Hotel Kervansaray Kundu*****

449 Beoordelingen (1..5)

13-9-2013
h.j.boom
perfect
zeer goed verzorgd, prima accomodatie met zeer goed etenn en mooi strand en zwembad
  • Reisgezelschapmet vrienden
Kindvriendelijk 9,0
8-8-2013
Renate
Goed gezellig,mooi gelegen hotel
Goed hotel,lekker eten,veel keuze. leuke animatie, in de omgeving genoeg winkels op loopafstand. Mooie grote kamer, voor 4personen met een uitschuifbed voor de kinderen. Dit was een voordeelkamer,maar erg groot. Veel kastruimte,gratis kluis op kamer. Klein minpuntje is de vloerbedekking,die is aan vervanging toe.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
Kamers 8,0
1-8-2013
Miranda Schuiten
Erg leuke vakantie gehad in dit mooie hotel
We zijn net gister terug gekomen van een geweldige vakantie in dit mooie hotel. Toen we aankwamen werden we al vriendelijk welkom geheten met een coctail. De koffers werden na het inchecken door het personeel naar onze kamer gebracht. Daar aangekomen troffen we een nette ingerichte kamer aan met gevulde minibar en GRATIS kluis. Mooi uitzicht. Er was een heel groot zwembad die tot aan het strand liep. GRATIS ligbedden met matras en handdoekservice.Gelukkig hoefde je niet om 7 uur je handdoek al neer te leggen, er was nog plek genoeg om 8 uur. Eten was super, heel veel keuze en de hele dag door kon je op bepaalde tijden, bij het strand en om het zwembad heen iets halen. Animatie overdag voor de kinderen was leuk en 's avonds erg mooie shows. De enige minpuntjes vonden wij dat er geen trappen waren naar de hotelkamers. Je moest steeds met de lift, die erg traag was en vaak ook heel vol. Ook was het jammer dat het animatieteam ( en de rest van het personeel) geen nederlands verstond.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
Kamers 10,0
17-9-2013
Koelewijn
Super vakantie
Super vakantie in dit hotel gehas. Personeel is zeer vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Het eten is top! Ontzettend veel keus en elke dag wat anders. Het hotel is strak en modern ingericht met een ontzettend mooi lang zwembad. Het animatie team doet het ook goed met verschillende shows en party's als de beach en poolparty. De hele dag door is er van alles te doeb maar ze zijn niet opdringerig. Enige minpunt zijn de 2 fotograven in het hotel, zij erg opdringerig en staan elke dag aan je ligbed te zeuren om 'pictures'. Ook is de vloerbedekking van de kamers aan vervanging toe.
  • Reisgezelschapmet vrienden
Ligging 9,0
Service 9,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kamers 9,0
27-7-2013
Joyce Spruit
Top vakantie!!!
Een super hotel! Mooi zwembad, vriendelijk personeel, super animatieteam, lekker eten, en schoon! Enige minpuntje was dat wij geen twee persoonsbed op de kamer hadden maar vier aparte bedden. Wifi gekocht de eerste dag voor de hele week. Echter werkte dat de eerste drie dagen daarna was de wifi drama. En konden wij alleen nog in de lobby op internet. Maar verder super gehad!!! Echt een aanrader!
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
Kamers 10,0