Mirtos

Hygiëne 10,0

38 Reviews (1..10)

10-6-2017
Lineke Goedhart
Een paradijs in de bergen en dichtbij de zee.
Dit huis is een heerlijk ruim huis met alles wat een mens wenst. Een heerlijk schoonzwembad die om de dag schoongemaakt wordt, een keuken met meer spullen dan men thuis heeft. Rust,rust rust is te vinden in dit huis en er omheen. Wij mochten ook op een lief katje passen wat zo gezellig was. 10 uit 10 is dit huis. Ga zeker een keer terug
  • Reis vertrek datumMei 2017
Hygiëne 10,0
21-8-2015
Fantastisch!
Ongekende klasse
Na een rit van bijna 2 uur vanaf Heraklion (huurauto is een must) vonden we de toegang tot in 7th Heaven. De oprit leidde ons letterlijk de hemel in; steil en de eerste keren wel even spannend met een wat grotere auto :-). Maar dan; wow, wat een prachtige plek en wat een compleet huis met alle luxe en comfort. Een mooi groot zwembad dat om de dag wordt schoongemaakt (veel blaadjes van de bomen in het water) en onderhouden. Buitendouche waar we veel gebruik van hebben gemaakt en 3 slaapkamers. Twee op de begane grond en prachtige masterbedroom op de eerste verdieping met aangrenzend dakterras met uitzicht op de zee en de vallei. We hebben menig uurtje op het terras doorgebracht met als absoluut hoogtepunt de sterrenregen, waarbij we tientallen vallende sterren zagen aan een prachtige sterrenhemel (bijna geen lichtvervuiling). Het dorpje Mirtos is heel relaxed, met genoeg vertier, winkels en horeca voor 3 weken pret. Contact met Nederlandse eigenaars soepel. Absolute aanrader!
  • Reis vertrek datumAug. 2015
24-8-2015
Jaap, Henny en kinderen
Geweldige vakantie
Heel mooi huis en prachtige ligging. Huis is heel compleet met grote keuken waar je heerlijk kan koken. Alle keuken attributen zijn ruimschoots voorhanden. Prachtig zwembad circa 1,60 mtr. diep zodat je goed de baantjes kunt trekken in de vroege morgen. Zwembad word keurig schoon gemaakt om de dag door Philip de plaatselijke beheerder. Het huren van een auto is een must want met de fiets of lopend is het een hele klim eer je bij het huis bent aan gekomen. Je hebt diverse terrassen waar je kunt zitten en in de avond op het dak terras is heerlijk vertoeven met een borrel de sterren bekijken in absolute stilte. Huis heeft op de slaapkamers airco wat weer lekker is voor een goede nachtrust want in het hoog seizoen is het uiteraard warm op Kreta.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
10-12-2014
Marjo
Heimwee
We zijn nu voor de tweede keer in 7th heaven geweest en het voelde als thuiskomen. Prachtig koel huis, mooie tuin met bananenboom waarvan de banaantjes rijp waren. Dus wij aten elke dag verse banaan!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
27-10-2014
Simone Rijken
Fantastisch ver weg en toch dicht bij alles.
Heerlijk ruim, goed ingericht huis met prachtig uitzicht, groot zwembad en hele lieve huispoes Karel. Het zwembad wordt om de dag gecontroleerd en schoongemaakt. De beheerders zijn altijd bereikbaar indien nodig. Er is een uitgebreide verzameling (Nederlandse) boeken en tijdschriften. Er zijn leuke stranden dichtbij, in Mirtos en Tertsa. De Sarakinakloof is ook voor kinderen (onze dochters waren 6 en 9 jaar) een groot, avontuurlijk plezier.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Inrichting 9,0
21-9-2014
Lucia Dannenburg en Wilco Koorn
Mooier dan foto's kunnen laten zien!
Wij hebben helaas maar een week doorgebracht in de vakantievilla "In 7th heaven". Een droomhuis op een droomplek. Het biedt - zeker als je maar met z/n tweeën bent - een enorm luxe ruimte en rustgevoel. Dagelijks meerdere malen gebruik maken van het zwembad, de vier terrassen (1x bij het zwembad, 1x bij de barbecue en pizza oven, 1x onder de luifel aan de voorzijde en 1x op de eerste verdieping waar de laatste zonnestralen opgevangen kunnen worden en Mirtos en de zee, nippend aan een drankje, in de verte te zien zijn. Wat wij ook leuk vonden is dat we konden kiezen of we de vaste kat van In 7th Heaven wilde verzorgen of niet. Zij vond ons lief en wij haar ook, dus dat werd een gezellig samenzijn. En het koken in het huis is ook een genoegen. Van alle gemakken voorzien is het huis en dus een echte aanrader. Winkels in het dorp en leuke terrasjes in de straatjes en bij restaurantjes aan de strandzijde geven het met fiets, scooter of auto zeer nabije dorp een leuk aanzien.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
24-9-2014
Matthijs in 't Anker
Heerlijke villa met rust en veel privacy
We zijn 3 weken in augustus in 7th Heaven geweest. Heerlijk tot rust gekomen. De villa heeft alles wat je nodig hebt. Grote koelkast in de keuken. Veel servies en bestek etc. Praktische indeling. Prima WIFI (!) En vooral: veel rust
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Hoeveelheid ruimte 9,0
Zwembad 9,0
17-7-2014
Gerard Waardenburg
Oase van rust en ruimte in prachtig landschap
Dit huis biedt rust, ruimte en comfort in een prachtig landschap! Na elk uitje naar stad, strand, café of canyon voelt dit vakantiehuis aan als thuiskomen. Een keer een dagje niets doen en wat lummelen op één van de vele terrassen of in en rond het zwembad is dan ook bepaald geen straf. Het huis is ruim met hoge plafonds (koel!) en zeer compleet ingericht. en met respect voor en behoud van de natuurlijke omgeving gebouwd. Zonder alle superlatieven van de vorige recensies te herhalen, wil ik graag nog de zeer gastvrije ontvangst en de prima wifi en satelliet tv noemen. Absolute top!
  • Reis vertrek datumJuli 2014
10-7-2014
Familie Driesen
Geweldige lokatie, prachtig huis!!
Door de ligging in de bergen heb je een prachtig uitzicht. Wij hebben hier meerdere uren geweldig van genoten vanaf het dakterras. Het dorp Mirtos ligt op 5 minuten afstand, hier vindt je leuke kroegjes, een gezellige boulevard en goede restaurants. Het zwembad is heerlijk ruim en is volop gebruikt door het heerlijke weer! De buitendouche, met ook hier het geweldige uitzicht, is heerlijk... een aanrader. Het huis is van alle gemakken voorzien en voelt als thuiskomen. Wat een heerlijke plek... een echte aanrader en voor ons een plek om zeker naar terug te gaan!!! Wat ons betreft op van nummer 5 gauw door naar nummer 1... want dat verdient het zeker!!!
  • Reis vertrek datumJuni 2014
18-6-2014
wouter ghesquiere
Mooi gelegen, perfecte ligging, veel privacy
Prima locatie, mooi gelegen, perfect , veel privacy
  • Reis vertrek datum2014