Fresse (Haut Saône)

103 Reviews (1..10)

8-9-2016
paoline Witkam
geweldige plek weer!
Voor 3e keer bij Marcel en Mechteld geweest! Nu in de caravan. Weer heerlijk gegeten, genoten van de enorme gastvrijheid van deze lieve mensen. Prachtige omgeving, mooie ritten met de motor! Gaan zeker weer terug.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Hoeveelheid ruimte 9,0
16-8-2016
gorissen luc
uitstekend
dat het hier gezellig is en je je meteen thuis voelt en vooral zeer welkom door beide zaakvoerders , en dit stralen ze uit op hun gasten waardoor het een heel gezellige en leuke sfeer is altijd en elk jaar opnieuw
10-8-2016
Jolanda
Het was allemaal helemaal super!!
Mooie omgeving. Verzorgde locatie. Mechteld en Marcel zijn heel hartelijk en behulpzaam.Lekker eten. Gites goed schoon.
8-9-2016
jenny gunst
the place to be!
Ons verblijf in de caravan bij gites Le creux was in één woord fantastisch! Marcel, Mechteld en hun hond Jessie verwelkomden ons hartelijk met een heerlijke koffie en Marcel liet ons de rest van het terrein zien en gaf ook uitleg bij de vele folders en kaartjes die ter beschikking van de gasten lagen. We genoten van de rust, natuur, stilte en de enorme vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaars. De kookkunsten van Mechteld zorgden ervoor dat we regelmatig aan tafel aanschoven. Heerlijk eten, samen met elkaar aan één grote tafel. Een aanrader voor mensen die houden van de natuur en de rust. Wij hebben gelijk voor volgend jaar vastgelegd en zien nu al uit naar weer een heerlijke vakantie met lekker eten en een plaats waar gast vrijheid en vriendelijkheid volop aanwezig is
Hoeveelheid ruimte 9,0
31-7-2016
MKB
formidabel
Het was de 3de keer dat we op vakantie gingen naar de Vogezen iedere keer op een andere locatie. We verbleven telkens bij Nederlanders en het was telkens heel goed ze verdienden brons en zilver maar Mechteld en Marcel verdienen goud! Je word er hartelijk ontvangen en tijdens het verblijf geven ze prima tips voor trips. Iedere avond word gevraagd wat je gedaan hebt en als je iets moet vragen dan zijn ze steeds in de buurt.Je kan er hele mooie goed uitgestippelde wandelingen doen in de directe omgeving of op korte rijafstand. Er is in het dorpje een bakkerij en een klein winkeltje op wandelafstand. We verbleven 9 nachten in een ruime gite waar alles aanwezig was voor een aangenaam vakantieverblijf. Wij genoten van een fiets- en wandelarrangement en mochten zo iedere morgen aanschuiven voor een heerlijk ontbijt en 7 avonden konden we genieten van Mechteld haar kook kunsten. Het concept samen aan 1 grote tafel met de uitbaters die mee eten met hun gasten vonden wij ook heel leuk. Ons kooikerhondje van 1 jaar had het ook erg naar haar zin en was ook heel welkom! Toen we na 9 dagen terug naar huis vertrokken werden we uitgewuifd door Mechteld en Marcel tot zover ze ons konden zien. Voor ons is een verblijf in gite Le Creux zeker voor herhaling vatbaar! Kurt, Michèle,Brayn en de hond Ody
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
7-8-2016
henny van der linden
top lokatie, super eten
Rustige omgeving, fijn ontvangst en een luxe kamer. Mooie omgeving om lekker met de motor te toeren. S'avonds gemoedelijk aanschuiven om van mechteld d'r kookkunst te genieten. Marcel en mechteld een heerlijk stel dat er alles aan zal doen om het je naar de zin te maken beide vol passie en dat merk je in alles terug.heerlijke tijd gehad.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
  • Reis vertrek datum2016
Hoeveelheid ruimte 8,0
14-7-2016
HG van't Klooster
Een prachtig verblijf,zowel gites als de camping
Wel goed : de omgeving, de rust , het duizend meren gebied,de verzorgingen service Niet goed:het is niet kindvriendelijk.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
26-5-2016
remco
gewoon geweldig
We hebben weer genoten, van een ongekende gastvrijheid. Mooie locatie, mooi apartement, heerlijk eten. De enorme gastvrijheid van marcel en mechteld blijft bijzonder. Bedankt voor de fijne week
  • Reis vertrek datumMei 2016
Inrichting 10,0
Hoeveelheid ruimte 10,0
23-5-2016
Bob Hollander
Voor de derde keer en hopenlijk volgend jaar weer.
Super gastvrij , rust , lekker eten .mooie natuur en weer genoten van Marcel zijn rij capiciteiten en Mechteld haar kookkunst. Hopen dat we volgend jaar weer terug mogen komen.
  • Reis vertrek datumMei 2016
Inrichting 10,0