Kisbárapáti

127 Reviews (1..10)

24-7-2017
Fam stoelers
Paradijs!
Wat een prachtige camping is dit! Mooie grote plekken,grappige en goedverzorgde accommodaties, overal schoon en fijn dat er een zwembad is. Je kunt elke avond mee eten (overheerlijk!!!) En Henk en Esther zorgen ervoor dat het een heerlijke onbezorgde vakantie wordt. Hele leuke tips van hen gekregen om te gaan bezichtigen. Onze dochter heeft ontzettend genoten met alle kinderen en leuke dingen op de camping. En wij hebben nog nooit zo'n leuke gave plek gezien. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Zwembad 10,0
Hygiëne 10,0
29-8-2016
Fam. Annemans - Liekens
Toffe, rustige, mooie camping, zalige vakantie
Wij waren de eerste Belgen met caravan, het was een hele eer :-) De pluspunten wegen meer op tegen de minpunten, wij komen zeker nog eens terug! + rustig gelegen + mooi uitzicht en omgeving + vriendelijk en behulpzame uitbaters Henk en Esther + ruime staanplaatsen + lekker eten gemaakt door Henk + prijs kwaliteit is prima - klein zwembad voor de vele personen op camping - afgelegen (maar dit staat duidelijk op de site vermeld) - afvoersysteem douche is minder Wij hebben echt genoten van onze vakantie!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Eetgelegenheden 9,0
Staat v/h sanitair 8,0
Zwembad 7,0
8-9-2016
Dirk, Rianne en Judith
Wederom een heerlijke vakantie!
Voor het tweede jaar op een rij weer een heerlijke vakantie bij Henk & Esther gehad! Wij ervaren Jo Napot als een kleine, gastvrije familiecamping. Het is een terrassencamping wat overzicht mar ook rust geeft. Vorig jaar waren we met de tent, dit jaar in een accommodatie, de Happiness caravan. Ruime accommodatie, goed nagedacht over de zitjes e.d.. Twee minpunten: wij vonden het bed aan de harde kant en het koken ging op laag vuur. De sanitaire faciliteiten zijn goed. Altijd netjes en schoon. 'S Ochtends verse broodjes op je plek bezorgd en het dagelijkse aanbod in een gezamenlijke maaltijd zijn een pluspunt. Heerlijk eten voor een mooie prijs. Wij raden Jo Napot zeker aan!!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Staat v/h sanitair 9,0
2-8-2016
Jan van Steenbergen
Sprookjes camping
SVR camping welke met veel liefde en fantasie 8 jaar geleden is opgezet. Veel vertier voor de kinderen en het eten is er prima. Wat verder van de stad gelegen maar daardoor veel rust. Je kunt met je eigen caravan of tent terecht maar er zijn ook huisjes, caravans en tenten en heerlijke woningen te huur. De eigenaren Henk en Esther zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datum2016
Ligging 10,0
Staat v/h sanitair 9,0
Zwembad 10,0
14-8-2016
R. Venray
Echt een aanrader
We hebben genoten op deze bijzondere camping, Esther en Henk staan altijd voor je klaar, voor kinderen een paradijs. Originele accommodaties, een zwembad om lekker af te koelen, goed eten, rust en stilte. Wij komen zeker nog een keer terug.
Ligging 9,0
Eetgelegenheden 9,0
Zwembad 9,0
14-8-2016
De vijf
geen 10 maar een dikke dikke 11
Nou hier komen we graag terug, na vele jaren Frankrijk staat Jonapot in onze top 3 van beste campings. De huiselijke sfeer die hier hangt is uniek en dat in combinatie met de vele rariteiten die je hier ziet maakt van deze camping een echte aanrader. Het zwembad is misschien niet het grootste maar voor de kinderen is prima en zoals al eerder heir geschreven Kaposvár en Igal zijn dichtbij. Het eten is er prima en niet duur, de BBQ is erg lekker met veel keus. De plaatsen op de camping zijn zeer ruim als je dat met Frankrijk vergelijkt. Esther en Henk van ons krijgen jullie een 11, ga vooral zo door met deze unieke camping
Ligging 10,0
Zwembad 9,0
13-8-2016
Fam Gerritsen
Prachtige camping!!
