Weissbriach

Hoeveelheid ruimte 9,5

60 Reviews (1..10)

27-8-2016
charlotte
Heerlijke plek, voelt als thuiskomen!
Gastvrij onthaal door het gezin Janssen. Het voelden voor ons echt als thuiskomen. Hans bakt heerlijke pizza's!! Centraal gelegen met veel activiteiten om te doen. Zowel wandelen in de bergen als 2 meren met leuke strandbaden. Heerlijk rustig en authentiek stuk Oostenrijk. Dorpje zelf is klein met een restaurant en supermarkt. Maar op 10 min. ligt leuk stadje Hermagor.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
3-9-2016
Annette Tenbult
Hele fijne plek voor een super vakantie
Gastvrij ontvangst door de familie Jansen. We hebben 2 weken verbleven in het mooie appartement Jasmin. Er is in de prachtige omgeving meer dan genoeg te doen. Ook het zwembad in Weissbriach was bij de kinderen erg populair. Wij hebben van de vakantie genoten en gaan volgend jaar terug.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
21-8-2016
Ed
Super genoten
In juli 1 week in appartement Rose verbleven met onze dochters van 8 en 12 jaar. Het appartement is super, ruim, schoon en alles is aanwezig. De kinderen hebben zich prima vermaakt met de dieren en op de trampoline. Ondanks dat we een aantal dagen wat minder weer hadden (regen), hebben een een fijne week gehad met leuke uitstapjes in de omgeving. Tips: zwembad in Weissbriach, Garnitzenklamm, Nassfeld. De broodjes die 's morgens vers voor de deur stonden waren heerlijk. Ook de mogelijkheid om bij Anita een pizza, pannenkoek of poffertjes te eten is erg leuk. Kortom wij komen graag nog een keertje terug.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Prijs / kwaliteit 8,0
6-7-2016
Fam. Blom
Heerlijke vakantie
Afgelopen juni een heerlijke vakantie genoten. De ontvangst was uiterst hartelijk met een heerlijk bakkie koffie. Het appartement is echt zo groot zoals het er op de foto's uitzag of zelfs nog groter. Het was schoon en van alle gemakken voorzien. Hans en Anita zijn erg gastvrij en heel attent. We misten een schemerlamp om lekker te kunnen lezen op de bank. De volgende dag was het geregeld! Er worden ook leuke dingen geregeld voor de gasten zoals pannenkoeken en pizza's bakken voor de gasten. Kortom een heerlijke vakantie gehad op Landhof Schober
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Kindvriendelijk 8,0
6-3-2016
Robertenmargriet
Een echte aanrader!
In de voorjaarsvakantie zijn we voor het tweede jaar in Landhof Schober, appartement Jasmin geweest. Wat is dit een heerlijk en bijzonder plekje! Hans en Anita begrijpen heel goed, hoe ze er voor kunnen zorgen dat je je helemaal thuis voelt. De inrichting is heel gezellig en warm. Het slapen in de twee bedstedes is geweldig. De warme broodjes die je iedere ochtend kunt bestellen, zorgen voor een lekker begin van een nieuwe skidag. De afstand naar skigebied Nassfeld is prima te rijden. Het skigebied heeft voor iedere skiër meer dan genoeg te bieden. En na het skiën is het weer heerlijk om terug te komen in het appartement. Kortom: landhof Schober is echt een aanrader.
  • Reis vertrek datumFeb. 2016
15-9-2015
Henriette en Anton
Absolute aanrader
Landhof Shober is een uitstekende vakantie verblijf, zeer mooi ruim ingericht appartement, prima ontvangen door gastvrouw Anita ze gaf ons diverse tips, mooie rustige omgeving , Weissensee is dichtbij, Weissbriach zelf is een kleine dorp waar je goed kan uit eten aanrader is bij Stoffenbauer , eenvoudig maar lekker, forel is een aanrader. Al om een prima vakantie gehad.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
9-8-2015
Audrey
helemaal TOP!
Wij (ouders en twee kinderen van 8 en bijna 5) hebben in juli een weekje vakantie gevierd in het appartement Rose. Een keurig, fijn en compleet ingericht appartement. De ligging van Landhof Schober is prima, de tuin fantastisch en de sfeer is mede dankzij de heerlijke gastvrijheid van de familie Jansen uitstekend: wij waren vanaf het eerste moment relaxed en ontspannen! Voor een leuk uitstapje hoef je echt niet ver te rijden: de directe omgeving heeft genoeg te bieden! Voor de meer 'populaire' uitstapjes moet je wel een uurtje rijden, maar dat is in het Oostenrijkse landschap geen probleem, toch? In het dorp zelf zitten een supermarkt, een aantal restaurants en een prima zwembad. Wij hebben een heel fijne vakantie gehad en hadden eigenlijk allemaal geen zin om weg te gaan. We overwegen zelfs om volgend jaar terug te komen, iets wat we normaal gesproken NOOIT doen.....
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Ligging 10,0
1-3-2015
Margriet Roeleven
Fantastisch!
We hebben voor het skiën in de Voorjaarsvakantie het vierpersoons appartement Jasmin gehuurd. De eigenaars Hans en Anita zijn zeer gastvrij, heel hartelijk en ontspannen. Iedere dag na het skiën in skigebied Nassfeld (ongeveer 20 minuten rijden) was het weer heerlijk thuis komen. Het appartement is zeer compleet en heel gezellig ingericht. Het slapen in de twee zeer ruime bedstedes is ons en onze kinderen heel goed bevallen. Iedere ochtend hingen de bestelde warme broodjes aan de deur. Wat een feest om volgend jaar weer terug te kunnen komen!
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
21-8-2014
Familie Van der Meer
Heerlijk slapen in bedstedes
We hebben gedurende 1 week gebruik gemaakt van het boerenappartement. Die van alle gemakken was voorzien. Zo was er o.a. een vaatwasser, oven, televisie (met NL zenders) en Wifi. Ook lagen er handdoeken, theedoeken, washandjes en bad handdoeken voor ons klaar. De familie Jansen is gastvrij en zeer aardig. Bij aankomst werden we ontvangen met een lekker drankje met wat lekkers erbij. 's Morgen hingen er vers gebakken broodjes (die we dagelijks konden bestellen) aan de de deur. Ook organiseerde zij een BBQ, waardoor we gelijk kennis konden maken met de overige gezinnen die in de andere appartementen verbleven. Na afloop konden de kinderen bij een kampvuur nog marshmallows roosteren. We hebben het perfect naar ons zin gehad ondanks dat het weer minder was dan dat we gewend zijn. Na een week zat helaas onze vakantie er al weer op en vooral onze jongens (van 9 en 14 jaar) vonden het jammer dat we zo snel al weer weg moesten. Volgend jaar willen zij weer terug, maar dan voor 2 weken.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2014
17-8-2014
Martin
Heerlijke omgeving
Landhof Schober ligt net buiten Weissbriach, heerlijk rustige omgeving en toch ben je vlak bij toeristische gebieden als de Weissensee of Nassfeld. Vanuit deze plek alles mogelijk, wandelen, mountainbiken, of gewoon lekker luieren. Dit jaar verbleven we in het "boerenappartement", gezellig slapen in een heuse bedstee en voorzien van alle gemakken (eigen badkamer, keuken met vaatwasser, woonkamer en groot balkon met fraai uitzicht over het Gitschtal. 's morgens verse broodjes aan de deur een af en toe een barbeque en een Italiaans buffet met de andere gasten, reuze gezellig. Bij gastheer en-vrouw Hans en Anita kun je altijd terecht en complimenten aan kok Luuk.
  • Reis vertrek datumJuli 2014