Tossa de Mar

Hygiëne 9,0

49 Reviews (1..10)

12-3-2017
Fam. Van Rooij
Fantastische camping, lief vriendelijk personeel
Goede ligging, redelijk dichtbij het centrum en strand. Sanitair wordt perfect schoongehouden! Het zwembad is ook prima. Er zijn geen stoelen, dus neem een stoeltje of luchtbed mee. Eten was prima en bovenal is het personeel zo ontzettend lief en vriendelijk. Wij waren er eind van het seizoen en mochten zelf een plaats kiezen. Een nadeel, even verderop is een hondenasiel, s nachts een hoop geblaf. Daar kan de camping niks aan doen, maar let dus wel op waar je gaat staan. Veel bewaking, geeft een veilig gevoel. Campingwinkel heeft bijna alles en niet duur. Kortom, voor ons een geweldige camping, fantastisch personeel, tossa is erg leuk en gezellig. Voor herhaling vatbaar! Tot gauw! Tip, Tom's steakhouse, is echt een aanrader, ontzettend goed gegeten.....
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Prijs / kwaliteit 9,0
2-9-2016
Ellen
Prima simpele camping
Plekken zijn niet al te groot. Caravan met voortent eraan en dan hou je nog een klein stukje over. Zwembad is prima. Altijd een badmeester aanwezig. Sanitair is simpel maar prima. Wordt keurig bijgehouden. Geen wc bril. Camping wordt continue beveiligd. Er loopt steeds bewaking rond. Tossa is op loopafstand. Zo loop je ook zo t strand op. Leuk stadje waar je leuk kan shoppen en kan eten. Volop mogelijkheden. Als je echt veel mee wilt nemen naar t strand is het wel een eindje hoor. Al met al hebben wij een prima vakantie gehad. Als je echt een camping zoekt waar veel te beleven is moet je hier niet voor kiezen. Geen animatie voor kinderen enz. Restaurant prima. Wel jammer dat echt te merken was dat alles de 31e dicht ging. Ijsjes raakten op. Appelsap op en pizza's op in het restaurant. Dat had wat ons betreft anders gemogen. Nadeel is dat je voor WiFi moet betalen. Prijs per nacht is flink als je ziet wat je er al met al voor krijgt.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Prijs / kwaliteit 6,0
26-12-2016
J. Metselaar
Heerlijke vakantie, super plek
De ligging t.o.v. strand en dorpje is perfect: grote supermarkt op weg naar strand en terug naar camping kom je er langs. Strand is ± 2km lopen, prima te doen. Camping: plaatsen zijn wel aan de krappe kant, ook door de soms diepe greppeltjes onhandig. Eenmaal gesetteld prima te doen, helemaal als je de auto op de (bewaakte) parkeerplaats zet. We hadden met vrienden 2 plekken t.o. elkaar met een door ons gecreëerde knusse binnenplaats en genoeg schaduw. Zwembad is prima, soms ff druk maar dat heb je overal. Toezicht is er. Verder zijn er wat klimtoestellen, een trap- en basketbalveldje (stoffig zand) en helaas Geen tafeltennis. Bar/restaurant is prima, enthousiaste bediening en schappelijk geprijsd. Tossa is een fijn dorp, niet zo massaal als Lloret/Blanes. Leuke winkeltjes en restaurantjes. Ook erg mooi achterland en prachtige kustweg richting Sant Feliu (aanrader) Vanaf Tossa zijn ook leuke boottochten te maken, Barcelona met auto ook goed te doen. Al met al een heerlijke vakantie gehad.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Staat v/h sanitair 9,0
Zwembad 9,0
10-11-2016
Erik en Monique
Aangename, doch eenvoudige camping
Sanitair wordt goed schoongehouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk dorp Tossa de Mar en stranden zijn niet al te ver van de camping. Ik zag dat ze nu ook een filmpje hebben.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Prijs / kwaliteit 8,0
11-8-2015
Transformer
Meer van verwacht
