Montelparo

Hoeveelheid ruimte 9,3

148 Reviews (1..10)

6-6-2017
Irma en Evert
Fantastische plek in een prachtige omgeving
De ligging is ideaal. Het ligt precies tussen en vlakbij de Adriatische kust en de het natuurpark Monti Sibillini (hoge bergen met toppen van c.a. 2500 m). Kortom je kunt er prachtig wandelen in de bergen en genieten van zee en strand. Verder kun je er veel oude en gezellige plaatsjes bezoeken. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en erg schoon. De campingplaatsen zijn ruim en rustig met zon en schaduw. De appartementen zijn compleet en sfeervol ingericht. Arjan en Heleen zijn erg aardig en zorgen dat je je thuisvoelt. Ze hebben veel tips en denken met je mee. Er zijn geen minpunten behalve dat de tijd er te snel lijkt te gaan. Een echte aanrader, we gaan zeker terug.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Inrichting 9,0
Hoeveelheid ruimte 10,0
5-6-2017
Irene Albers
Prachtig terrein met comfortabele accomodatie
Verschillende type accommodatie (eigen tent, safari-tent en appartement), in een mooie omgeving met enthousiaste, open eigenaren. Veel wandelmogelijkheden, dichtbij en iets verder weg.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Inrichting 8,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
1-6-2017
Benno de Groot
Top verblijfplaats voor sportieve buitenmensen!
Prachtig gelegen in de vriendelijke heuvels van Le Marche is het stijlvol en lekker ruim opgezette Sopra e Sotto een absolute aanrader. De prachtige natuur leent zich geweldig voor een actieve vakantie. Zelf hebben we tijdens de Giro , gewonnen door Tom, onder leiding van Arjen enkele fraaie tochten gefietst. Daarna gezellig Giro bekeken en uitgebreid gedineerd op authentiek italiaanse wijze. Heleen en Arjon het was top!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumMei 2017
Inrichting 10,0
Hoeveelheid ruimte 10,0
31-8-2016
Sandra van Sonsbeek
Fantastische! Onvergetelijk! Prachtige plek!
Arjan en Heleen zijn twee fantastische bevlogen en super aardige, lieve mensen die alles, zo niet heel veel, weten van de plek in het heuvellandschap waar zij hun landgoed hebben gevestigd. Een prachtige plek onder de boomgaarden met diverse fruitsoorten, een kleine wijngaard, noten- en olijfbomen (waar ze ook zelf jam, olijfolie en dergelijke van maken) en een groot stuk bos. Heerlijk! Sopra e Sotto is de uitgelezen plek voor zowel mensen die van rust houden als voor mensen die van de Italiaanse cultuur en natuur houden en ook voor ons als sportievelingen is er voldoende te beleven. Heleen en Arjan hebben veel informatie voorhanden (duidelijk uitgeschreven routes van diverse zwaarte categorieën waarmee we zelf op pad konden (fiets, wandelen). Een advies over welke route het best bij ons zou passen was snel gegeven. We hebben een fantastische tijd gehad in ons mooie en schone appartement waar niets ontbrak en waarin het lekker koel bleef. Eigenlijk was 2 weken nog te kort. Zeker voor herhaling vatbaar!!
31-8-2016
Eugene en Carla Totté
Hier beleef je het ultieme vakantiegevoel!
Arjan en Heleen hebben in dit prachtige dal gelegen tussen de vele zonnebloemen, wijnvelden, olijfbomen en fruitbomen een prachtige plek gecreëerd waar je het ultieme vakantiegevoel kunt beleven! De boerderij heeft 4 appartementen welke in authentieke stijl zijn ingericht. Na een lange reis wordt je erg warm onthaalt en kun je lekker even bijkomen met een koel drankje op het prachtige terras waar je al gelijk kunt genieten van het fantastische uitzicht. Er heerst rust en dat voelt heerlijk! Met veel passie, liefde en oprechte interesse zorgen Arjan en Heleen voor hun gasten. Ze organiseren veel outdoor activiteiten, maar bijvoorbeeld ook een rondleiding door de olijfgaarden. Een keer per week wordt er door Heleen heerlijk gekookt met producten uit de streek en kun je met de andere gasten aanschuiven aan een lange grote eettafel. Er zijn voldoende mogelijkheden in de prachtige tuin om te luieren en te relaxen. Heerlijke hangmatten, tuinstoelen, voldoende parasols, twee hot / cold tubs. Bij Arjan en Heleen voelt het als thuiskomen!! Elke vakantie dag opnieuw!
28-8-2016
Petra Nabben
Prachtige plek, veel rust en ruimte.
Heel schoon sanitairgebouw. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaars.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
27-8-2016
peter kleiweg
Fantastische camping in een prachtige omgeving
Goed: - De ligging in een prachtig dal is uniek. - Geweldig gemotiveerde eigenaren met een aanstekelijk enthousiasme - De centrale plaats van de camping is in de keuken van de super gastvrije eigenaren - Wandelroutes zowel georganiseerd als op eigen gelegenheid met goede beschrijvingen - Interessante excursie naar olijfgaard georganiseerd door eigenaren - Goed en schoon sanitair - Oplaad mogelijkheid telefoons/tablets/lampen in sanitair - Per tent ruimte in openbaar koelkast beschikbaar Minder goed - De weg er naar toe is stijl en van gravel, niet geschikt voor caravans ( maar daardoor wel op een unieke locatie) - Geen electriciteit bij de tent is iets om van te voren als gast rekening mee te houden
27-8-2016
sandra timmer-kuijer
Vakantie ten top!
Wij hebben op de camping gestaan, niet in de appartementen, maar wat een mooie omgeving, ruime plaatsen en een super schoon sanitairblok. Arjan en Heleen zijn ontzettend gastvrij en staan altijd klaar voor tips of hulp. Camping is heel rustig en heeft geen zwembad, echter de activiteiten van Arjan maken veel goed. Klimmen op de stadsmuren, de kidsadventure, onze kinderen vinden het geweldig! Ligging is prachtig met mooie oude dorpjes en schitterende natuur waar Arjan verschillende wandelingen heeft uitgezet die je ook zonder begeleiding kunt lopen. Wij zijn er al voor de vierde keer geweest en dat hebben we nog nooit eerder gedaan! Kortom een superlocatie met de meest gastvrije eigenaars van Italië, een echt paradijs!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
26-8-2016
Wanda
Mooi en een rustig gebied, we komen terug!
Arjen en Heleen doen dit met volle passie en zorgen dat de mensen het naar hun zin hebben, ik/wij voelde ons thuis en we hebben echt genoten ook vooral de rust daar...
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
24-8-2016
Bart
Topplek en -atmosfeer
Prettige atmosfeer (niet in de laatste plaats door Arjan en Heleen) met veel ruimte en prachtig uitzicht.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Waardering 8,0