Antalya / Lara / Kundu

504 Reviews (1..10)

13-6-2016
Sharris
Nooit meer!
we hebben voor dit hotel gekozen omdat het toch een 9.1 op zoover had en er toch op foto geweldig uitzag, niets was minder waar. Het was een verschrikkelijk hotel! - Vuil (overal tapijt, vol vlekken echt vies!) - onvriendelijk - amper eten ( 5 keuzes, zelfs tijdens avond eten) - 1 bar open buiten.. - s'avonds even geen bediening o.w.v. Ramadam (ultra allin??) - man van de shop verschrikkelijk irritant en sexueel gefrustreerd denk ik.. - geen of amper animatie - golfslagbad werkt niet - enkel Free wifi in lobby - muziek aan het zwembad valt heel de tijd uit en kraakt verschrikkelijk! - snacks overdag.. enkel Hamburger en chicken nuggets het enige pluspunt was dat we het zwembad bijna voor ons alleen hadden (weinig volk) na 3 dagen overplaatsing aangevraagd naar Kervansaray Lara (hier was het 10.000 keer beter!)
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Zwembad 6,0
18-10-2015
Bianca Loeve
Goed hotel
Dit hotel is echt super, goed eten lief personeel goede ligging. Alleen het enige nadeel er is niet echt een sfeer. Geen muziek aan het strand of zwembad en als er wel muziek is staat alles op herhaling. Wij zitten nu in het na seizoen en er is niks te doen voor de jeugd..
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
Prijs / kwaliteit 7,0
Eten 7,0
Zwembad 7,0
30-7-2015
Natascha
Kervansaray zou niet status 5 sterren mogen hebben
Wij hadden een mooi uitzicht op zee. Kamer was prima en werd elke dag schoongemaakt. De liften waren wel vaak technische mankementen aan en je kon niet via een trap naar boven/beneden. Er was een main restaurant waar na een aantal dagen het eten niet warm was maar koud. De stoelen in het restaurant plakte of waren nat. Op het einde van onze vakantie moesten we wachten op een plaatsje. Eénmaal een plaats te hebben waren de borden en het bestek op. Het personeel kon de drukte niet aan. De pannenkoeken die werden gemaakt tussen 12.00-16.00 uur door 1 mevrouw waren super lekker. Bij het beach restaurant was er gelukkig wel warm eten. Bij de bar waren zie niet kind vriendelijk, ze lieten onze jongens gewoon wachten en andere mensen voor gaan. De toiletten in de buiten omgeving waren niet echt schoon. Er was veel achterstallig onderhoud.
Waardering 5,0
Kindvriendelijk 2,0
29-7-2015
Chris
Prima resort!
Prima resort, zowel binnen als buiten schoon en opgeruimd(van entree tot aan het strand), kamers netjes, al het personeel vriendelijk, behulpzaam en spreken allen redelijk tot goed begrijpbaar Engels(veel ook Duits). Wifi had zelfs bereik tot op het strand. Verzorging en het eten prima in orde(voor ieder wat wils). Het enige puntje van aandacht is dat al het personeel de mensen die voordringen hierop durft aan te spreken en ze niet belonen door ze ook eerder te helpen. De pianobar is zelfs 24 uur per dag geopend! Vooral Alaittin Altunbuken deed zeer zijn best om het ons overal naar de zin te maken, niks was hem te veel. Complimenten voor hem en zijn chef Hasim Canbakis. Fantastisch zwembad vanaf het hotel tot aan het strand, in 4 of 5 verschillende baden verdeeld. Onder andere een kinderbad, glijbanen, golfslagbad etc. Ook het strand en de pier zijn een echte aanrader. In de directe omgeving liggen op loopafstand diversen bazaars en shopping centers. Verblijf van 13 t/m 27 juli.
Waardering 9,0
Waardering 9,0
Eten 8,0
21-7-2015
Susana
Super leuke vakantie!
Animatie team geweldig! Grappig en echt entertainment! !!! Idereen vriendelijk! !! Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad! !!!
Eten 10,0
21-7-2015
Romano
Superleuke entertainment
En super mooie hotel en super leuke entertainment
Eten 8,0
3-8-2015
Dekker
Goed hotel maar niet top.
Het hotel is prima maar in de buurt zitten betere hotels. Het zwembad is heerlijk. Erg lang waardoor het nooit massaal is. Als je niet vroeg bent zijn er geen bedjes meer in het hoogseizoen. Op het stand wel altijd plek en daar waren wij toch het meest. Eten overdag weinig variatie. In het restaurant was het eten goed. Familiekamers zijn te klein voor pubers, met kleine kinderen is het te doen.
Waardering 7,0
Kindvriendelijk 7,0
11-7-2015
aktnowwaa
Wonderfull Holiday with Kundu
Great Amenities, great food, great service. Shout out to the girl who gave me an exceptional service, suzi from guest service. Thank you for making us feel at home. The hotel was huge and the view was majestic. This is my 2nd time in Turkey and enjoyed our stay
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Eten 10,0
Kamers 10,0
2-7-2015
Ayse
Topvakantie
Het genoten van deze vakantie. De service, eten en dergelijke was allemaal in orde. Ik ben samen met mijn vriendin goed geholpen geweest door Guest Relation medewerker Meneer Alper. Ik raad dit hotel zeer aan en als je er komt vraag zeker achter Alper en hij zal je goed verder helpen. Dit hotel raad ik zeker aan.
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Zwembad 9,0
26-5-2015
Evakoele
Een top hotel
Heel mooi en verzorgd hotel met lekker eten. Sirin is klantvriendelijk. Om de avond was er een professionele show. Alles was geweldig.
  • Reis vertrek datumMei 2015
Prijs / kwaliteit 8,0