Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Hostel Jorplace*

Kindvriendelijk 7,1

38 Reviews (1..10)

18-3-2017
Jessica en Dirk
Prima hostel voor prima prijs en super ligging
Het werkend bij Jorplace geweest. Prima Hostel in een super leuke straat met winkels. Binnen 5 min aan het strand. Gezellige restaurants in de straat. Schone bedden- vriendelijk personeel en niks is teveel. Als je wilt ontspannen is er een grote gemeenschappelijke ruimte met sfeerhaard en met een groep regelen ze een fantastische BBQ. Gewoon een hostel waar je heerlijk kunt ontspannen . Alles mag en niets moet. Daar hou ik van.
  • ReisgezelschapMet partner
Kamers 8,0
Kindvriendelijk 9,0
22-2-2017
Jet
Wat een enorme klerebende!
De kamer leek in de verste verte niet op de foto's op de site. Een klein ontzettend benauwd hok waar je met 6 personen je kont niet kon keren. Een open raam was geen optie omdat er in de tuin tot diep in de nacht werd "gefeest" door kleuters van een een jaar of 30. Hard en zinloos geschreeuw, tikkertje op de gang tot 6 uur 's ochtends, dichtslaan deuren waar de veren blijkbaar niet van werkten. Bij elke klap zat ik weer stijf rechtop in bed. Ben serieus bang geweest dat ze met hun dronken koppen de boel in lichterlaaie zouden zetten ofzo. De wc's waren te smerig om bij in de buurt te komen, net als de douches die de volgende dag ook nog eens verstopt bleken te zijn en 1 voor 1 buiten gebruik werden gesteld omdat het water over de gang stroomde. Het enige positieve punt is de ligging. Een tweede positief punt zou de tuin kunnen zijn, maar dan zullen ze echt groepen vrijgezellenfeesten en andere Neanderthalers moeten gaan weren...
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Kindvriendelijk 1,0
22-6-2016
Romy A.
My place!
We zijn bij Jorplace met een grote groep in het weekend verbleven. Sfeervolle bar, we begonnen met een BBQ op vrijdag en daarna lekker in de bar blijven hangen met zijn alle omdat t zo gezellig was (de hele avond haha). Kamers waren prima, precies wat je verwacht bij een hostel. Volgende dag hadden we activiteiten op t strand, wat op 5 min loopafstand was, locatie super. Daarnaast waren er genoeg toiletten en douches die goed schoon gehouden werden, Wat een hard werkend en vriendelijk personeel heeft Jorplace! De eigenaar heeft alles zelf gebouwd, geweldig! Je ziet al zijn passie terug in de uitstraling. Chapeau Jorplace, wij komen zeker terug!
  • Reis vertrek datumJuni 2016
7-6-2016
Tessa
Fantastische plek met een heerlijke reisvibe!
Jorplace is een heerlijke plek om te ontspannen en om de buurt te verkennen. Nieuwe mensen te leren kennen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Dit hostel is 1 van de schoonste hostels die ik ken (en geloof me, ik ken er een aantal). De bedden zijn heerlijk stevig, geen gewiebel als iemand boven je in je bunkbed slaapt. Deze plek is zeker aan te raden!
  • Reis vertrek datumJuni 2016
20-9-2015
Freddy kooij
Prima plek ,prijs kwaliteit verhouding oke.
Met een aantal vrienden in yorplace mogen overnachten, Vriendelijk personeel,leuke locatie,prima eten, fijne service,
  • ReisgezelschapMet een groep
Kindvriendelijk 7,0
15-9-2015
ilse
onvergetelijk
Als je naar een plek wilt om herinneringen te maken en geweldige mensen te ontmoeten dan moet je naar Jorplace. Ten eerste is het personeel vriendelijk en behulpzaam en altijd in om een praatje te maken, ten tweede is het hostel schoon (Yes!). Ik heb de leukste mensen leren kennen tijdens mijn verblijf in Jorplace. 's Avonds zaten we met een biertje bij de haard naar een muziekje te luisten. Btw, de flamkuchen (een soort van pizza's) die ze verkopen zijn heerlijk! Kortom, Ik ga zeker terug en hoop jullie daar ook te zien! Tot dan!
  • Reis vertrek datumAug. 2015
18-7-2015
Prins
WAT EEN NACHTMERRIE!
We hadden geen hoge verwachtingen, maar dit was de slechtste ho(s)tel ervaring uit mijn leven! Uiteindelijk niet eens blijven slapen, maar uit wanhoop midden in de nacht vertrokken. De kamer was een bezemkast. De kleine bedjes vulden de hele kamer op. Je lag hoe dan ook tegen elkaar aan. Niet prettig als je geen stelletje bent. De lakens waren smoezelig. 's Nachts konden we het hostel niet in. Onze keycard weigerde. Paar keer aan moeten bellen. Iemand van het (nacht)personeel (een vrij enge "dude", inclusief baard) verschijnt en lacht ons eerst een tijdje uit voordat hij open doet. De kamerdeur ging ook niet open. Dit was "ons probleem", we moesten maar op de gang of buiten slapen. De "dude" trok zich terug op een grote meidenkamer (viespeuk!) en liet ons over aan ons lot, bah! Stuur je dochter hier nooit heen! Bijna de politie gebeld. Uiteindelijk heeft een ander personeelslid onze kamer toch nog geopend. We hebben onze spullen gepakt en zijn direct vertrokken. Een totale deceptie!
  • Reis vertrek datumJuli 2015
31-5-2015
Linda
Dit nooit meer!
Als je van vieze bedden, toilet en douche gecharmeerd bent, moet je hier vooral een kamer boeken. Meer luxe en een schone kamer, schoon toilet en douche boek vooral niet!
  • ReisgezelschapMet een groep
Kindvriendelijk 1,0
22-8-2014
Mark Streekstra
Super Hostel
Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Kortom als je een overnachting ben je hier aan het juiste adres.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
18-8-2014
Martijn Läkamp
Jorplace to be!
Dit is zoals een hostel hoort te zijn, simpel en laid-back. Mooie prijs voor een goed hostel. Ik vind vooral de aankleding erg tof gedaan. Letterlijk en figuurlijk 'werelds'!
  • Reis vertrek datumAug. 2014