Pattaya

Zwembad 9,8

264 Reviews (1..10)

23-4-2017
Arie Vink
Super hotel welk afgestemd is op Europees toerist
Super ontbijt waarbij tot in de puntjes rekening is gehouden met de Europees toerist. Grote en schone kamers welk een prima ligging hebben. Hotel ligt centraal in Pattaya waarvan een grote supermarkt op 200 meter afstand ligt. Goed Europees managementteam die aandacht besteed aan de wensen van de gasten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is zeker een aanrader qua prijs/ kwaliteitsverhouding!
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Zwembad 9,0
7-3-2017
Willem Metz
mooi gelegen resort een oase van rust en comfort.
mooie ruime kamers, prachtig zwembad , fantastisch ontbijt ,diner erg goed,vriendelijk en behulpzaam personeel, management ( Renée) is altijd aanwezig voor informatie etc.. ( Nederlands , Duits en Engels) Wij hebben geen aan en of opmerkingen. kortom een echte aanrader.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
17-2-2017
familie Zwaneveld-Klinkenberg
heerlijke vakantie met partner en vrienden
inmiddels hebben we de dagelijkse draad in Nederland weer opgepakt, maar we zijn ons fijne verblijf in Thai Garden Resort nog lang niet vergeten. Wat hebben wij een heerlijke tijd gehad. We hebben genoten van alles wat Thai Garden Resort te bieden heeft. Inderijd hebben wij geselecteerd op een groot zwembad, nou dat is bij jullie te vinden en wat voor een zwembad, echt geweldig met heerlijke (en voldoende!) ligbedden en zitjes. een fijne ruime kamer, die dagelijks prima werd schoongehouden; wat een lief en vriendelijk personeel, trouwens ook bij de receptie en in het restaurant, waar wij van de ontbijt- en andere bufetten genoten hebben. 's avonds gezellige muziek; Dominique was onze buurman, altijd vriendelijk, ook de medemuzikanten. een persoonlijk dankjewel aan jou, René, omdat je contact hebt gelegd met de bridgeclub, zodat Hardy mee kon spelen. wij hebben al veel gereisd, maar nergens hebben wij zo veel perdoonlijke aandacht gehad van de general manager; jij was er "altijd", een praatje met de gasten, navraag of alles naar wens is; erg fijn. We zijn 25 nachten bij jullie geweest dit keer; onze insteek is om zeker terug te komen en dan het liefst langer. nogmaals dank en tot een volgende keer, hartelijke groeten van familie Zwaneveld-Klinkenberg, Uden
  • Reis vertrek datumJan. 2017
Kindvriendelijk 7,0
22-11-2016
job
superhotel; kamer, ontbijtbuffet, enorm zwembad
ruime kamer van 34 m2, geweldig ontbijt en 's avonds dinerbuffet met muziek van 3 gitaristen, rustig gelegen maar voor wie de drukte van Pattaya zoekt is dit in 5 minuten met de Bahtbus voor 10 Baht bereikbaar. Last but not least: een enorm zwembad van meer dan 60 m lengte met apart kinderbad en diverse whirlpools. Echt 'value for money' en overal goede service door vriendelijk personeel. Engels (of Duits) is hier geen probleem, wat bij veel hotels wel degelijk een probleem (irritatie over het niet-begrepen worden) kan zijn. Kortom: een echte aanrader!
  • Reis vertrek datumNov. 2016
26-8-2016
Wil Van dommelen
Geweldig
Hele fijne ontvangst door manager Renee, heel mooi zwembad en tuin, eten zeer goed met live muziek, vriendelijk personeel en schone kamers, kortom niks te klagen. Zeer tevreden Wil en Mieke
24-9-2016
Arjan
Mooie locatie voor een familievakantie met zwembad
Uiteraard hadden we de verschillende reviews gelezen. En het viel niet tegen: mooi, groot en schoon zwembad met prima bedjes en handdoeken service, nette huisjes, vriendelijke receptie & schoonmaak personeel, ontbijt met goede cappuccino op het buitenterras. Wat een beetje tegenviel was, dat gedurende 2 weken er doeken op de grond lagen in de ontbijtzaal (lekkende airco), net naast het buffet. En dat er een bekende Duitser was, die alle aandacht van het management kreeg. Klagen had geen zin: deze Duitse meneer werd als god op handen gedragen. Het buffet hebben we niet gedaan: zag er wel gezellig uit met live muziek, maar voedsel uit opwarmbakken ..... nee, niet voor ons. Gelukkig was er vlakbij het hotel een gezellig straatje met diverse eettentjes waar je prima kon eten, bijvoorbeeld bij Bazir. Genoten: ja; voor herhaling vatbaar: nee.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Eten 5,0
17-9-2016
Kimm
Bijzondere plek
Een geweldige plek! Wij hebben hier 2 weken heerlijk genoten van alles wat dit resort te bieden heeft! Mooie kamer, super zwembad, lekker eten en super vriendelijk en behulpzaam personeel!
Eten 10,0
11-8-2016
Cees en Linda
Echt genieten!
Dat je hier thuis voelt en verwent word door faciliteiten en personeel van dit prachtige hotel, zwembad is supermooi, we zijn voor 2e keer geweest,kritisch gekeken maar kan niets negatiefs opnoemen. Manager verdiend eigenlijk award voor beste 4 sterren hotel van Thailand.
19-8-2016
Theo & Brian
Thuis in Thailand
Wil je echt een goed resort? Kom dan vooral hierheen, uitermate goed faciliteiten en vriendelijk personeel. Goed ontbijt is het halve werk zal ik maar zeggen, en ja ook hierin blinken ze uit. Oke wij komen hier al een aantal jaren, maar steeds is het net als thuiskomen. De manager van het hotel, Rene ook uit Nederland alleraardigst en verwelkomt je bij aankomst en iedere dag even een praatje of alles goed is, is hem ook niet vreemd. De kofferdrager die hier ook al jaren werkt herkent je direct en vraagt of alles goed met je gaat, tja dat zie je niet zo snel ergens anders. Het zwembad in lagune stijl, met hier en daar een jacuzi. Niet echt vervelend en altijd erg goed onderhouden, en dan komen we bij de kamers.... Die zijn altijd goed schoon en zeer ruim, de bedden van 1e class kwaliteit. En wat altijd leuk is, is dat als je voor het eerst je kamer inkomt er altijd een mand met fruit staat (een aardigheidje) maar wel leuk. Kortom een goed uitgeruste vakantie gehad, bedankt en tot snel
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Ligging 10,0
Kindvriendelijk 10,0
16-9-2016
Brian Bosch
Heerlijk relaxen
Alles wat dit resort te bieden heeft is goed, geen enkele minpunt te noemen, ontbijt goed, aardig personeel. Prijzen bij zwembad normaal voor drankje of hapje. Wat ook fijn is als je zover van huis bent, altijd een Nederlandse krant te lezen. Dan de manager Rene, een Nederlander die je het echt naar de zin maakt. De kamer is luxe met een goed bed en de douche/badkamer mooi onderhouden. Kortom echt een goed hotel Brian Bosch
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016