Beauvoir sur Mer (Vendée)

Vakantiehuis Au Passage du Gois****

Zwembad 8,4

46 Reviews (1..10)

21-8-2016
Margriet
Fantastische omgeving, veel te doen, ook met kleine kinderen.het huisje en tuin waren zeer kindvriendelijk. Bij het huisje, tuin en zwembad zijn er hekjes om het af te sluiten. Speelgoed en bedje/kinderstoel aanwezig. . Hemco en martine zorgen ervoor dat je echt vakantie hebt en zorgen voor alles. Gaan met je mee op uitstapjes. Het eten is prima! Wij komen zeker terug! Een echte aanrader en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Reis vertrek datumAug. 2016
9-7-2016
Mariët Baaij & Ferry van der Meer
Fantastisch verblijf in La Bergerie
Afgelopen mei verbleven wij voor de tweede keer in deze accommodatie. Een heerlijk huis met veel ruimte, zowel binnen als buiten. Een verblijf hier is pure verwennerij. Keuken- en schoonmaakbenodigdheden staan klaar en vul je zelf aan als het op is. Hemco en Martine doen er alles aan om het de gast zo aangenaam mogelijk te maken. Met passie en aandacht wordt alles tot in de puntjes geregeld. Nantes, Île de Noirmoutier, Pornic, Île d'Yeu en Saint-Gilles-Croix-de-Vie zijn redelijk dichtbij en zeer zeker aanraders om een bezoekje te brengen. We komen graag terug.
Kindvriendelijk 9,0
Inrichting 9,0
Zwembad 7,0
7-6-2016
Margo de Nijs
Geweldig!
Wij huurden het huisje "La Plage" en dat is erg ruim,licht en van alle gemakken voorzien.De tuin is erg ruim met zit en ligstoelen en tafels en je kunt er ook nog overdekt buiten zitten.Hemko en Martine zijn geweldige lieve behulpzame mensen. Toen mijn man in het ziekenhuis terecht kwam ,na een hypo,zijn ze naar het ziekenhuis gereden en hebben ons enorm geholpen met de taal.Onze auto stond 45 km. van het vakantie huis en het ziekenhuis was ongeveer 65 km. daar vandaan.Ze zijn bij ons uren in het ziekenhuis gebleven.Ze hebben onze auto opgehaald en ons s'nachts weer naar het vakantie huis gebracht.Echt super!!!! We hebben gelukkig nog kunnen genieten van de mooie omgeving.We hopen nog eens terug te komen. Hans en Margo
2-6-2016
F.Willigenburg
Prima studio en uitstekende gastheer en gastvrouw
Uitstekend ingerichte studio vlakbij de passage du gois waar je bij laag water uitstekend kunt rondstruinen. Hemko en Martine zijn super behulpzaam wat tot uiting kwam bij een ziekenhuis bezoek 70 km verderop en in de avond. Mijn vrouw en ik werden heen en terug gereden en prima begeleid. Gelukkig boden de tuin en Nederlandse tv genoeg afleiding. Hiervoor veel gefietst in de omgeving en naar ile de Nourmontier geweest. Wel zouden wat meer fietspaden welkom zijn maar ik denk dat we dat aan de burgemeester moeten vragen. Resumerend goede plek met uitstekende gastheer en gastvrouw.
Ligging 8,0
Hoeveelheid ruimte 8,0
29-1-2016
Inge
erg leuk!
We verbleven in het erg leuke huisje La Plage met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen (1,5j en 2j). Huisje is erg geriefelijk. Ruime keuken met al het nodige, handige bijkeuken met o.a. vaatwas en grote koelkast; Alles was voorzien in het huisje! Zelfs boekjes en speelgoed voor onze kleintjes! Hemko en Martine zijn trouwens erg vriendelijk en hebben goede tips! We zijn samen met hen gaan kijken naar een lokale zoutwinner en naar het binnenvaren van de oestersloepen in het haventje, wat een erg leuke ervaring was en erg door ons geapprecieerd is! Omgeving is ook prachtig en er is veel te bezoeken. Je moet zeker n keer over de passage du gois gereden hebben, is n unieke ervaring! Er zijn heel veel goede restaurants in de wijde omgeving en ook kinderen zijn overal welkom. Er is ook een uitgebreide informatiemap omtrent de streek en aanbevolen uitstapjes. Een aanrader!
