La Neuveville sous Chatenois

23 Reviews (1..10)

12-7-2016
helmut loosen
prima doorgangscamping
Deze camping is strek verbeterd sinds de laatste keer (2008) dat wij hier waren. Het is een ruime camping waar je zelf een plaatsje kan uitzoeken. De toiletten en douches zijn schoon en groot.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Ligging 9,0
Staat v/h sanitair 9,0
10-3-2017
Jan
Prima....voor een nacht
3 keer niks camping, alleen een veldje met heggetjes en keurig sanitair. Als door reiscamping echter prima, veel hebben wij eigenlijk niet nodig. Zeer dichtbij de snelweg, die je dan ook wel een beetje kan horen. De plek mag je zelf uitkiezen en s'avonds even betalen in een "schuurtje" . Avondeten kan je beter meenemen van thuis want er is niets te koop, de volgende ochtend kan je broodjes kopen bij de bakker die al vroeg (voor vertrek) over de camping rijdt. Wel opletten met aanrijden, voordat je er erg in hebt ben je er al voorbij!
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 7,0
Eetgelegenheden 6,0
13-8-2015
ruud2606
redelijke overnachtingscamping
Gekoppeld staan lukt helaas niet door de sterk hellende plekken. S 'morgens uitstekende broodjes door een rijdende bakker. Het sanitair is netjes en schoon maar onvoldoende voor het aantal plekken op de camping. Helaas geen mogelijkheid om na aankomst te eten, de camping zelf heeft geen faciliteiten en de pizzeria een klein dorpje verder bleek gesloten. Met 3 personen voor 22 euro overnachten is wat mij betreft een aardige prijs voor deze redelijke camping.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Prijs / kwaliteit 6,0
Kindvriendelijk 4,0
Eetgelegenheden 2,0
Staat v/h sanitair 10,0
26-6-2015
hese
Ideaal voor doorreis A31
Fijne camping voor een overnachting op doorreis A31, net ten zuiden van Nancy. Camping is ruim en dicht bij de afslag van de snelweg. Van de snelweg heb je weinig last. Omgeving is landelijk en rustig. Tegen de avond kan betaald worden en ' s ochtends rijd de bakker een rondje over het terrein. Sanitair is schoon en netjes maar te weinig als de camping vol staat.
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Ligging 7,0
11-9-2014
rmlevens
een mooie plek voor overnachtingscamping
een nette camping geschikt om te overnachten tijdens de reis. ligt dicht bij de weg, wordt aangegeven maar het moment dat je camping ziet, vonden wij de ingang onduidelijk aangegeven. als je aankomt kan je een plekje uitzoeken en in het begin van de avond meld je je bij de "receptie" Tegelijkertijd kan je brood bestellen voor de volgende dag. Personeel is vriendelijk en correct. Sanitair netjes, maar misschien net iets te weinig als de camping volledig bezet is. De snelweg hoor je in de verte maar niet hinderlijk.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Staat v/h sanitair 7,0
19-8-2014
Mol
Elk jaar onze vaste tussenstop
Elk jaar stoppen wij op deze camping om te overnachten. Prima grote plaatsen , zeer vriendelijk ontvangst , bestellen van broodjes voor de volgende ochtend , dicht bij de snelweg. Mooi uitzicht en rustige camping.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 7,0
Eetgelegenheden 6,0
14-7-2014
Fam. Veldman
Prima tussenstop
Vriendelijke ontvangst. Veel en ruime plaatsen (voorseizoen). Prachtig uitzicht op omliggende velden. Niet ver van de snelweg, overigens zonder enige geluidsoverlast. Bestelmogelijkheid voor heerlijk vers broodje "s morgens.
  • Reis vertrek datumJuni 2014
11-6-2014
J.A. Korf-Verkruisen
heel handig voor onderweg naar het zuiden
Prima campinkje voor een tussenstop. Dicht bij de snelweg zonder dat je last het van de herrie ervan. Tot 21.00 gratis Wifi. Goed onderhouden terrein dat wel iets schuin loopt. Plaatsen met haagjes ertussen. Keurig sanitair.
  • Reis vertrek datumMei 2014
Prijs / kwaliteit 8,0
16-12-2013
Mike
Nooit Meer
Nog nooit zo onbeschoft behandeld!!! De aardig ogende mevrouw bij aankomst bleek later een hysterishe vrouw, na een ongeluk met onze hond die zich los gerukt had en een kip van de camping gegrepen had. Natuurlijk heel vervelend, maar er bleek gelukkig niets aan de hand met de kip. De dame kwam snel aangerend en heeft ons uitgescholden voor rotte vis. Na herhaaldelijk excusses van onze kant vond ze het nodig een penalty uit te schrijven op een kladje. Na gebeld met de directeur werd besloten dat we 100euro moesten gaan betalen als schade vergoeding voor een kip waar niets mee was, anders moest de politie komen en zouden we nog veel meer problemen gaan krijgen. Want zo werkte dat in frankrijk volgens haar, als je iets doet in frankrijk moet je daar voor betalen!!! We moesten meteen vertrekken en ze zou er voor zorgen dat we nergens meer konden camperen in Frankrijk. Tijdens het inruimen en vertrek werden we uitgebreid gefilmd. Geshockeerde kinderen en een lekker begin van de vakantie!!!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Staat v/h sanitair 2,0
7-10-2013
ad beers
Dicht bij snelweg
Echt een camping voor de doorreis. Receptie open vanaf 17 uur, vooraf mag/moet je het zelf maar uitzoeken. Sanitair keurig, maar erg krap bemeten qua aantal. Hoe het moet als de camping voor 75% is bezet zou ik niet weten. Sterk hellend terrein, ik heb niemand gezien die aangekoppeld kon blijven. Broodjesservice goed geregeld. Open terrein met voor en nadeel.
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Prijs / kwaliteit 6,0