Dwingeloo

Hygiëne 8,0

33 Reviews (1..10)

20-6-2017
Camper 112
Voor herhaling vatbaar. Behulpzame eigenaren.
Een heerlijke plek, prima camping en paarden die met respect behandeld worden. Onder begeleiding de paarden uit het land halen, poetsen, zadelen en dan pas rijden. Na de rit de paarden weer heerlijk naar de wei, het was warm, dus eerst even lekker afspoelen. Zelf genieten van de buitenrit en met een goed gevoel de paarden weer lekker naar buiten. Voor de echte paardenliefhebber maakt dat het 'af'. We werden super geholpen met onze camperpech, waardoor we na afloop weer gewoon met onze eigen camper naar huis konden. Geen wegenwacht nodig!. Gezellige en gemoedelijke sfeer. De omgeving is prachtig, heerlijk om een buitenrit te maken, te wandelen, fietsen, mountainbiken. Geen camping met uitgebreide (tiener)animatie (althans niet met Hemelvaart) maar dat zochten we ook niet. Na de bbq voor iedereen die mee wilde doen, nog heerlijk vuur gestookt in de grote bbq en gezellig met Joost bij het vuur gezeten. Je merkt dat de eigenaren en het personeel het met plezier doen. Een leuk terras voor koffie ofzo en lekker ijs. Buitenzwembad vlakbij. Mariska en Mathieu. bedankt voor een weekend vol verassingen, we komen zeker nog een keer terug! Fam v.d Bergh en fam v.d. Akker
  • Reis vertrek datumMei 2017
Hygiëne 8,0
8-10-2015
Daniëlle, Annemarie, Roland
Aanrader!
Al jaren gaan wij met een min of meer vaste groep ruiters het eerste weekend van oktober op ruiterkamp. Wij zijn al op diverse locaties geweest en dit jaar waren wij voor het eerst op Zonnetij. Geen manegebedrijf, zoals wij gewend zijn, maar een vakantiepark met paardenverhuur. We hebben ontzettend genoten van ons weekend. We verbleven in huisje De Koekoek dat onze verwachtingen ruimschoots overtrof: gezellig, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. We hebben heerlijke tochten gemaakt op lieve, betrouwbare paarden in de prachtige omgeving. Bij ons paardrijweekend hoorde ook volledige verzorging en dat was onovertroffen. Kortom: we hebben al weer geboekt voor volgend jaar!
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
6-9-2015
E.J. Bos
Een mooi gelegen parkje
Voor wie van wandelen houdt op en rond het Dwingelerveld is Vakantiepark "Zonnetij" een zeer goede uitvalsbasis. Vele wandelingen beginnen dichtbij het park en voor dat je het weer zit op de heide van het Dwingelerveld. Wij zaten zelf in huisje de "De Stern". Een huisje wat alles in zich heeft aan meubilair en materialen. Het ligt echt een beetje verscholen en niet of nauwelijks zicht op andere huisjes. De veranda is heerlijk zeker wanneer de temperatuur het toelaat om buiten te eten maar de regen niet. Als wij een opmerking aan de eigenaren mogen maken dan is het "ga de douche en WC ruimte verbeteren". Het rook daar muf en en wat allemaal een beetje ouderwets. Wat wij misten vanuit Vakantiepark "Zonnetij" was een informatiemap hoe alles werkte op en rond het park en in het huisje zelf. Als je dan de mensen bij "de receptie", voor zover je het zo kan noemen, niet kan vinden is het even uitzoeken hoe het zit. Misschien een puntje om aan te werken.
  • ReisgezelschapMet partner
Onderkomens 8,0
Eetgelegenheden 6,0
19-7-2015
Dennis
Erg mooi goed verstopt plekje
Heerlijke camping waar je geheel tot rust kan komen.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Onderkomens 9,0
22-1-2015
douwe en Annie van 't Blik
Fantastische voor veel genot en veel rust