  • Reis vertrek datumSept. 2015
Zwembad 6,0
26-7-2015
Wat een heerlijke vakantie
Wij zijn net terug van 2 weken vakantie in het huisje La Plage. Het huis is van alle gemakken voorzien. De eigenaren Hemko en Martine zijn echt GEWELDIG, weten de lekkerste restaurantjes en nemen je mee op uitstapjes in de omgeving. GA ZO DOOR HEMKO EN MARTINE. Cees, Manuela en Casper
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Ligging 8,0
Kindvriendelijk 8,0
7-7-2015
Hans Schmits
Twee weken in studio la Maree
Wij hebben 2 weken kunnen genieten van een fijne vakantie in de Vendee, mede door de gastvrjheid van Martine en Hemko, zij zijn echt de perfecte gastvrouw/heer. Ook van de "table d'hôte" hebben wij genoten, goed eten in een gezellige ambiance. De studio is ruim genoeg voor 2 personen en voorzien van een goed bed en een goed voorziene open keuken. De aanwezigheid van de "passage du gois" is spectaculair. Wij hebben ook redelijk wat van de omgeving gezien door bezoeken aan o.a. Ile noirmoutier, Challans, St.Gilles-Croix-de-Vie (heerlijke gegrilde sardines) Sallertaine en Soullans. Voor ons was dit een perfecte vakantie in een vriendelijke streek, wij hopen hier dan ook nog een keer terug te komen. Hans en Annelies Schmits-Paridaen
  • Reis vertrek datumJuni 2015
16-11-2014
Nico vd Kamer
Unieke plek, unieke gastvrouw/heer
Hebben 2 unieke weken bij Martine en Hemko doorgebracht, prachtig huisje, mooie omgeving en mooi weer, leuke trips, kortom 2 weken is te kort. Komen beslist weer eens terug.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
21-1-2015
wilfried
aangenaam verrast
mooie herinneringen aan 1 weekverlof in de traditionele woning verbouwd tot gites en b&b.comfortabel ingericht,goed bed zeer netjes en een keuken waar alles voorzien is om eens zelf een maaltje te bereiden met de talrijke streekspecialiteiten. martine en hemko helpen graag de mooiste plekjes aan te wijzen.au passage du gois ligt amper 800m van de kust waarbij laagtij de weg vrijkomt om het prachtige eiland noirmoutier te bezoeken.ook de omgeving zoals het marais is het verkennen waard.bedankt voor jullie gastvrijheid we kijken er naar uit om in september 2015 opnieuw een mooie en culinaire tijd te beleven.rita en wilfried
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Inrichting 9,0
11-9-2014
sietske
Helemaal het einde!
Wat een heerlijke 2 weken hebben wij hier met onze 2 jonge kinderen van 2 jaar en 3 maanden. Hemko en Martine zijn zeldzaam gastvrij met het juiste gevoel voor de privacy van de gasten. Ze hebben veel kennis van de omgeving. Voor elke type gast advies op maat. Het huis is werkelijk helemaal volledig. Speelgoed voor de kinderen, boeken en tjjdschriften kun je gewoon thuislaten. De locatie is uniek om talloze prachtige uitjes te maken. Een dag in de tuin of bij het zwembad verveelt ook niet. Wij wilden boeken voor zomer 2015, maar de schoolvakantie is al volgeboekt. Dit verraste ons allerminst. Wij komen hier zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Kindvriendelijk 9,0