Hotel Kervansaray Kundu*****

482 Beoordelingen (1..5)

26-5-2015
Evakoele
Een top hotel
Heel mooi en verzorgd hotel met lekker eten. Sirin is klantvriendelijk. Om de avond was er een professionele show. Alles was geweldig.
Prijs / kwaliteit 8,0
Kamers 7,0
22-5-2015
raschke
Niet echt een 100 % All Inclusive hotel
We verbleven in dit hotel een nacht slechts naar vrienden ontmoeten. We hebben verbleven in andere "all inclusive" hotels bij door in zowel Kundu, mooie stadje Kundu en Lara. Of Kundu hadden kamers van dezelfde omvang en kwaliteit en netheid. WiFi internet OK, maar niet te snel. Personeel vriendelijk....Groot compliment voor pinar die je met alles helpt,.... De selectie eten in eetgedeelte: groot en prima, maar niet indrukwekkend. De "All Inclusive" concept varieert van hotel in Turkije. Sommigen zeggen dat alleen lokale alcoholische dranken - betaal voor ingevoerd. Sommige kamers hebben allemaal bij de prijs inbegrepen. Walk of Kundu's locatie in Lara is uitstekend,- sluiten op wandelafstand van het centrum en de jachthaven.
Service 9,0
22-5-2015
vanhuet
Dit hotel is top
Dit hotel is echt een aanrader ,men kan het spijtig genoeg niet boeken bij onze traditonele reis agentschappen in belgie momenteel enkel met touroperator ofwel via nederland ,het hotel ligt vlak aan het prive strand . Ook zeer dicht bij het centrum de sfeer is er echt denderend ,en toch ligt het heel rustig Kamertip: Wij hadden een kamer aan de zuiderkant en de 3é verdieping,voor elk hotel verkiezen wij nooit een ka ..
Eten 10,0
Kindvriendelijk 9,0
19-5-2015
Familie Polat
Fantastisch hotel!
Supergoed hotel. Prijs kwaliteitverhouding erg goed. Geen minpunten. Eten was goed, en de kamers schoon. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Mooi en groot zwembad en glijbanen. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Ligging 9,0
Service 9,0
Kamers 8,0
19-5-2015
pieter
Super kindvriendelijke Hotel..
Het was voor ons 2e keer dat we met het hele gezin weer vakantie hebben gehouden bij Kervansaray Kundu. Zoals vorige jaar hebben we zeer genoten van ons vakantie. Al het personeel waren klantvriendelijk en kindvriendelijk, kamers en sanitair werden dagelijks schoongemaakt lekker fris, eten ontbijt,s,middags en avond eten was heerlijk die je uit veel keuzes kon maken. En desserts waren ook heerlijk. Strand was lekker schoon en zwembad ook. Ligging was goed lekker dicht bij de winkels van Kundu. Volgend jaar gaan we weer.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Eten 10,0