Hurghada

Zwembad 8,7

613 Reviews (1..10)

6-6-2016
Hommersom
Prima keuze voor een leuke prijs!
Wij hebben een heerlijke week gehad op Beach Albatros. De kamer deed idd wat gedateerd aan de bedden waren prima en de kamer was erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk. Het eten in de restaurants was voor Nederlandse begrippen voldoende. Het ontbijt was erg lekker. Prima broodjes en yoghurt. De zwembaden zijn prachtig. Toen wij er waren (laatste week van mei) waren er bedjes in overvloed.Het strand is keurig schoon . Kortom wij zijn lekker uitgerust en komen hier zeker nog een keer terug.
  • Reis vertrek datumMei 2016
Ligging 10,0
Service 10,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Eten 6,0
2-5-2016
Kuik
Groot, maar ontzettend goed
Het complex is groots opgezet maar wat heerlijk is, is dat het aquapark niet bij het strand is dus daar is het heerlijk relaxed. Eten was erg goed, kamers ook netjes en schoon
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
Ligging 8,0
Eten 10,0
14-1-2016
Rene
Prima te doen
Groot hotel. Veel verschillende bars en restaurants. Iedereen die hier niet elke dag wat eetbaars kan vinden in de restaurants is verwend. Die zouden misschien niet zo gierig moeten zijn en een wat duurder hotel moeten boeken. Want de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Personeel is over het algemeen behulpzaam. Wel storend zijn de hoeveelheid verkopers van tours op het privestrand van het hotel. In dienst van het hotel of dragen commissie of om er gasten te mogen lastigvallen. Niet opdringerig maar om de 10 minuten aangesproken worden is wel vaak als je wil ontspannen. Het (all in) bier zou wel iets aan gedaan moeten worden. Ik schat het alcoholpercentage op 2%. Het smaakt naar water en veel meer dan dat is het ook niet. De sterke drank die ze er schenken is ook geen oplossing. Het komt uit plastic flessen en is niet te doen. Zelfs de enkele Russen die er nog waren dronken er niet voldoende van om vervelend te worden. 90% was Duitser. De voertaal in het hotel is ook Duits.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJan. 2016
Ligging 6,0
Kindvriendelijk 4,0
17-5-2015
Sjaakvds
Beter dan verwacht
in tegenstelling tot enkele negatieve recensies, hebben wij een heerlijke week gehad op Beach Albatros. De kamer deed idd wat gedateerd aan, maar was erg ruim (familiekamer), de bedden waren prima en de kamer was erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk, ook richting onze kinderen. Het eten in de restaurants was voor Nederlandse beippen voldoende. Je moest idd wel verschillende restaurants door, maar dat went snel. Het ontbijt was erg lekker. Prima broodjes en yoghurt. De zwembaden zijn prachtig. Toen wij er waren (tweede week meivakantie) waren er bedjes in overvloed. Enig nadeel is het percentage russen. Maar die kun je negeren. Heb je verder geen last van. Je kunt je wel over ze verbazen 😉 Al met al hebben wij ons goed vermaakt en een leuke vakantie gehad.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2015
Eten 7,0
Kamers 7,0
Kindvriendelijk 9,0
15-4-2015
A van Vliet
Dit hotel nooit meer
Enkele jaren geleden kwamen wij vaak in Beach albatros maar na deze keer nooit meer. Wij waren er van 26 maart tot 03 april. Wij hadden een drie persoons- kamer geboekt maar kregen een kamer met 2 eenpersoons bedden als wij een andere kamer met drie bedden wilden moesten wij maar even 90 euro bij betalen.Vermoeid van de reis en het was al laat dit onder protest gedaan. Het eten was stukken minder bij 3 jaar geleden en de service was gewoon slecht.Bij vertrek de manager hierop aangesproken en het enige wat hij zei was zet het maar op het evaluatie formulier en liep weg Dus Beach Albatros heeft voor mij afgedaan Nooit meer
