Vakantiehuis Green Village***

8 Beoordelingen (1..5)

28-11-2014
Marc villet
Huisnr 19 was meer dan zomaar vakantie
Eerst nog voor alle duidelijkheid. De foto's welke werden gepost door andere mensen hebben wel betrekking op huisnr 19! We hebben de eigenaar gecontacteerd. Zeer vriendelijke mensen, heel correct. Gezien ik vorige jaar ook eens een huis heb gehuurd in z fr, maar er een slechte ervaring aan overhield, was ik eerst wat achterdochtig Al moet gezegd worden dat huis nr 19 een echte voltreffer was. We hebben een fantastische vakantie gehad met de kindjes. Mooi ingericht huis, kinderbed, en stoel aanwezig, moiie tuin en teras, leuk groot zwembad en plonsbadje. Dit jaar was dan ook echt Top!.!
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Kindvriendelijk 9,0
Inrichting 9,0
19-8-2013
De Vriendt
Wij gaan terug!!!
We hebben gelogeerd in huisje nr 80 en alles is perfect meegevallen. We waren er met ons kindje van 2,5 en die heeft zicht te pletter geamuseerd! Het huisje is perfect. Mooi ingericht met een leuk tuintje met 4 ligstoelen, een BBQ, en buitendouche...Het domein zelf is héél proper en goed onderhouden! Je hebt idd geen ligbedden aan het zwembad maar dit stoorde ons helemaal niet! Je kan er je handdoek leggen en dit voldoet voor een tijdje! 's Morgens komt de bakker rond 9u15 langs met vers stokbrood en lekkere croissants :-) De gardien is héél vriendelijk! Wij houden aan deze vakantie een héél goede herinnering en denken er over na om volgend jaar terug te gaan!!
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Ligging 10,0
Kindvriendelijk 10,0
18-8-2011
Esther
Leuk huisje maar zeker niet top.
Met de beoordeling van het huisje hebben we ook rekening gehouden met gezinnen met kleine kinderen. Er is 1 toilet en die is boven (in de nacht handig maar overdag niet). Het overgrote gedeelte van de tuin bestaat uit scherpe kiezels, kun je kleine kinderen niet op laten kruipen en op blote voeten is het ook een uitdaging. Het zwembad heeft geen ligbedjes en parasols, dus als j v an plan bent om de hele dag aan het zwembad te liggen is het waardeloos. Als je een zelf gebracht stoeltje meebrengt word je hierop aangesproken want het kan de tegels beschadigen. Kinderen mogen niet met opblaasmaterialen in het zwembad. Sterker als je al aan komt lopen met een luchtbed word je hier al op een onvriendelijke manier op aangesproken. Jammer hoor!
  • Reis vertrek datum2011
Inrichting 8,0
Hoeveelheid ruimte 8,0
19-1-2011
Nadine
Nr 80 is prachtig, rust en geen huishoudwerk!
We genoten volop van alle comfort in dit hedendaags ingerichte huisje, internet, dvd, enz...Door de prima bedden (1,80m) voelden we ons echt thuis en toch op reis. 'Thuis' wisselden we tijdens het zonnen het zwembad regelmatig af met onze 'ouwe' buitendouche in de ruime tuin rondom. Dan vaak lekker gaan genieten van uitstapjes naar tal van badsteden met stranden, shops & restaurants. Kortom leven als God in Frankrijk... En niet te vergeten waren er rond 's morgens verse coissants te krijgen van een warme bakker aan de toeganspoort! De gardien verwittigt iedereen ervan op tijd! We keren er zeker terug want er rest ons daar nog veel te bezoeken.
  • Reis vertrek datumJuli 2010
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
5-1-2010
stef deg
een topper
Mooi domein met individuele villas. Oase van rust op een schitterende ligging, tegen een heuvel, met zicht op de baai van st tropez langs de ene zijde, en zicht op het hinterland langs de andere zijde van het domein. Groot zwembad, en kinderbad, met gardien. zeer mooi, aangenaam en compleet ingericht huis, up to date en voorzien van airco boven en beneden. overdekt terras en zonnetrras i/d tuin. We zijn er geweest i/h najaar 2009, en hebben reeds geboekt voor 2010. na 5 jaar cote d'azur hebben we het voor ons beste adresje gevonden. Het was ook de eerste keer dat we zo goedkoop konden huren als je de verhouding prijs/kwaliteit bekijkt. kortom: een topper
  • Reis vertrek datum2010
Kindvriendelijk 10,0