Killarney

27 Reviews (1..10)

29-7-2015
Fam. Wessels
Een absolute aanrader!!
Net terug van een week in dit prachtige cottage. Het huis is van alle gemakken voorzien. Wij hebben niets kunnen vinden dat ontbrak. Super schoon en zeer comfortabele bedden. Bij aankomst krijg je allerlei tips voor wandelroutes en autoroutes. Geweldig, wij hebben hier gretig gebruik van gemaakt. Hele vriendelijke Nederlandse eigenaren. Je kan Wifi krijgen tegen betaling. Huis ligt zeer rustig en in 10 minuten ben je bij een grote supermarkt. Het huis ligt zeer gunstig voor allerlei uitstapjes. Mochten we ooit terug gaan naar Ierland dan zullen we hier zeker terug komen.
15-8-2015
Nico en Inge
Geweldig vakantiehuis!
Heerlijk rustig gelegen, paarden in de wei voor het huis, afgesloten oprijlaan, mooie vakantiewoningen, goed onderhouden. Harry en Marian staan voor je klaar, als er wat is hoef je maar te kicken en het wordt geregeld. Ruime vakantiewoning, goede bedden. Wifi kan zo geregeld worden (bijna onontbeerlijk !). Als het koud is kan de kachel zo aan of kun je gebruik maken van de open haard (via brandblokken). Voor ons een verademing om daar onze vakantie door te mogen brengen. Prima uitvalsbasis voor de diverse schiereilanden. Een aanrader!
9-8-2015
Familie van Eekelen
Zeer goed vakantie huis
Vriendelijke ontvangst, leuke en interessante tips inrichting super compleet ,aan te raden voor iedere Ierland ganger
Ligging 8,0
Kindvriendelijk 8,0
26-8-2014
Patricia
Prachtige huizen!
Prachtige huizen, zeer ruim, compleet ingericht, keurig afgewerkt. De foto's op deze website en op die van de reisaanbieder geven eigenlijk nauwelijks weer hoe mooi de huizen eigenlijk zijn. Hele vriendelijke eigenaar die veel tips weet om te doen in de omgeving. De huizen liggen heerlijk rustig op een paar km van Killarney. Ook handig: voordat je Killarney in rijdt vind je een Lidl aan de rechterkant van de rotonde. Killarney is behoorlijk toeristisch, maar zeker een bezoekje waard, de omgeving leent zich uitermate voor het maken van mooie wandelingen/autotochten.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Inrichting 8,0
14-8-2014
Fam. Beentjes
Fantastische vakantiewoning!
In 2012 voor het eerst 2 weken in Quillhouse Cottages op vakantie geweest. Omdat het zo ontzettend goed bevallen was, dit jaar wederom voor Quillhouse Cottages gekozen. Het huis is super. Wij voelden ons meteen thuis. Mooi huis, ruim, brandschoon, complete inventaris en zeer behulpzame en aardige, leuke, Nederlandse eigenaren. Zij kunnen je heel veel tips geven over bezienswaardigheden in de omgeving. Vooral ook over plekken waar je anders misschien niet terecht zou komen, mocht je bijv. alleen de standaard toeristische routes volgen. Een auto is wel zeer aan te raden om al het moois in de omgeving te bezoeken en bezichtigen. Binnen 5 minuten ben je met de auto in het bruisende en gezellige stadje Killarney. Wij hebben dit jaar voor de 2e keer een top vakantie gehad in Quillhouse Cottages en keren zeker voor een 3e keer terug. Alles bij elkaar garant voor een fantastische vakantie in het supermooie Zuidwest-Ierland......om nog heel lang van na te genieten!!! Fam. Kan: bedankt!
  • ReisgezelschapMet een groep
21-7-2014
Fam. Koolen
Mooi en schone accommodatie, rustig gelegen.
Erg ruim en schoon vakantiehuis met compleet inventaris. Veel privacy. Nederlandse eigenaren erg behulpzaam en gaven veel informatie over wat er allemaal te doen is in de omgeving. Nederlandse tv aanwezig alsook internet mogelijkheden. Prima bedden. Erg rustig gelegen, auto onmisbaar. Maar binnen 5 minuten rijden ben je in het erg levendige Killarney. Veel bezienswaardigheden binnen 1/2 uur rijden en prima gelegen t.o.v. the ring of Kerry. Een hele fijne week gehad. Een aanrader!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
20-8-2014
Vosje
Prima
Naar verwachting; netjes, schoon, ruim en alles is prima verzorgd. Eigenaar uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 8,0
Inrichting 8,0
2-7-2013
Corry Karssing
Heel mooie huizen.
Moeilijk te vinden, maar het zijn 3 heel mooie vakantiewoningen. Vanaf de weg niet te zien, ook geen/ weinig uitzicht dus. Erg afgelegen en dus heel rustig. Alle beschrijvingen van apparatuur is in het Nederlands. Er is ook, uitsluitend, Nederlandse tv/radio. Aan één kant wel fijn maar wat voor weer het in Ierland wordt moet je dus afwachten. Huizen zijn wel top ingericht. Wij werden niet echt ontvangen, de woning was open en op zondagavond kwam er iemand langs om het geld voor de elektriciteit te ontvangen. Bij vertrek kon de sleutel in de brievenbus!
  • Reis vertrek datumJuni 2013
Ligging 6,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Inrichting 9,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
23-5-2013
bas
prachtige cottage op goede lokatie
We zijn hier met twee volwassenen en een kind van 10 in het voorjaar een week geweest. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren die 50 meter verderop wonen. Veel handige tips gekregen voor wandelingen en rondritten. De cottage zag er brandschoon uit en is zeer compleet ingericht. Drie slaapkamers, twee badkamers, alle apparatuur aanwezig. Zelfs satelliet-TV met nederlandse zenders! Veel ruimte rond het huis waar je prima kunt spelen. Er zijn geen kinder-speeltoestellen of speelgoed aanwezig dus zelf iets meenemen. De cottages liggen net buiten Killarney waar je met de auto in 5 minuten bent. Zeer gunstige ligging voor alle mogelijke uitstapjes. Uitstekende prijs/ kwaliteit. Aanrader!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Hoeveelheid ruimte 9,0
21-12-2010
Mary Zondervan
Een fastastische plek
Het heeft bijna 15jr. geduurd voordat we hier naar toe zijn gegaan, nu we geweest zijn is dat veel te lang geweest, het was er fantastisch mede door het weer zonnig en droog, de cliffs, de omgeving de bergen, de waterval, groots, mede door Harry, Elisabeth en Marjan is dit een geweldige vakantie geweest een ieder op zijn eigen manier. Wij waren met zijn tienen waaronder een baby bijna 10wk, de mensen zijn zo relax en geduldig in de winkels op straat, alleen het links rijden is even wennen, wij hadden twee cottages en aten met zijn allen in een cottage perfect, Fam. Kan tot een volgende keer, Mary
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumOkt. 2010