Bourbon-Lancy (Saone et Loire)

Camping La Montgarnie

28 Reviews (1..10)

23-12-2016
Anneloes
Fijne, rustige plek!
La Montgarnie is een hele rustige camping met een super fijne sfeer. Wij verbleven in een gite, deze was eenvoudig ingericht, maar dat vonden wij prima. Het uitzicht vanaf het terras is fantastisch. De bbq en de pizza avond zijn gezellig, alles verloopt gemoedelijk en rustig. Leuke andere gasten.Voor onze kleine kindjes was het jammer dat we net buiten het hoogseizoen zaten, er waren niet zoveel andere kindjes meer. Ondanks dat vonden ze het erg leuk in het zwembad en vermaakten ze zich prima. Je hebt wel echt de auto nodig om de omgeving te verkennen. Bert heeft ons enorm goed geholpen toen onze auto kapot ging tijdens de vakantie. Heel bijzonder! Kortom: een fijne plek, vooral voor mensen die houden van rust en natuur in het mooie Frankrijk!
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 9,0
21-8-2016
Happycampers
Geweldige rustieke camping!
We hebben een heerlijke week doorgebracht op La Montgarnie. De kampeerplekken zijn supergroot en hebben allemaal een prachtig uitzicht op de heuvels, rust en privacy gegarandeerd. Bert en Jacinta zijn heel gastvrij en zorgen voor een fijne en ontspannen sfeer op de camping. Voor wie houdt van rustiek kamperen is La Montgarnie een absolute aanrader!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 9,0
19-8-2016
S&S
Heerlijk uitzicht en fijne mensen
Camping op een helling met een heerlijk uitzicht op de weides op de andere heuvel. Plekken zijn vlak en ruim. De meeste plekken hebben vanaf de middag schaduw. Sanitair is eenvoudig en meer dan voldoende. Leuk terras bij zwembad met picknickbanken, ligstoelen en zitjes. Fijn dat je bij het informele barretje wat te drinken en ijsjes kan kopen. Door dit terrasje ontmoet je snel de andere campinggasten. Zwembad is rond, soms aardig fris, maar fijn om even te spelen en af te koelen. Erg aardige en eigenwijze eigenaar, die de camping runt zoals hij zelf zou willen kamperen. En dat is wat ons betreft zeer geslaagd! Wij hadden een heerlijke week. Hebben echt gekampeerd, genoten van het groene uitzicht, de leuke buren op de camping, het zwemmen in de Loire, de mooie plaatsjes en de heerlijke rustige nachten.
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0
Zwembad 7,0
13-8-2015
1sttimecamping
Prima camping!
heerlijk rustig, buitengewoon veel ruimte. Zeer prettig ontvangen door Bert, Jacinta en team. Gezellige bar/terras. Goed verzorgde pizza en bbq. Schoon sanitair. Bar/terras/zwembadje ligt wat verder van de kampeerplaatsen, zodat je daar niet gestoord wordt.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Kindvriendelijk 8,0
4-8-2015
Rob de Vries
Heerlijk genieten in de Bourgogne
La Montgarnie is een prachtige camping in de Bourgogne, we hebben genoten van deze prachtige plek. Mooie, ruime kampeerplekken met een prachtig uitzicht. Zwembad is erg fijn om lekker te kunnen afkoelen. In de bar is een ruim assortiment aan heerlijke wijnen een een uitgebreide bierkaart met lokale speciaalbieren. Verder was het erg fijn om drie keer in de week te kunnen aanschuiven tijdens het eten, Bert zorgt er samen met zijn vrouw Jacintha voor dat je een fijne tijd tegemoet gaat en doen er alles aan je verblijf zo optimaal mogelijk te maken. Deze service zie je niet gauw op andere campings. Aanrader voor de rustieke kampeerder!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Zwembad 10,0
12-7-2015
Imma en Joran
Rustiek genieten
Wij hebben twee weken lang genoten van de huurtent van Bert en Jacinta. Prachtige ruime plek met vrij uitzicht op de heuvels. Sanitair was schoon en goed onderhouden. Behalve gezellige eigenaren ook bijzonder gastvrij en enorm servicegericht. Wij vonden het fijn dat je een paar keer per week kunt aanschuiven om te eten en dat er een dagelijkse broodservice is. Bert heeft ook goede eettips in de buurt. Aanrader op prima rijafstand van nederland. Dagje uit: ga naar vichy.
  • Reis vertrek datum2015
Eetgelegenheden 9,0
7-1-2015
Arjanne
Thuiskomen
Een heerlijke plek voor een ontspannen vakantie. Heel vriendelijk en gastvrij, met genoeg privacy. Prachtig uitzicht vanuit ons huisje, prima zwembad om even af te koelen en een fijn terras om bij te kletsen, wat te drinken en af en toe aan te schuiven voor het avondeten. Puur genieten, we gaan graag weer terug (en dat is voor het eerst, normaal zoeken we ieder jaar andere plekken).
  • Reis vertrek datumAug. 2014
23-7-2014
Jennifer en Ger
Heerlijk rustiek en ongedwongen sfeertje
Ook dit jaar weer enorm genoten van de gastvrijheid, het schitterende uitzicht en de enorme ruimte die ik nog nooit op een andere camping heb gezien. De gezelligheid van een hapje en een drankje op het terras maken de vakantie compleet.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
8-7-2014
Joke
Een prachtig plekje!
Een plek om naar terug te keren, mede door de sfeer, gecreëerd door de eigenaar. Een mooie plek met een schitterend uitzicht, heerlijk rustig. Wanneer Nederland speelde zorgde de eigenaar voor een lekkere maaltijd, en vooral het LaMontgarnie toetje was een topper!
  • Reis vertrek datumJuni 2014
Prijs / kwaliteit 8,0
Staat v/h sanitair 7,0
16-6-2014
Sandra
Toplokatie
Een mooie bijzonder plek waar je heerlijk tot rust komt. De Nederlandse eigenaren zorgen dat je een onvergetelijke vakantie hebt. Omdat het kleinschalig is het er heerlijk vertoeven op een warme zomerdag onder een van de boompjes met een goed boek. Het is er schoon, netjes en een paar keer per week kun je zelfs meegenieten van de kookkunsten van de eigenaren.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Zwembad 10,0