Arenas

Hygiëne 10,0

333 Reviews (1..10)

19-5-2017
Pim
Het was een fijn verblijf. Lieve mensen en een top locatie. Mooi uitzicht over de bergen. Wij komen hier zeker nog vaker!
Hygiëne 10,0
11-5-2017
Romke
Geweldige B&B in het schitterende Andalusie!
Zoek je de combinatie van cultuur, strand en natuur dan is Casa Agradable van Hans en Anneloes een perfecte plek om te onthaasten. Een schitterende B&B op een rustige locatie met uitzicht op de Middellandse Zee en met helder weer ook kans op een glimp van Marokko. Op ca. 10 kilometer van de stranden van de Costa del Sol en op uitstekende afstand van Granada (het Alhambra), Malaga, Cordoba, Nerja en Ronda. Hans en Anneloes weten met hun Brabantse gemoedelijkheid je als geen ander thuis te laten voelen in hun Casa. De kamers zijn perfect en worden dagelijks schoongemaakt. Buiten dat het ontbijt prima is kun je een paar keer per week mee eten en dat is absoluut een aanrader! Al met al een top locatie! Wij komen zeker nog een keer genieten!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
11-5-2017
Connie
Warm welkom in een zeer mooie B&B + top verzorging
Het verblijf in deze B&B is heerlijk, mede door de gastvrijheid en top verzorging van de gastheer en gastvrouw. Zij doen er alles aan je thuis te laten voelen en denken mee hoe je de dagen in en rondom de B&B het beste kan invullen. Een B&B waar div. Gasten graag terug komen. Wij kunnen ook niet beloven dat wij dat niet gaan doen.
10-5-2017
Marian
Casa Agradable voelt als " thuiskomen " !
Wat er goed is aan Casa Agradable ? Je voelt de liefde , de passie en gedrevenheid van Hans en Anne- Loes voor de gasten, niets is hun teveel. Buiten de schitterende ligging van hun huis , is het er schoon , gezellig en sfeervol . Hans en Anne-Loes verzorgen iedere morgen een heerlijk ontbijt en daarnaast word er gekookt voor de gasten , verzorgen ze lekkere tapa's avonden , geven ze barbeques , kun je aanschuiven voor een paella avond en niet te vergeten , Hans de " bijna " vinoloog verzorgd samen met Anne-Loes een fantastische high wine met overheerlijke gerechtjes. Je voelt je thuis bij Casa Agradable , heerlijk ontspannen aan het zwembad of relaxt met een boekje in de tuin, je voelt je meer dan welkom. Voor mij is er geen, niet goed ! Het is wel goed , en meer dan dat !
9-5-2017
Walter Bressinck
Meer dan gewoon
De warme gastvrijheid, de goed onderhouden kamers, de mooie tuin
Prijs / kwaliteit 9,0
28-4-2017
Joseph jeannine corine en john
Boven verwachting !
We hebben met z'n vieren 6 dagen bij Hans en Anne-Loes vertoefd. Na een dag voelden we ons echt thuis; een erg gemoedelijke ontvangt in combinatie met een prachtige locatie en lekker weer bracht ons meteen in de vakantie stemming. Ook de prima advisering over wandelingen, strand, stedenbezoek en tochten in de omgeving maakte ons verblijf buiten het B&B een genot. Terug bij de Casa lekker ontspannen en (Brabants) humorvol relaxen, onder het genot van een borrel, heerlijk eten op een sfeervolle serre/terras. Kortom een prima plek om naast relaxen, ook de omgeving te verkennen. Hans en Anne-Loes, bedankt en zeker tot een andere keer
  • ReisgezelschapMet vrienden
Prijs / kwaliteit 9,0
28-4-2017
Joseph Diks
Uitstekende service. Zelfs 's-nachts om 3 uur?
Kan alleen maar klagen over het feit dat Anne-Loes en Hans 18 jaar een seizoenskaart bij PSV hebben gehad! Alles wordt voor de gasten hier 200% verzorgd. Mooie ligging met uitstekende wandelmogelijkheden welke allemaal perfect gedocumenteerd zijn door Anne-loes en Hans.
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 9,0
25-4-2017
Peter en Martine
Hartverwarmend, attent en gastvrij!
Bij deze eigenaars geraak je als gast wel stikverwend... Elke wens wordt vervuld, kortom, dit verblijf verdient een 'tien' op alle terreinen!
Ligging 8,0
23-3-2017
Anny Donkers
Hier komen we nog zeker vaker terug
Casa Agradable is een B&B vlak bij Málaga. De eigenaren zij bijzonder vriendelijk die alles doen om de gasten tevreden stellen
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
15-3-2017
Wil en Jan van Tol
Werkelijk Fantastische Bed en Breakfast.
De ligging is werkelijk adembenemend, de eigenaren zijn supervriendelijk, gastvrij en staan altijd voor je klaar met wat dan ook, ontbijt is heerlijk met voor ieder wat wils, kamers gezellig en brandschoon, alleen maar pluspunten dus, geniet bij Casa Agradable van een heerlijke vakantie, wij komen zeker weer terug!
  • Reis vertrek datumMrt. 2017