Hurghada

Toon meer aanbieders

620 Reviews (1..10)

7-4-2017
Nelly
Prachtig resort met alles erop en eraan.
Rondom de resorts is niks te beleven. Zelfs geen mooie strandwandeling. Maar op het resort hoef je je niet te vervelen. Iedereen komt voor de zon en die schijnt altijd. Je kunt boottochten maken met snorkelen . Erg leuk. Beetje duur. Veel restaurants waar je goed kunt eten. Personeel erg vriendelijk en werken erg hard. Je komt niets tekort.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Service 9,0
Eten 8,0
Kamers 7,0
14-3-2017
RIA VELDHOVEN
Fantastisch voor herhaling vatbaar in het voorjaar
Het is schoon, ruim, veel zwembaden, vriendelijk personeel, animatie, leuk voor kinderen, rode zee lekker strand kortom een wek relexen en all inclusief voor een lage prijs.
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Service 9,0
12-12-2016
Anton
Ook voor de 11e keer nog steeds een er goed hotel
Beach Albatros is een hotel dat alleen maar beter wordt. Wij zijn hier nu voor de 11e keer geweest en het voelt voor ons als thuis komen. Het eten is werkelijk uitstekend en het personeel is erg vriendelijk en wil alles voor je doen. De kamers zijn netjes en worden iedere dag schoon gemaakt. Er is hier voor iedereen wel wat te doen. Er is zelfs een eigen duikschool op het Resort. Het hotel ligt direct aan het strand met een mooie baai. Naast het hotel is een rif waar je heel mooi kunt snorkelen. Wij gaan er zeker weer naar toe.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Kamers 10,0
Kindvriendelijk 10,0
7-1-2017
Otto
super goed
Het resort ligt deels aan zandstrand en deels aan rots strand. Volgens insiders uitermate goed te snorkelen zelf geen liefhebber. Het resort is ruim opgezet en vrij groot qua oppervlakte als je boekt probeer hoofdgebouw is iets duurder maar zeer prettig en overal dichtbij. Bijzondere is de 5 restaurants (Chinees-Mexicaans-Italiaans-lokaal en Europees) je kunt elke dag bij alle 5 de restaurants eten zelfs de lekkere dingen bij de een halen en aanvullen bij de ander. Eten prima kwaliteit en goed van temperatuur. Is redelijk afwisselend maar dat komt ook door de grote keuze. Voor kinderen een apart paradijs ingericht. Zwembaden zijn verwarmd en op het strand staan schermen tegen de wind als het harder waait. Het geheel is 5sterren plus. Kamers goed en royaal met prima bedden en erg schoon.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Kamers 9,0
Kindvriendelijk 9,0
27-11-2016
Bakker
Super!!
Wij waren hier inmiddels voor de derde keer. En een vierde keer zit er zeker ook weer in. Een heerlijk hotel, zeer vriendelijk personeel, goed eten, ruime schone kamer. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
2-11-2016
Softie de wilde
Fantastisch hotel
Wij waren een weekje in dit hotel en hebben er een super reis opzitten. Ik kan van het hotel echt geen slechte opmerking geven. Misschien 1 minpuntje waren de harde matrassen van het bed maar dat is bijzaak natuurlijk. de service meer dan een 10 op 10 als je het mij vraagt. dikke pluim voor het personeel. Wij komen zeker nog eens terug.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
Kamers 7,0
Kindvriendelijk 10,0
15-3-2017
Marleen Dekker
Heerlijk gehad. Lekker warm.
Heel groot resort, genoeg ligstoelen en goed eten. Best lang vliegen.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Kamers 6,0
6-6-2016
Hommersom
Prima keuze voor een leuke prijs!
Wij hebben een heerlijke week gehad op Beach Albatros. De kamer deed idd wat gedateerd aan de bedden waren prima en de kamer was erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk. Het eten in de restaurants was voor Nederlandse begrippen voldoende. Het ontbijt was erg lekker. Prima broodjes en yoghurt. De zwembaden zijn prachtig. Toen wij er waren (laatste week van mei) waren er bedjes in overvloed.Het strand is keurig schoon . Kortom wij zijn lekker uitgerust en komen hier zeker nog een keer terug.
  • Reis vertrek datumMei 2016
Eten 6,0
2-5-2016
Kuik
Groot, maar ontzettend goed
Het complex is groots opgezet maar wat heerlijk is, is dat het aquapark niet bij het strand is dus daar is het heerlijk relaxed. Eten was erg goed, kamers ook netjes en schoon
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
14-1-2016
Rene
Prima te doen
Groot hotel. Veel verschillende bars en restaurants. Iedereen die hier niet elke dag wat eetbaars kan vinden in de restaurants is verwend. Die zouden misschien niet zo gierig moeten zijn en een wat duurder hotel moeten boeken. Want de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Personeel is over het algemeen behulpzaam. Wel storend zijn de hoeveelheid verkopers van tours op het privestrand van het hotel. In dienst van het hotel of dragen commissie of om er gasten te mogen lastigvallen. Niet opdringerig maar om de 10 minuten aangesproken worden is wel vaak als je wil ontspannen. Het (all in) bier zou wel iets aan gedaan moeten worden. Ik schat het alcoholpercentage op 2%. Het smaakt naar water en veel meer dan dat is het ook niet. De sterke drank die ze er schenken is ook geen oplossing. Het komt uit plastic flessen en is niet te doen. Zelfs de enkele Russen die er nog waren dronken er niet voldoende van om vervelend te worden. 90% was Duitser. De voertaal in het hotel is ook Duits.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJan. 2016