Arenas

Zwembad 9,5

323 Reviews (1..10)

23-3-2017
Anny Donkers
Hier komen we nog zeker vaker terug
Casa Agradable is een B&B vlak bij Málaga. De eigenaren zij bijzonder vriendelijk die alles doen om de gasten tevreden stellen
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Kindvriendelijk 8,0
15-3-2017
Wil en Jan van Tol
Werkelijk Fantastische Bed en Breakfast.
De ligging is werkelijk adembenemend, de eigenaren zijn supervriendelijk, gastvrij en staan altijd voor je klaar met wat dan ook, ontbijt is heerlijk met voor ieder wat wils, kamers gezellig en brandschoon, alleen maar pluspunten dus, geniet bij Casa Agradable van een heerlijke vakantie, wij komen zeker weer terug!
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Kindvriendelijk 8,0
22-11-2016
Annie en Jan
Fantastisch B&B
Het bezit van een auto is wel noodzakelijk. Het laatste stukje van de route naar boven is niet gemakkelijk maar went snel. Eenmaal boven een geweldig uitzicht met een oase van rust. Mooie accommodatie met een royale tuin, schoon zwembad en verschillende zitjes met allemaal een geweldig uitzicht. Mooie, schone en gezellige kamers. Een uitstekend uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving. Cultuur, wandelen of strand. Hans en Anneloes zijn zeer gastvrije mensen met kennis van zaken en van de omgeving. Super zoals je daar verwend wordt. Niets is te veel. Heerlijk ontbijt en de extra's waarmee ze het verblijf nog prettiger maken. Bv. Tappasavond of High Wine. Geweldig!! Wij kwamen er voor de 2e keer en het voelde alsof we thuis kwamen.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
29-9-2016
Marga
Fantastische en gastvrije B&B
Wij waren hier voor de vierde keer en het was wederom fantastisch. Hans en Anneloes doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. We hebben zeker ook genoten van de kookkunsten van Anneloes!
27-9-2016
anja
apart
ver afgelegen van de kust,min 40 min rijden,laatste stuk naar B&B smalle zanderige weg op steile bergwand.niet voor onervaren chauffeurs. basic ontbijt,geen vers fruitsap en alle dagen hetzelfde,zeer vriendelijke mensen,en zeer net allemaal,zwembad was redelijk koud (21 graden),niet om lang in te liggen.we hadden graag privecy en dat blijkt nogal moeilijk wanneer je steeds met de andere gasten word geconfronteerd ivm eten,(geen aparte tafels,daar we dat wel via mail gevraagd hadden)s'avonds...... rondom complete rust,in Arenas ook niets te beleven,verplicht om verder te rijden om variatie te krijgen. ideaal voor mensen die rust zoeken en niet actief zijn.
Waardering 6,0
Kamers 8,0
Zwembad 5,0
23-10-2016
Dirk Demeyer
Ongelooflijk goed verblijf !
Totale rust in een prachtige omgeving - zeer vriendelijke gastheer en vrouw !! Auto noodzakelijk.
22-10-2016
Christiaan en Susanna
Het was een oase in de drukte van ons bestaan
Grote gastvrijheid, zeer attent, veel humor, empatisch, wat we minder vinden is dat we nu weer thuis in de regen zitten
Kamers 9,0
17-9-2016
Wil van Tol
Geweldig B&B
De ligging is werkelijk fenomenaal, de gastvrouw/heer zijn geweldig aardige mensen, niets is hun teveel, kraakheldere kamers, heerlijk ontbijt, fijn zwembad, kortom....niet verder zoeken maar gewoon boeken!!
Kindvriendelijk 6,0
1-10-2016
Annet
Super plekje in mooi gebied in spanje
Zeer gastvrij ontvangen.niets is Hans en Anneloes te veel. Wil je ergens heen ze hebben altijd wel een tip en plattegrond of kaart
Prijs / kwaliteit 9,0
27-8-2016
alexander hoogewijs
Ultiem vakantiegevoel
Met de verwelkoming van Hans en Anne-Loes was de toon van ons verblijf gezet. Twee fantastische mensen die weten hoe ze hun gasten moeten verwennen. De B&B, gelegen op een mooie bergwand, was de ultieme plaats om tot rust te komen. De kamers zijn kraaknet, de bedden comfortabel. Elke morgen konden we genieten van een heerlijk ontbijt op een terras met adembenemend uitzicht. Hans en Anne-Loes kennen de streek als hun broekzak, met veel plezier geven ze tips voor de perfecte daguitstap.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Kindvriendelijk 10,0