Hotel Pickalbatros Beach Albatros Hurghada*****

NL (573)

573 Beoordelingen (1..5)

18-12-2014
Rene en Fien
perfecte ligging en heerlijk in december
zeer mooi hotel, in december 2014 daar geweest, prachtig weer, 30 graden, dagen zijn wat korter rond 4 uur wordt t donker, gewoon wat vroeger opstaan, zwembaden zijn heerlijk, geen handdoeken leggen, lekker relaxen. Eten is goed, uitgebreide keus voor iedereen zowel ochtends als avonds.Iedereen vriendelijk, overal wat te krijgen, elke avond live muziek en animatie. Kortom wil je lekker een week eruit relaxen is het ideaal hier en prima vertoeven. Voor herhaling vatbaar volgend jaar zeker weer!
  • ReisgezelschapMet partner
Zwembad 9,0
8-9-2014
Fam. Jonker
Geen vierde keer
In 2005 en 2010 dit hotel ook bezocht. Toen was het kwalitatief zeer goed. Het is blijkbaar de laatste jaren achteruit gehobbeld, buffetten zijn van mindere kwaliteit. Ook het aantal Russen is drastisch toegenomen, vervelend aan toe soms. Muziek staat zowel bij zwembad alsmede avonds buiten zeer hard. BeachBar personeel niet altijd even vriendelijk. Enigste lichtpuntje is het personeel in de koffiebar,prima service en vriendelijk. Hotelkamer wordt wel dagelijks goed schoongemaakt.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 7,0
8-9-2014
syverinus
Te veel Russen
Dit was de derde keer Beach Albatros en tevens de laatste keer dit hotel wordt overspoelt door Russen. De buffetten zijn van mindere kwaliteiten als de vorige jaren. Zwembad personeel kan alleen met een fluitje overweg, spreekt geen Engels,Duits . Muziek staat zowel overdag bij het zwembad alsmede avonds op een dusdanig niveau dat met elkaar praten bijna onmogelijk is. Enige pluspunt is de koffiebar, goed personeel en vriendelijk. Personeel bij de beachbar loopt met een gezicht als een oorwurm. NEE, niet meer voor herhaling vatbaar dit hotel.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 7,0
27-4-2014
Robert Willemsen
Fantastische plek
Zojuist, terug van Beach Albatros. I.v.m vorige beoordelingen waren wij benieuwd hoe het eten zou zijn. Onze ervaring: goed! Hoe zo afgestemd op de russen? Er was zeer veel variatie, ook door de week. Ja, en inderdaad geen Snitzel XXL, maar jongens wij zijn in Egypte. Wat de russen betreft, ja veel russen, maar zeker niet storend. Alleen als je graag met andere gasten praat en ook geen duits kunt, wordt het lastig. 's Morgen zaten wij met de kids bij de zwembaden met de glijbaden. En 's middags na de lunch gingen wij naar het strand (voor de deur). Door 2 pieren is er een soort baai ontstaan, waardoor hier de zee rustig is en de kinderen in het rechter gedeelte daar lekker kunnen zwemmen. Verwacht echter in de 'baai' geen uitgebreide koraal riffen met diverse soorten vissen. Onderhoud en schoonmaken: daar was men continu mee bezig. Het personeel is vriendelijk en zoals op het strand of bij het zwembad bereid om een extra ligstoel te regelen.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zwembad 9,0
23-3-2014
Ronald
Dit nooit meer !!!
Wat een mooi aangelegd hotel, maar daar blijft het ook bij. Dit hotel is 3 sterren waard i.p.v 5 sterrren Er zijn vele restaurants maar het is eten was zeer en zeer slecht. Wij en onze baby hebben een week geleefd of geroosterde boterhammen koekjes en chips. Patat niet gaar, groentes taai, vlees niet gaar. De ideale ingredieenten om een voedselvergiftiging op te lopen. Alles is op Russen afgestemd met gebakken lever ed. Ook word je gewoon opgelicht als je wat in de winkeltjes op het resort koopt. Russen betalen zeer weinig en als Nederlander laten ze je de hoofdprijs betalen voor etenswaren. De kamers waren zo smerig dat je niet eens de baby kon laten kruipen op de vloer. Wij komen hier nooit weer en zijn weer eens voorgelogen door een mooie brochure.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMrt. 2014