Costa Maya / Mahahual

Kindvriendelijk 9,0

8 Reviews

17-11-2012
wanda
Leuke huisjes op het strand
leuke trip om te doen: vissen op zee
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumNov. 2012
Ligging 10,0
Service 7,0
5-2-2013
Coby Mulder
Fantastische vakantieplek
We hebben een fantastische reis gemaakt door de Yucatan met ons verblijf in Maya Luna als het absolute hoogtepunt. Mooie fraai vormgegeven bungalows maar 20 meter van de zee vandaan met een eigen dak terras met uitzicht over de oceaan. We hadden het geluk om daar te zijn terwijl het volle maan was, zo ontzettend mooi om te zien hoe de maan opkomt uit de zee. Het eten in het restaurant was ontzettend goed, de gebakken vis favoriet. De special van het restaurant is een gevulde ananas...die mag je ook absoluut niet missen. Het vriendelijke personeel en de gastvrijheid en leuke gesprekken Carolien en Jan maakten het verblijf compleet.
  • Reis vertrek datumNov. 2012
Ligging 8,0
Service 10,0
Eten 10,0
Kindvriendelijk 9,0
1-4-2010
ron
heel gaaf, relax plekje
Ben al een aantal keren bij Jan en Carlien van Maya Luna geweest en het is ieder keer weer genieten van de mooie bungalows het heerlijke eten de gezelligheid en de vriendlijkheid van het personeel. Als je na een tijdje rondreizen een plek zoekt om even uit te rusten, bij te komen, niks te doen, lekker te relaxen, een margarita op het strand te drinken of een gevulde anas te eten dan is "this the place to be" Ik ben hier vanaf 2006 een aantal keren geweest en ik ben er zeker van dat dit niet de laatste keer is geweest
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datum2010
Service 9,0
Eten 10,0
11-11-2011
RS
Prachtige plek
Maya Luna was een ware verassing voor ons. Vooraf niet kunnen denken dat het zo'n mooie plek kon zijn. De bungalows staan niet aan, maar echt op het strand. Het is een groot relaxed gebeuren en je kunt er heerlijk eten. Zoek je een paar daagjes rust en comfort, op een prachtige plek, dan is dit zeker een aanrader!
  • Reis vertrek datum2009
13-8-2009
Ingrid
Mooie bungalows
Voor wie van rust en relaxen houdt zeer aan te raden. Bungalows liggen direct aan 't strand. Vriendelijk personeel en lekker eten in 't restaurant. Het centrum van Mahahual is zo'n 3 kwartier lopen.
  • Reis vertrek datumApr. 2009
Ligging 8,0
27-5-2009
grale
Super locatie
Prachtige locatie en leuke bungalows. Alles is goed verzorgd en Maya Luna heeft een hele goede keuken. Zeker een aanrader!
  • Reis vertrek datumApr. 2009
Ligging 10,0
Eten 9,0
12-1-2009
Yvonne en Niek
Aanrader !!
Prima hotel,bestaande uit 4 op het strand gelegen bungalows voorzien van riant dakterras met prachtig uitzicht op zee,gelegen aan een onverharde weg 5 km buiten Mahahual. Het hotel heeft een in-house diveshop waarmee wij prachtige duiken gemaakt hebben op het rif voor het hotel. Ook duik en snorkelexcursies naar het rif van Chinchorro behoren tot de mogelijkheden,mag je niet missen !! Ook kun je er heerlijk eten (vooral de gevulde ananas is heerlijk) en mocht je uitgekeken zijn op de iets wat kleine kaart dan kun je naar de nabijgelegen "Travel Inn" een prima,eveneens door Nederlanders beheerd restaurant. Kortom de rust,de ligging en de persoonlijke service van Jan en Carolien maken dit hotel een aanrader.
  • Reis vertrek datumonbekend
20-3-2007
Daniel
Laat je niet misleiden door het dorpje Mayahual waar je doorheen rijdt onderweg naar Maya Luna; die Amerikanen met hun enge cruiseship en 4x4's vindt je niet in dit hotel! We hebben hier eind feb 07 een geweldige paar dagen gehad, Jan en Carolien bedankt voor de geweldige service. Echt een droomplek, ik kom hier snel weer terug!
  • Reisgezelschap
  • Reis vertrek datumonbekend