Over de mail duidelijk afgesproken dat we een plek van 120 4m zouden krijgen ivm vouwwagen, bleek bijna de helft te zijn, stonden met de luifel tegen de straat aan. Alles stond dicht op elkaar. Ook was beloofd dat we de auto makkelijk erbij konden zetten, echter bij navraag was het antwoord dat we die toch makkelijk op de parkeerplaats aan de konden zetten, Jammer. Zwembad was goed. Sanitair was wat verouderd maar goed schoongehouden, al snap je niet hoe mensen de wc's soms achterlaten, doen we thuis ook niet. Campingwinkel had voor ons genoeg aanbod, niet te duur en zeer vriendelijk. Restaurant was niet duur en goed. Tossa op loopafstand, strand op loopafstand maar met wat strandstoelen en vermaak voor de kinderen toch een hele wandeling. Geen animatie op de camping, wisten we maar de kinderen hebben zich prima vermaakt. Bewaking was ook vriendelijk s'nachts. Al met al was het staanplek een tegenvaller maar we hebben er toch een leuke tijd gehad. Volgende keer ergens anders proberen.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Ligging 10,0
Prijs / kwaliteit 6,0
Zwembad 10,0
29-8-2014
Familie uit Waalre
Een fijne camping.
Sanitaire is verouderd qua uiterlijk, maar niet kapot en wordt ontzettend goed schoongehouden.Het zwembad (met toezicht) is prima. De jongens (6 en 9) vonden het jammer dat er geen glijbaan was, maar verder hebben ze zich er goed in vermaakt. Zowel overdag als 's nachts lopen er vriendelijke toezichthouders rond en is er ook een vriendelijke portier bij de poort. Het strand is met kinderen ongeveer 15 minuten lopen. In het dorp zelf ben je al binnen 10 minuten. De supermarkt DIA is 5 minuten lopen en binnen 10 minuten zijn er nog 2 andere supermarkten. Er is geen animatie op de camping, maar dat hebben we niet gemist. Er waren voldoende kinderen om mee te spelen. Speeltuin is klein, maar er is wel ook een voetbalveld. Leuk om een step/fiets mee te nemen. Vanaf de camping kun je mooie wandelingen maken. Voor de sporters is er een work-outbaan naast de camping (ook veel hardlopers). Tossa is klein en gezellig, met een oud centrum. Al met al een aanrader!
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Staat v/h sanitair 9,0
12-10-2013
Blieje
De moeite waard
Leuke camping vlakbij het centrum van Tossa met uitmuntend sanitair en vriendelijk personeel. Gezellige bar en leuk restaurant. Mooi zwembad. Kampeerplaaten variërend van "straatje" tot "veldje" en "terras". Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Prijs / kwaliteit 8,0
Staat v/h sanitair 10,0
19-7-2013
Fam. Snoeijers
Leuke camping bij een mooi stadje.
Leuke Familie Camping . Toilet en douches verouderd maar het wordt goed schoongehouden . Zeker als je door Frankrijk rijd zijn de sanitaire voorzieningen schoon ! Mooi zwembad goed onderhouden. Personeel altijd vriendelijk. Zou zo weer terug willen. Jammer is wel dat er geen muziek meer is op zaterdagavond en dat er geen animatie is.
  • Reis vertrek datumJuni 2013
Ligging 9,0
Kindvriendelijk 6,0
8-7-2013
Walter
Toch maar niet meer ... :(
Na onze 'aha-dit-is-de-camping-waar-we-nog-jaaaren-gaan kamperen' is het in vergelijking met vorig jaar is het dit keer erg tegen gevallen. De laagseizoenprijzen zijn gewoon verdubbeld en de korting voor hoogseizoen geldt nu vanaf 14d ipv 6d vorig jaar. De camping is nu ook pas open op 20/6 ipv vanaf maart. Er moest ook een heleboel nog worden gerepareerd en in orde gezet (graafwerken voor een extra el-kast, afwasbakken buiten dienst wegens lekkages, verwarmingsketel voor het warm water werkte niet zoals het hoort, geen Wifi of internetverbinding en 14 dagen lang snoei-, zaag- en verhaksel lawaai). Bovendien begint het hoogseizoen nu vanaf 1/7 ipv zoals bij campings in de buurt op 6/7. Een echte tegenvaller dus dit keer en volgend jaar wordt het dus (spijtig genoeg) een andere camping.
  • Reis vertrek datumJuni 2013
Waardering 4,0