Hotel Kervansaray Kundu*****

469 Beoordelingen (1..5)

22-10-2014
Rob
Waar voor je geld
Wij waren er in de laatste week voor de wintersluiting. De bezetting was laag. Hierdoor weinig animatie en lekker rustig (geen problemen met bezette bedjes of overvol zwembad). Het personeel was erg vriendelijk. De gasten waren overwegend (Duitse) Turken; fijne medegasten. Het eten was goed en afwisselend, geen drukte of gehaast. De a la carte restaurants hebben we daarom niet gebruikt, maar zagen er ook niet erg aantrekkelijk uit. Heeeel groot zwembad (>135m lang) en de glijbanen waren leuk. Prima tuin en strand. De fitness ruimte heeft geen airco! Het grootste nadeel is de uitstraling. Voor een hotel dat “pas” 8 jaar oud is oogt het allemaal wat verouderd. Vooral de kamers (smoezelig tapijt en slijtage aan de meubels) zijn toe aan een upgrade. Maar hier verbleven wij toch niet veel. Al met al een 3 sterren accommodatie. Het is niet zo goed als sommige nabijgelegen hotels (zoals Liberty Lara die we kennen) maar de prijs is ook veel lager en daarmee wel de juiste “value for money”.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Zwembad 8,0
24-8-2014
Fam.Brand
Prima prijs kwaliteit verhouding
Prima hotel; gelukkig geen nest met allemaal zeurende Nederlanders, 80% Turks en de rest verdeeld over Engelsen, Arabieren, Russen, Duitsers en Nederlanders. Heerlijk Turks eten en in overvloed, geweldig.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Zwembad 10,0
21-8-2014
B
Precies goed! Super!
Altijd plek bij het zwembad en bij het strand! Zwembad en strand wordt altijd schoongemaakt en er loopt beveiliging. Er worden veel activiteiten georganiseerd zoals elke avond animatie, vuurwerk, volleybal, buikschuif wedstrijd, volleybal, mini disco+club, poolparty met vuurwerk en schuim. Eten is goed, lekker vers, verschillende cocktails, ijs, wafels, pannenkoeken, turkse koekjes, enz! Alle nationaliteiten lopen hier rond, wel meer turken en russen. Maar helemaal geen last van gehad! Veel beter dan in een hotel zitten met heel Nederland! Leuke aardige mensen! Je hebt wifi maar alleen bij de binnenkomst hal. Schoonmakers maken je bed mooi op, minibar wordt elke dag bijgevuld in je kamer. Als u wilt uitslapen kunt u een hanger aan de deur doen of ontbijten bij Late Breakfast. Winkeltjes in het hotel + een Wellness Spa, en fitness ruimte. 6 liften daarvan wel 1 defect. Onze kamer was helemaal niet vies, handdoeken werden elke dag verschoont. Die negatieve reacties slaan nergens op.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zwembad 9,0
20-8-2014
elodıe
beste vakantie ooit
ik heb ontzettend genoten van alles en iedereen ! ze waren allemaal zo ontzettend aardig en beleefd ! Ook de dingen die werden georganiseerd.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Zwembad 10,0
26-7-2014
wannie
grote tegenvaller
het hotel is echt aan renovatie toe kamers :familiekamer gaat 4 x 1 persoonsbed 3 persoonskamer 2x 1 persoonsbed en een bedje van waar een kind van 7 op kan ,gaat moeilijk als je een zoon heb van 14 met als lengte 1,70meter schoonmaak: rond uit slecht de vlekken op kastjes zaten er al op toen we aan kwamen en toen we weg gingen zaten ze er nog op de kamers schoonmaak w.c ,s buiten niet om aan te zien"" smerig"". eten: de ene dag beter als de andere dag ,kijk goed uit, ga om 19.00 uur gelijk eten dan is het gaar maar ga niet rond 20.00 uur veel vlees niet doorgebakken animatie : zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt personeel : veel te weinig de russen hebben hier de overhand zeker geen 5 sterren waard voor ons maar een 3 sterren enigste pluspunt was het zwembad helaas dan wel weer geen stroomversnelling helemaal verwaarloosd en het golfslag bad is maar een half uurtje per dag open
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Waardering 2,0