakantie betekend
Het mooi domein is voor ons de naam 'paradijs' waardig. Mooi huis met alle nodige comfort, koeling boven en beneden, en heel gezellig ingericht. Keuken met alles erop en eraan( niet makkelijk te vinden in frankrijk) kwaliteitsvolle inrichting buiten en beneden (buiten alles in teak) Groot zwembad en plonsbad Dicht bij de stranden van les issambres en st aygulf. Prachtig zicht op de golf van St tropez. Kortom, volgend jaar ligt voor ons terug vast in dit huis.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
stef deg
IDEALE LIGGING TOT DE ZEE? EN WAT EEN RUST!
Prachtig domein, alle mogelijkheden voor de kinderen, en veilig (afgesloten domein) We verbleven in huis nr 19 en hadden alles wat ons hartje verlangde. Het huis was prachtig ingericht, met alle luxe en airco boven en beneden. De keuken was voorzien van alle elektrische apparatuur. Het terras is overdaekt met buiten een koelkast, grote teaktafel en zes teakstoelen, de tuin is voorzien van teak loungers Naast het huis is de carport (handig bij thuiskomst met de boodschappen) Er is nog een extra parkeerplaats voorzien voor het huis.