Paramaribo

276 Reviews (1..10)

14-5-2017
Gerald
Echt een aanrader
Kekemba is perfect als je rust en ontspanning zoekt. Ook word je uitstekend behandeld door de eigenaars. Ik ga er zeker weer heen. Een asnrader
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datum2017
Ligging 8,0
5-5-2017
Rob en Yolanda
Heerlijke ligging in prachtige tuin met zwembad
Qua gastvrijheid kun je het niet beter treffen hier, John en Lloyd zijn zeer relaxed en zijn er altijd om je te helpen, vragen te beantwoorden, taxi te regelen, etc. Als je geen contact wilt ook goed, ze respecteren jouw keuze. De huisjes/appartementen zijn ruim en functioneel ingericht met veel kastruimte en de aanwezigheid van alle basisartikelen voor een verblijf. Van doucheschuim tot afwasmiddel, zout, peper, koffie, thee etc. Enige kritische puntje over de inrichting kan zijn dat hier en daar wat keukenkastjes beschadigd zijn. Verder is de ligging niet in het centrum, maar dat vonden wij een voordeel. Daardoor rustig gelegen met alleen de geluiden van dierentuin (die er achter ligt) op de achtergrond. Met de (goedkope) taxi ben je zo in het centrum van Paramaribo. Het zwembad is van echt groot genoeg en er is een lekker bubbelbad aanwezig waar zeker 4 personen tegelijk in kunnen. Verder hangen er hangmatten en staan er relaxstoelen onder een afdak. Dit extra naast de stoelen die bij je huisje staan. Het hele complex met tuin ziet er keurig onderhouden uit. Als wij teruggaan naar Suriname zullen we hier zeker weer verblijven.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
22-3-2017
Alisa
Verblijf in kekemba resort
Mijn vriend, vrienden en ik hebben een weekendje gelogeerd in dit resort. Wij hebben geen spijt gehad van ons verblijf bij hun. Wij logeerden in hun 3 slaapkamer appartement voorzien van alle gemakken. De locatie is perfect, dichtbij het centrum. Er kan op het erf geparkeerd worden Wij zijn super tevreden en komen zeker wel terug!!!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Ligging 10,0
Kindvriendelijk 10,0
Zwembad 10,0
24-3-2017
Marjan & Berit
Prima appartementen aan de rand van Paramaribo!
Prima appartementen voor een prima prijs. Het zwembad is heerlijk en de appartementen zijn uitstekend ingericht (airco, koelkast etc). Je zit relatief dicht op elkaar, maar door de ruimte rondom het zwembad heb je daar weinig last van. Kekemba ligt een paar kilometer van het centrum in een groene omgeving aan een erg slechte weg. Lopen is wat ver in de hitte, maar fiets of taxi zijn prima te doen. Naast het resort is een supermarktje (en binnenkort opent er een eethuisje) dat alles verkoopt dat je nodig kunt hebben. De service van de beide gastheren is uitstekend!
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Ligging 7,0
13-3-2017
Erna
Heerlijk resort; rustige lokatie.
Appartement was meer dan prima: zeer compleet ingericht met aanwezigheid van dagelijkse gebruiksartikelen zoals koffie/thee/zout/shampoo/ schoonmaakmiddelen/vaatdoekjes; alles zag er schoon en fris uit. Zwembad en tuin werden goed onderhouden. Supermarktje op 2 minuten loopafstand. Hier 2x afhaalmaaltijd besteld: superlekker, meer dan genoeg voor weinig geld! Lopen naar centrum is eigenlijk te ver maar taxi Mango en taxi Turkas zijn zeker aan te bevelen voor ritje naar stad: goede chauffeurs voor weinig geld. Weinig contact gehad met gastheren maar zo te zien, hebben zij het prima voor elkaar! Jammer: geen bar op Kekemba zelf.
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Ligging 8,0
12-2-2017
stella moot
een echte aanrader. niets is teveel.
