Vakantiehuis Quillhouse Cottages****

NL (21)

21 Beoordelingen (1..5)

21-7-2014
Fam. Koolen
Mooi en schone accommodatie, rustig gelegen.
Erg ruim en schoon vakantiehuis met compleet inventaris. Veel privacy. Nederlandse eigenaren erg behulpzaam en gaven veel informatie over wat er allemaal te doen is in de omgeving. Nederlandse tv aanwezig alsook internet mogelijkheden. Prima bedden. Erg rustig gelegen, auto onmisbaar. Maar binnen 5 minuten rijden ben je in het erg levendige Killarney. Veel bezienswaardigheden binnen 1/2 uur rijden en prima gelegen t.o.v. the ring of Kerry. Een hele fijne week gehad. Een aanrader!
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Hoeveelheid ruimte 10,0
2-7-2013
Corry Karssing
Heel mooie huizen.
Moeilijk te vinden, maar het zijn 3 heel mooie vakantiewoningen. Vanaf de weg niet te zien, ook geen/ weinig uitzicht dus. Erg afgelegen en dus heel rustig. Alle beschrijvingen van apparatuur is in het Nederlands. Er is ook, uitsluitend, Nederlandse tv/radio. Aan één kant wel fijn maar wat voor weer het in Ierland wordt moet je dus afwachten. Huizen zijn wel top ingericht. Wij werden niet echt ontvangen, de woning was open en op zondagavond kwam er iemand langs om het geld voor de elektriciteit te ontvangen. Bij vertrek kon de sleutel in de brievenbus!
  • Reisgezelschapmet partner
Prijs / kwaliteit 8,0
Inrichting 9,0
23-5-2013
bas
prachtige cottage op goede lokatie
We zijn hier met twee volwassenen en een kind van 10 in het voorjaar een week geweest. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren die 50 meter verderop wonen. Veel handige tips gekregen voor wandelingen en rondritten. De cottage zag er brandschoon uit en is zeer compleet ingericht. Drie slaapkamers, twee badkamers, alle apparatuur aanwezig. Zelfs satelliet-TV met nederlandse zenders! Veel ruimte rond het huis waar je prima kunt spelen. Er zijn geen kinder-speeltoestellen of speelgoed aanwezig dus zelf iets meenemen. De cottages liggen net buiten Killarney waar je met de auto in 5 minuten bent. Zeer gunstige ligging voor alle mogelijke uitstapjes. Uitstekende prijs/ kwaliteit. Aanrader!
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2013
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 7,0
21-12-2010
Mary Zondervan
Een fastastische plek
Het heeft bijna 15jr. geduurd voordat we hier naar toe zijn gegaan, nu we geweest zijn is dat veel te lang geweest, het was er fantastisch mede door het weer zonnig en droog, de cliffs, de omgeving de bergen, de waterval, groots, mede door Harry, Elisabeth en Marjan is dit een geweldige vakantie geweest een ieder op zijn eigen manier. Wij waren met zijn tienen waaronder een baby bijna 10wk, de mensen zijn zo relax en geduldig in de winkels op straat, alleen het links rijden is even wennen, wij hadden twee cottages en aten met zijn allen in een cottage perfect, Fam. Kan tot een volgende keer, Mary
  • Reisgezelschapmet een groep
Kindvriendelijk 10,0
Hoeveelheid ruimte 10,0
29-8-2010
Jef Dorpmans
prima locatie voor reis door zuid Ierland
Beste locatie die wij in de afgelopen 25 jaar hebben geboekt. Auto onmisbaar. Prijs /kwaliteit is prima. Advies voor wandelingen en dagtochten van beheerder zeer te waarderen. Ook de hulp bij autopech was geweldig en voor de beheerder vanzelfsprekend. We hebben wel eens anders meegemaakt. Fam. Kan bedankt voor jullie bijdrage aan een prima vakantie die in het teken stond van kennismaken met Zuid Ierland. De Zoover award 2010 is zeer terecht verdiend.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2010