Thiézac (Cantal)

148 Reviews (1..10)

5-3-2017
Nils de Kruijff
Indrukwekkend
Prachtige vakantielocatie in de Cantal. Zowel het onderkomen, de omgeving als het uitzicht zijn indrukwekkend. Je kunt er meteen wandelen en op 20 minuten rijden ligt het skigebied van Le Lioran. Echt een plek om heerlijk tot rust te komen. Prima Nederlandse verzorging van Jan en Trijnie. Voor herhaling vatbaar.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Ligging t.o.v. pistes 6,0
8-1-2017
Maurice Buehler
De Auvergne op zijn mooist.
Prachtig gelegen bergpension in het centraal massief. Prachtige plek om te (sneeuw) wandelen, langlaufen en skiën, maar ook in de zomer een geweldige plek om je vakantie door te brengen!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datum2017
Eten 8,0
Ligging t.o.v. pistes 8,0
3-11-2016
Jonnie Hulskamp
Fantastische plek om te genieten.
Het is een heerlijke plek om te verblijven, een knusse maar volledig ingericht vakantiehuisje. Met een mooi uitzicht vanuit het huisje, door de grote ramen, over het dal. Erg attente pensioenhouders, gaven mooie routes om te wandelen en mooie plaatsen om te bezichtigen. In het huisje een knusse potkachel, waar we met het gezin heerlijk om heen hebben gezeten.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
2-10-2016
Hugo
Wederom fantastisch, dit 5e bezoek aan Le Clou.
Zo fijn om de gastvrijheid van Jan en Trijnie te ervaren. Heerlijk om in een goed geoutilleerd en brandschoon chalet te overnachten. Het uitzicht vanaf Le Clou is ongeëvenaard, Trijnie en Jan schenken je een mooi glas wijn in en verzorgen verrukkelijke maaltijden. Zij kennen het gebied op hun broekzak, alle wandelroutes en wetenswaardigheden over de omgeving. Als klap op de vuurpijl organiseerde Jan in no time reparatie van een defect aan onze auto. Zelf hadden we daar de Anwb voor in moeten schakelen. Het was weer een gezellig en memorabel verblijf. Jean et Trijnie, chapeau et a tout-a-l'heure!
  • Reis vertrek datumSept. 2016
30-8-2016
M.Abma
Prachtige plek!
Deze chambre d'hotes ligt fantastisch en wordt gerund door twee hele aardige Nederlanders. Zij organiseren ook prachtige (meerdaagse) wandelingen in de bergen ( Cantal ). Houd je van wandelen in een schitterende omgeving, met adembenemende uitzichten, met bloemen en vlinders en van rust, dan is Le Clou een echte aanrader!
30-8-2016
Johan Cottyn
Uitstekend
Uitstekend gelegen in de Cantal, Auvergne. Dit is een prachtig wandelgebied in Frankrijk. De eigenaar kent de streek en de mogelijke wandelingen heel goed en helpt je op weg. Er is de mogelijkheid om meerdaagse wandelingen te doen, georganiseerd door de eigenaars. We verbleven een paar dagen op kamer waar we een lekker ontbijt en avondmaal voorgeschoteld kregen, lunchpakket kon gevraagd worden. Nadien hebben we ook een week in de gite gelogeerd. Deze is net, ruim en gerieflijk. Er is een goede samenwerking met een plaatselijk restaurant dat lekker eten serveert aan een democratische prijs. Dit voor de momenten waarop de uitbaters zelf niet voor een maaltijd kunnen zorgen. De uitbaters zijn behulpzaam en opvallend begaan met de bezoekers. Een zwembad zou een leuk extraatje zijn na een stevige wandeling.
22-8-2016
Willem Kienhuis
prachtige omgeving, broodservice van eigenaar
vraag om een duidelijke routebeschrijving!
Waardering 7,0
Waardering 7,0
Service 7,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Kamers 7,0
22-8-2016
Geert Ginneberge - Van Heesvelde M Cecile
Zeker in onze vakantie top drie.
Een perfect georganiseerd verblijf. Zowel culinair, omgeving, informatie, accommodatie : TOP !
21-8-2016
Jan en Renske Anjema
Een fantastische plek voor rust en ruimte.
De gite was verrassend ingericht, met alles erop en eraan. De afwasmachine, die ontbrak hebben we totaal niet gemist. Hoewel wij niet konden deelnemen aan de table d'hotes, was er op 15 minuten afstand een fantastisch alternatief: eten bij de buren, een restaurant, waar je moest reserveren en waar je voor een absoluut lage prijs een viergangen dagmenu aangeboden kreeg om 19.30 uur, tegelijkertijd met vele Franse cursisten die daar een weekje drama, dans of yoga o.i.d. Deden.
Kindvriendelijk 5,0
20-9-2016
Han en Matti de Krom
prachtige locatie voor wandel- en rustvakantie!
Prachtige locatie. Fijne, ruime gite. Prima service van de eigenaren en veel wandeltips!
Waardering 8,0
Waardering 8,0