Hotel Kervansaray Kundu*****

478 Beoordelingen (1..5)

19-5-2015
Familie Polat
Fantastisch hotel!
Supergoed hotel. Prijs kwaliteitverhouding erg goed. Geen minpunten. Eten was goed, en de kamers schoon. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Mooi en groot zwembad en glijbanen. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Ligging 9,0
Service 9,0
Kamers 8,0
Zwembad 10,0
19-5-2015
pieter
Super kindvriendelijke Hotel..
Het was voor ons 2e keer dat we met het hele gezin weer vakantie hebben gehouden bij Kervansaray Kundu. Zoals vorige jaar hebben we zeer genoten van ons vakantie. Al het personeel waren klantvriendelijk en kindvriendelijk, kamers en sanitair werden dagelijks schoongemaakt lekker fris, eten ontbijt,s,middags en avond eten was heerlijk die je uit veel keuzes kon maken. En desserts waren ook heerlijk. Strand was lekker schoon en zwembad ook. Ligging was goed lekker dicht bij de winkels van Kundu. Volgend jaar gaan we weer.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Eten 10,0
Zwembad 10,0
17-5-2015
danielle1486
Zeer leuke vakantie gehad in de meivakantie
Samen met een vriendin een goede vakantie gehad in hotel Kervansaray Kundu. Handdoeken voor het zwembad en hotel waren schoon en iedere dag nieuw. De bedden lagen lekker. Hotelkamer was prima. Onze kamer lag aan zee. Prima te doen! Eten was iedere dag afwisselend en in overvloed. Tafels werden snel afgeruimd en schoongemaakt. Tijdens het avondeten werden drankjes buiten geserveerd. Genoeg activiteiten te doen voor als je even je bedje af wil.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Zwembad 8,0
12-5-2015
mindermann
echte aanrader
Kundu is een gezellige en mooie stad in opkomst. Er zijn veel mogelijkheden voor jong en oud in de omgeving. Er zijn veel bezienswaardigheden voor een goede prijs. Het hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Het hotel is erg gastvriendelijk ( met name door Suzen een zeer behulpzame e en zeer schoon. De kamers zijn luxe en van alle gemakken voorzien. Het eten is gevarieerd en lekker (veel keus). Voor ons een echte aanrader, vandaar dat we nu voor de ertsenmaal op rij voor dit hotel gekozen hebben. Wij komen volgend jaar zeker weer hier terug.
  • ReisgezelschapMet partner
6-5-2015
dejong dan
vakantie mei 2015
het is een prima hotel met goede service en eten. het complex is ruim met prima zwembad en bedjes genoeg en een heel leuk actief animatieteam die niet gaan aandringen als je geen zin hebt om mee te doen. binnen in het hoofdgebouw zie je inmiddels wel behoorlijke gebruiks slijtage dus een opknapbeurtje is wel hier en daar op zijn plaats. de kamer is verder prima met een leuk balkonnetje. alleen hebben we slecht geslapen door de vreselijk harde bedden !
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2015