La Bastide Solages

Zwembad 7,7

133 Reviews (1..10)

25-9-2016
Liliane en Cees Barendsma
Heerlijke camping voor rust ruimte en natuur
Marjo en Kees zijn fantastische mensen die je gelijk een gevoel geven dat je welkom bent en je in alle rust onder het genot van een versnapering naar je luisteren en je vragen beantwoorden. De locatie is uitstekend waarbij het aantal camping plaatsen past bij de algehele accommodatie. De table d'hote zijn geweldig lekker en gezellig. Je voelt je er direct thuis en we kwamen voor rust en ontspanning en dat hebben we meer dan gekregen. Na twee weken gingen we weer onderweg met een goed en uitgerust gevoel en vinden deze camping een aanrader voor ieder die in een heerlijke ambiance zijn vakantie wil houden.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
26-8-2016
vankrunkelsven Luk en Els
zeker aan te raden
Leuke vakantieplek! Heel ruime mooie en rustige plaats om met de tent te staan. Kees en Mario zijn heel gastvrij en Kees heeft een fantastische schat aan informatie en activiteiten om te doen in de omgeving, hij kan ook heel goed aanraden welke fiets-of wandelroutes de leukste zijn en zet ze voor jou op de gps (én hij heeft een geweldige humor).De quest was geweldig om te doen, alleen daarvoor zouden we zo al terug willen gaan!We hadden het geluk dat er een aantal gezellige koppels zaten waardoor we een leuke vakantiesfeer hadden. Met de nodige bbq's, uitstapjes, etentjes...Het sanitair is heel basic,maar dat stoort niet echt.Verder een handige buitenkeuken die je altijd kan gebruiken en een gezellige bbq-hoek.Dus besluit:Wij hebben er genoten van onze vakantie!Nog veel succes verder, Marjon en Kees!
21-8-2016
Prins
Super camping!
Kleine , rustige camping, mooie plaatsen. Marjo en Kees maken het je echt naar de zin met deze mooie camping en hun voorzieningen. Ze hebben veel info over de omgeving, wandel en fietsroutes, kano bij rivier, kookgelegenheid (incl. Pannen, schalen) . De quest is een aanrader, ! Al met al hier een heerlijke vakantie gehad, samen met een aantal gezellige medekampeerders.
Eten 9,0
20-8-2016
fam. Tielemans
Rustige camping om te fietsen of te wandelen
Zeer leuke camping en Chambre d'Hotes onder de bezielende leiding van Marjo en Kees. Zij doen echt alles om het de bezoekers naar de zin te maken en zijn een heel goede gastvrouw en gastheer. De camping is rustig, alles is goed verzorgd en er zijn regelmatig activiteiten waaraan je kunt meedoen, als je dat wenst. Een uitgebreid archief brengt je op ideeën voor wandelingen, fiets- of autotochten of andere activiteiten in de omgeving. Ik kan met niet voorstellen dat iemand zo'n negatieve beoordeling geeft als eerder op deze site is gedaan bij een verblijf in dezelfde zomerperiode als dat wij er waren. Dan heb je als vakantievierder duidelijk voor de verkeerde camping gekozen, maar dat kun je de gastheer en -vrouw niet aanrekenen. Mijn vrouw en ik zijn in ieder geval zeer tevreden.
Eten 8,0
16-8-2016
Leenette
Heerlijke vakantie op een prachtige locatie
Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De locatie is werkelijk een plaatje. De rust heerlijk en de natuur prachtig. Wij verbleven in een gastenkamer met prachtig uitzicht op de heuvels. Je krijgt hier helemaal de rust om je boek uit te lezen. Maar je kan ook mooie wandelingen vanaf de camping maken en daarna even heerlijk zwemmen in rivier of zwembad. In de omgeving zijn voldoende restaurantjes te vinden. Kees en Marjo zijn een prima gastheer en vrouw, gemoedelijk met een prettige dosis humor. Aan het eind van de middag kan je terecht voor een glaasje op het terras. Wij hebben genoten.
Eten 8,0
Kamers 8,0
13-8-2016
gert
nooit weer
De rust vond ik goed, maar als je na 1 week nog nooit de vloer van de wc hebt schoon gemaakt dan klopt er iets niet. Dan vond de eigenaar mijn Hobby 460 te groot.Ik heb namelijk een voortent van 280 cm diep en een luifel van 240 cm. Dan vond ik de douche een drama, als je een douche hebt van 1 mt. x 1,15mt en je zet daar ook nog een douche gordijn op 30 cm. van af de deur in dan blijft er weinig over om te douche. En vooral als er zo plak gordijn inzit. Dan zat er een schrobputje in de hal voor de wc's en douche's maar die werd ook nooit schoon gemaakt. Oh ja wat betreft het schoonmaken, Ik had een stukje papier in de hoek van het toilet gedaan bij de deur en 1 week later zat dat er nog.
Ligging 6,0
Service 4,0
Prijs / kwaliteit 3,0
Zwembad 4,0
21-8-2016
Mulder
Prachtige ligging, maar.....
De camping ligt werkelijk op een schitterende plek en is een oase van rust. Kees en Marjo zijn gastvrij en de mede-kampeerders gaan gezellig met elkaar om. Toch was de camping niet geheel aan ons besteed. Niemand kan er iets aan doen maar het wemelde er van de vliegen, wat uiteindelijk flink irriteerde. Daarnaast heerst er een beetje een ons-kent-ons sfeer, wat wij minder vonden. Het sanitair is aan een opknapbeurt toe: gedateerd, erg kleine douches en voor het aantal gasten te weinig wc's. Daarnaast had het sanitair vaker en beter schoongemaakt kunnen worden.
Service 7,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Zwembad 6,0
20-8-2016
Jannita en Johan
Geweldige camping!
We hebben enorm genoten op deze camping. Wat een service: hangmatten en ligstoelen bij het zwembad, een kano op het strandje bij de rivier, grote kampeerplaatsen, mappen met originele uitjes, bij koud weer lekker opwarmen bij de houtkachel, enz. Aan alles is gedacht, zelfs de leesbril bij de bestellijst voor het brood. Marjo en Kees hebben er echt iets moois van gemaakt en zijn een uitstekende gastvrouw en -heer. We gaan eigenlijk altijd weer naar een andere omgeving, maar gelukkig zijn we hier nog lang niet op uitgekeken. We komen dus graag nog eens terug!
17-7-2016
Sylvana
leuk en verrassend!
Voor onze eerste vakantie samen gingen we op zoek naar een minicamping en kwamen uit op La libaudi. We wisten dat het voor volwassenen was en wij waarschijnlijk de jongste zouden zijn. Dit was ook het geval. in eerste instantie dachten we nog oei hoe zijn we hier beland? Midden in de bergen en ( voor ons ) enge weggetjes Maar wat was het genieten daar op de camping! Kees en Marjo maken het hun gasten waaronder ons, het ontzettend naar hun zin. Van samen met de camping naar een buurtmaaltijd verzorgd door jagers tot een mysterieuze quist op de camping en een geweldig mooi dagtrip archief waarbij je dagjes uit kan plannen! Ja de eigenaren hebben daar iets heel moois en unieks neer gezet en is zeker een aanrader!
Ligging 8,0
14-7-2016
Anneke Bartman
Een geweldige kleinschalige camping
Houd je van een kleinschalige camping met gastvrije eigenaren dan zit je hier goed. De eigenaren zorgen door wat gezamenlijke activiteiten voor een geweldige sfeer onder de kampeerders en ook de huurders van de chambre d'hotes en gite worden bij de activiteiten betrokken. Geen minpunten kunnen ontdekken