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Kamers 4,0
11-3-2015
cbravenboer5
Hotel gaat achteruit
Het personeel is aardig,vriendelijk en staat altijd voor je klaar maar de directie is bezig het hotel met een noodgang af te bouwen,jammer na 5 keer geweest te zijn gaan we hiet NIET meer terug.Het eten wordt ook minder 5 restaurants die je nodig hebt om je maaltijd bij elkaar te krijgen,met name aardappels in het ene en vlees en groente in een ander restaurant.Entertainment is helemaal aboninabel of je moet 500 600 meter lopen dus voor mensen met een handicap is het niks. Veel mensen uit andere hotels die bivakeren in het hotel maar worden eruit gezet maar komen gewoon weer terug,lopen aan de kamers te voelen is niet goed,en de eeuwige verbouwingen in het hotel grote gedeeltes afgesloten ivm verbouwingen altijd maar dus niet goed.pas de bar verbouwd was gezellig lijkt nu op een soort van tearoom,kortom alles is niet goed meer!! iedereen is bezig maar er gebeurt nooit iets als je iets vraagt .
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Zwembad 7,0
25-1-2015
willemijn jansen
Super!
Albatros Hurghada is echt aan te raden! De kamers zijn super mooi en worden elke dag netjes schoongemaakt. Het eten is verrukkelijk en de bediening is erg vriendelijk. Verder is het weer hier super rond onze winter tijd en is daarom erg aan te raden om er te overwinteren. Ze hebben veel voor kinderen, zoals een kids club en speciale kinder eet hoeken, verder is het zwembad ook voorzien van een glijbaan en dat soort dingen. In de avond is het heerlijk om een drankje te doen in de lobby of buiten onder het genot van een waterpijp en live muziek! Super, kom helemaal tot rust :)
  • Reis vertrek datumJan. 2015
Ligging 10,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Kamers 9,0
Kindvriendelijk 9,0
18-12-2014
Rene en Fien
perfecte ligging en heerlijk in december
zeer mooi hotel, in december 2014 daar geweest, prachtig weer, 30 graden, dagen zijn wat korter rond 4 uur wordt t donker, gewoon wat vroeger opstaan, zwembaden zijn heerlijk, geen handdoeken leggen, lekker relaxen. Eten is goed, uitgebreide keus voor iedereen zowel ochtends als avonds.Iedereen vriendelijk, overal wat te krijgen, elke avond live muziek en animatie. Kortom wil je lekker een week eruit relaxen is het ideaal hier en prima vertoeven. Voor herhaling vatbaar volgend jaar zeker weer!
  • Reis vertrek datumDec. 2014
Service 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Kamers 7,0
15-6-2015
Bertie en Henk
Nu nooit meer !
Zijn vorig jaar voor de 7e keer geweest, na 1 jaar te hebben overgeslagen in 2013. Maar nu nooit meer. De bufetten in de restaurants zijn bij lange na niet meer wat het geweest is en het personeel in de retaurants is vervangen door jongetjes van 16/17 jaar. Verstaan geen woord engels of duits. Als je 2 fanta besteld komen ze met 1 cola of 3 bier. Wordt volgens mij elk jaar wel wat verbouwd. Kamers zijn heel gedateerd. Wil je een andere kamer, zul je heel erg je best moeten doen, maar een paar euro's helpen dan goed. Dus voor ons niet meer helaas.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Service 6,0
Prijs / kwaliteit 6,0
Eten 4,0
8-9-2014
Fam. Jonker
Geen vierde keer
In 2005 en 2010 dit hotel ook bezocht. Toen was het kwalitatief zeer goed. Het is blijkbaar de laatste jaren achteruit gehobbeld, buffetten zijn van mindere kwaliteit. Ook het aantal Russen is drastisch toegenomen, vervelend aan toe soms. Muziek staat zowel bij zwembad alsmede avonds buiten zeer hard. BeachBar personeel niet altijd even vriendelijk. Enigste lichtpuntje is het personeel in de koffiebar,prima service en vriendelijk. Hotelkamer wordt wel dagelijks goed schoongemaakt.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2014