We hadden de out of Afrika tent gehuurd en een bijzet tentje geplaatst ivm 7 personen. De plek zeer royaal en eigenlijk het meest mooie plek om te zitten. De camping ligt wel wat afgelegen,maar wij vonden het geen probleem.Zwembad is echt puur voor even een plons, veel te klein en voor zo'n camping als deze die toch wat afgelegen ligt zou een grotere bad veel beter zijn. Maar in Igal en Kapasvar heb je twee zwembaden, de laatste is echt heel mooi en groot met veel glijbanen en springrotsen. Pecs, Haviz, Siofok en Budapest zijn echt de moeite waard om te bezoeken. Ook Balatonelle aan het balaton meer is fantastisch. Muggen zijn wel vervelend, vergelijkbaar gardameer. Ook koelt het savonds tegen 21:30 goed af, dus een warme joggingbroek en vest was heerlijk en ook goed tegen de muggen. Ook de oudste kids van 15,18 en 19 hebben zich prima vermaakt. Bij Fured aan het balaton meer naar boven rijden en daar kun je over heel het meer kijken, prachtig panorama voor mooie foto's.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Ligging 4,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0
Staat v/h sanitair 8,0
Zwembad 4,0
10-1-2017
Familie Rodermond
2 geweldige jaren op deze bijzondere camping gehad.Mooi uitzicht en de kinderen kunnen hier zelf op ontdekking te gaan. Bijzondere accommodaties en attributen op de camping te zien. Henk en Esther blijven vernieuwen. 's ochtends worden de broodjes bij je bezorgd en 's avonds de mogelijkheid om gezellig mee te eten. Aranka maakt heerlijke goulash! Veel leuke dingen in de omgeving te doen (ook voor kinderen) informatie en folders aanwezig op de camping
7-8-2016
Almelooooo
Geweldige ervaring op unieke camping!!
Allereerst, complimenten aan Henk en Esther, zij hebben deze camping met veel creativiteit en passie neergezet! De ligging is idd enigszins afgelegen. Wespen en muggen zijn ruimschoots aanwezig, maar waar niet. Het is een heerlijke rustige camping, waar de kinderen ( 10 en 8 jaar) zich prima vermaken, met de (in verhouding) vele andere kinderen. Wij mochten als eerste gebruik maken van de 'Wilky Way', een aanrader. Zwembad(je) op de camping is alleen voor verkoeling, maar op 15 en 30 minuten zijn grote zwembaden aanwezig. Prijzen zijn zeer gunstig en het eten wordt door Henk (!!) heerlijk bereid. Succes!!!!
Zwembad 6,0
5-8-2016
Bijoe
Leuk om eens geweest te zijn, maar niet nog eens.
98% Nederlandse "ons-kent-ons" camping. Heel veel muggen, wespen, horzels en ander groot steek ongedierte. Lekker maar eenvoudige keuken (duur tov regionaal restaurantjes) maar fijn dat de keuze er is. Zwembad iets meer dan een grote postzegel, voor verkoeling en voor kinderen ok. Brede camping, 4 terrassen, ruime plekken. Veel rariteiten, daardoor iets minder goed gekeken naar comfort van bestaande accomodatie(s ?!) Weinig (krappe) parkeerruimte en sanitair op laatste deel van de camping. Sanitair is er schoon! Camping wel "in middle of nowhere..." Balatonmeer wel 35-40 minuten rijden. (Kaposvar en Pecs resp. 35 en 95 minuten) en in het donker, veel wilde (en loslopende huis) dieren op de weg, dus langzaam rijden. Leuk om eens geweest te zijn, maar niet nog eens.
Waardering 6,0
Waardering 6,0