Le Mesnil-Amey

Kamers 8,4

196 Reviews (1..10)

20-6-2017
Ad en Anja Westelaken
zeer gastvrij ,vriendschappelijk en lekker eten !!
Verwacht geen 3 sterren (alhoewel het zeker niet slecht is, iedere kamer heeft een douche en een goed bed),maar ga hier naar toe voor een hele interessante omgeving (W.O 2) een zeer gastvrije uitbater en een een fantastische familie waar je echt welkom bent. Ze kunnen geweldig koken maar bovenal geven ze je het gevoel bij vrienden te zijn. Uitstekend ontbijt Ook als je voor rust gaat is het goed toeven hier. Wij zijn hier al 7 keer geweest en nooit een teleurstelling gehad. Zeer warme mensen !!!
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
22-3-2017
Daniel Goossens
"Thuis" in Frankrijk
Na een reis van 700 kilometer ontvangen worden met een lekker koud pilsje en daarna 3 dagen niets hoeven, behalve genieten! Coen en Ingrid zorgen dat je niets tekort komt en dat je het gevoel hebt alsof je thuis bent. De kamers van de b&b zijn mooi ingericht en het allerbelangrijkst: de bedden zijn goed. En ook de kookkunsten van Coen overtreffen je verwachting: alle 3 dagen genoten van het heerlijke eten en dan vooral van de spareribs (zoals je ze nog nooit op hebt) šŸ‘
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Eten 9,0
18-10-2016
Wiljan
Super verblijf
Bij aankomst stond coen ons al op te wachten met een heerlijk koud drankje. Het ontbijt is meer dan goed met voldoende brood en beleg. Het avondeten was echt heerlijk. Elke avond een ander menu wat elke keer weer uitstekend is . De kaas en wijn avond is echt een aanrader (zelfs voor een moeilijke eter). Verwacht geen luxe maar zeker een zeer gastvrij verblijft met een uitstekende gastheer en gastvrouw. Je voelt je er direct thuis. Coen en ingrid zijn zeer goed bekend met het verleden en kunnen je alles vertellen hierover en geven goede tips. Zodat je alle bezienswaardigheden van de tweede wereld oorlog kan zien. Wil je dit niet, hebben coen en ingrid meer dan voldoende alternatieven om er een leuke vakantie van te maken. Echt een goede aanrader voor de mensen die houden van een rustig en ontspannende vakantie zonder de uitstraling van een hotel maar met het gevoel van thuis op vakantie willen. Ik ga zeker nog een keer terug.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
Kamers 7,0
19-9-2016
Tim Verstegen
Combinatie van sport, cultuur en genieten
Op eerste plaats stond D-day bezienswaardigheden bekijken. Dat is ons vanuit deze basis zeer goed gelukt. Daarnaast heerlijk kunnen MTB-en. Was uitdagende route!! Maar bovenal verrast door heerlijke eten en gastvrijheid!! Mochten we in de gelegenheid zijn, komen we zeker een keer terug!!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Ligging 8,0
30-8-2016
Joep&Ria Verstappen
Perfekt!
Gastvrij en goed van eten en drinken. Advies bij uitstapjes.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
12-6-2016
Jessica
Genieten in Normandië!
Qui vivra verra is een geweldige plek voor zowel mensen die alleen reizen als voor groepen. De gastvrijheid is hier uitstekend en het is een fijne plek om tot rust te komen en te genieten van de omgeving. Ook ontmoet je hier nieuwe mensen en kom je tot waardevolle gesprekken. De ligging is vrij centraal in Normandië, zodat de afstand tot alle bezienswaardigheden niet zo groot is. Ook hoef je niet zelf voor eten te zorgen want het is hier heerlijk bourgondisch eten! Echt een aanrader!
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2016
6-6-2016
Nico zuurbier
Bourgondisch genieten, en ultiem gastvrij!
Eigenlijk alleen maar lof voor dit super gastvrije stel en hun meesterlijke kookkunsten! Echt een aanrader!! We zijn met een groep van vijf vrienden uit de kop van noord holland, naar normandië vertrokken voor een lang weekend geschiedenis en gezelligheid. Bij Coen en Ingrid aangekomen super ontvangen en s'avonds al meteen genoten van hun heerlijke kookkunsten (spare-ribs om je vingers bij op te eten). De volgende dagen op Coens aanwijzingen Mont Saint-Michel bekeken en de hele kust omgeving verkend, en alle hoogtepunten van de d-day landingen, en de daaropvolgende dagen in '44 gezien. S'avonds aanschuiven voor een heerlijke kaas en wijn proeferij, of voor een heerlijk vers zeebanket, garandeerd heerlijke lange gezellige avonden onder het genot van een borrel, mooie verhalen en gezelligheid bij het haardvuur! Als je houd van gezelligheid, gastvrijheid en heerlijk eten is dit echt een topplek!!!!! Als je houd van 7 sterren, geen goed gesprek wil en houd van eten uit de magnetron, zoek dan maar ff verder!!! Coen en Ingrid bedankt voor een geweldig weekend
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumJuni 2016
22-1-2016
Fam. de Man
Een warm plekje in de winter!
Ons plan: in de winter met z'n vijfjes er even tussenuit, genieten, even niks moeten, mooie omgeving, uitwaaien aan het strand, (Brabantse) gezelligheid, buitenspelen, knapperend haardvuur, wijntje... Helemaal geslaagd bij Coen, Ingrid, Margaux & Lieke
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumDec. 2015
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 8,0
Kindvriendelijk 8,0
2-5-2016
T. van de Veerdonk
Geweldig genoten
Heel erg gastvrij ontvangen, Coen en Ingrid nemen de tijd voor je om je vragen over Normandie te beantwoorden. Ik ben naar Normandie gegaan om daar de overblijfselen van de 2e WO te zien en met de tips van Coen en Ingrid heb ik daar veel indrukwekkende plekken kunnen bezoeken. Ik ga zeker nog een keer terug naar Normandie om de rest van overblijfselen van de 2e WO te zien. Ik zal dan ook zeker weer mijn overnachtingen bij Coen en Ingrid gaan boeken.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumSept. 2015
11-8-2015
Ruud
Gezelligheid is het belangrijkst.
Een heerlijke vakantie gehad op Qui Vivra Verra. Zoveel verschillende mensen bij elkaar en zo ontzettend gezellig. Coen zorgt er ook echt voor dat het een gezellige boel is. We hebben ook fantastisch gegeten. Echt een vakantie waar we nog lang met veel plezier aan terug zullen denken.
  • Reis vertrek datumAug. 2015