Een top verblijf gehad. Lloyd en John doen er werkelijk alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Super locatie en bungalows schoon en een heerlijk zwembad.
  • Reis vertrek datumJan. 2017
Ligging 10,0
Kindvriendelijk 7,0
13-1-2017
Prima tijd gehad
leuk, kleinschalig en vriendelijk
Goed: prima appartement met alles erin, fijn dat basisdingen er waren zoals koffie, zout, etc. lekker dat er een zwembad is. Bijzonder klantvriendelijke gastheren. Ga vooral checken of zij wat voor je je kunnen doen voor je het zelf gaat lopen uitzoeken. Zoals taxi bellen, tripjes regelen, eten laten komen, boardingpass printen, etc, je kunt het zo gek niet bedenken of John regelt het voor je. Minder: omgeving niet inspirerend, Mangolaan is beetje rommelug, zandweg met enorme gaten, alleen klein supermarktje op loopafstand. Geen echt luxe wijk. Toch wel eindje van de stad, je moet echt altijd taxi nemen of auto huren. Maar als je het geen punt vind om gewoon steeds taxi te nemen (kost niets) is dat geen punt. Aanrader: Het is een bijzonder prettige plek als uitvalsbasis. tijdens de drie weken dat we er waren zijn we 3 keer met een meerdaagse trip weggeweest. En dan is het lekker om weer op Kekemba terug te komen met het zwembad en de tuin, de overkapping met hangmatten, om paar daagjes te chillen. Beetje jammer: helaas waren er heel veel muggen, uiteraard is het regentijd en kan je dat verwachten. Maar pas op de laatste dag ging Loyd spuiten, dat had wel eerder gemogen. Nb: er waren uiteraard overal muggen vanwege de regentijd, dus niet specifiek daar, maar iets meer bestrijding zou prettig zijn.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Ligging 6,0
23-11-2016
Dick Tuinenburg
Genieten bij Kekemba Resort
Ik kan niet anders zeggen dat wij een top vakantie gehad hebben bij Kekemba Resort . De appartementen zijn luxe , van alles voorzien en worden 2 keer per week schoongemaakt . De gastheren , John en Loyd zeer vriendelijk en altijd aanspreekbaar. Daar naast heeft het een heerlijk zwemband , kan je prima eten bij de buurman halen en is de taxi ontzettend goedkoop . Kortom wij komen zeker terug .
  • ReisgezelschapMet vrienden
15-12-2016
Rein
Al weer geweldig
Wij reizen veel over de wereld. Zelden komen we terug op dezelfde plek. Kekemba is een uitzondering. We waren daar voor de derde keer. De gastvrije verzorging door de mannen Lloyd en John is geweldig. De bungalows zijn tiptop ingericht. Alles is er, en als het er niet is dan hoef je maar even te kikken en het komt er aan. Het ruime rustig gelegen resort ligt relatief dicht bij het centrum. Met de fiets waren we daar in 20 minuten. Fietsen gaat prima in Paramaribo. Wij betaalden € 50.- voor 28 dagen. Voor één dag is het duurder.
11-12-2016
Oscar
Mooie plaats om te verblijven
Het was onze tweede keer in Kekemba Resort en het voelde als thuiskomen. John en Lloyd waren zeer vriendelijk en gastvrij. Je hoeft maar wat te vragen en er wordt voor datgene gezorgd. En natuurlijk een heerlijk zwembad aanwezig en een sterke WIFI verbinding. Mocht je naar het binnenland willen of een auto huren, kunnen John en Lloyd dat voor je regelen. Op loopafstand is er ook supermarkt waar er van alles te verkrijgen is. We zullen zeker weer hier terugkomen bij onze volgende reis naar Suriname. Het is een aanrader. Wij danken John en Lloyd voor hun gastvrijheid en de goede service en zeggen tot ziens. Oscar en Nancy
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 7,0