Wij hebben nu twee keer een weekend genoten van De Vink En twee keer een week heerlijk !! Het is een geweldig huis met alles erop en eraan. Het is gewoon een grote verwennerij om hier een aantal dagen te mogen verblijven ! Het interieur is warm en gezellig met een houtkachel. De bedden zijn heerlijk De heerlijke grote douche beneden met lekkere dubbele wastafels De luxe stoomdouche op de eerste etage is werkelijk fantastisch En het bad is heerlijk ruim en diep, water blijft lekker lang op temperatuur En dan nog even lekker zonnebanken Alles is heel bereikbaar Bijvoorbeeld lekker een lange boswandeling maken of elders lekker de omgeving verkennen. Bijvoorbeeld naar Dwingeloo, Beilen, Hoogeveen of een dagje naar de dierentuin in Emmen.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datum2015
21-1-2015
Janna
Echt een hele mooie plek midden in de natuur!
Heerlijk relaxen, stoomdouche, lange boswandeling, heerlijk bij de houtkachel, badje, zonnebankje...
  • Reis vertrek datumJan. 2015
Activiteiten 8,0
29-1-2015
Sippy Zwalua-Boorsma
Super accommodatie/fantastische omgeving
Wij hebben voor de tweede keer een vriendinnenweekend doorgebracht in accommodatie de Vink. Het heerlijke huis met alles erop en eraan heeft ertoe bijgedragen dat we het weer geweldig naar onze zin hebben gehad. Wij gaan volgend jaar gewoon weer.
  • Reis vertrek datumNov. 2014
Eetgelegenheden 9,0
22-1-2015
Fam. v/d Pol
Een aanrader !
Een heerlijk park in een prachtige omgeving met fantastiche vakantiehuizen ! We hebben hier 2x vakantie mogen vieren (1x in de Grutto en 1x in de Bosuil) en hopen nog vaker te gaan ! De huizen zijn echt zo fijn, alle luxe en comfort aanwezig en gezellig ingericht. De kinderen vermaken zich prima, schommels, trampoline, paarden borstelen en knuffelen. In de omgeing zijn veel leuke uitstapjes te maken (Openluchtmuseum Ellert en Brammert, Ponypark Slagharen, Attractiepark Drouwenerzand) maar ook heerlijk de bossen in, leuke fietstochten en zwemmen). Kortom de perfecte vakantie voor jong en oud !!!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Eetgelegenheden 9,0
2-10-2014
Sylvia van Leeuwen
weekend arrangement paardrijden
Afgelopen weekend ben ik voor de tweede keer in een half jaar met zes personen een weekend wezen paardrijden bij Zonnetij. We hadden het speciale weekend paardrijd arrangement. Compleet met ontbijt, lunch en dineer. Alles was top verzorgd, een stevig ontbijt, heerlijke soep, en een goed verzorgde barbecue. Allemaal tip top verzorgd door Mariska. Alle drie de dagen ging Matthieu met ons mee als gids. Hij liet ons de mooiste plekken zien. De hei, het bos. In stap, draf, galop, en als wij daar aan toe waren een stevige ren galop. De paardjes zijn prettig te rijden en betrouwbaar. Het is echt een aanrader. Ow ja....en alles gaat in overleg. Dat is ook erg prettig. Wij komen zeker terug! Enige nadeel....je wilt zondag niet meer naar huis!!
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Onderkomens 8,0
12-6-2014
fam. de Lange
gewoonweg fantastisch!!!!!!!!!
Hier een impressie van hoe ik het vond; was met de pinkster weer op vakantiepark Zonnetij en wat was het weer geweldig om al die blije kindergezichten te zien omdat ze of gingen paardrijden of net terugkwamen van een tocht. Er was nog een lekkere bbq; zelf eten en drinken meenemen en voor het vuur wordt gezorgd dus geen moeilijkheden dat je niks bij je hebt of het vuur niet kan aankrijgen. Maandags in de avond was het nog zo lekker warm dat de kinderen van het park allemaal elkaar nat gingen gooien met plastic flessen, van groot tot nog klein iedereen werd erbij betrokken en deed mee. Aan het eind waren ook de vaders en moeders kledder maar dat was alleen maar leuk. Iedereen heeft ontzettend gelachen en droge kleren aan en je kunt er weer tegenaan. Kortom eigenlijk een plek die je voor jezelf wilt houden maar vooruit ik geef hem toch hou je van paarden en paardrijden en een ongedwongen sfeer kom dan zeker een keer in een mooi huisje of op de camping de sfeer proeven Tot ziens
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuni 2014