Hotel Pickalbatros Beach Albatros Hurghada*****

566 Beoordelingen (1..5)

7-7-2013
de la Haye
Niet denderend...
Pluspunten: We vonden het een mooi groot hotel. Zwembaden zijn erg proper en voor ieder wat wils, dat is wel perfect. De tuinen zijn erg mooi, leuk aangelegd en wordt perfect onderhouden. In de restaurants was het goed schoon en de medewerkers zijn over het algemeen erg vriendelijk, maar zoals overal heb je uitzonderingen. Voor kinderen een paradijs (niet qua eten) Minpunten: Het eten was zéér matig, weinig variatie en weinig internationaal 3 a 4 x pw gebakken lever of taaie hamburgertjes, gestampte bruine bonen en aubergine. 5 buffet restaurants maar matige keuze. Kwalitatief zeer matig, ook nog 1x ziek geworden van garnalen. Kamers niet erg groot en een hoop gedoe met de douche, het gordijn was veel te kort en te smal waardoor na het douchen de hele badkamer blank stond. Het werd na verzoek met morren uiteindelijk wel opgelost. Kamer werd niet goed schoongemaakt. Plakkende vloer, dagen lang glas op de grond wat wij niet hadden laten vallen en vaak zand. Shows gingen soms niet door.
  • Reis vertrek datumJuni 2013
Kindvriendelijk 9,0
28-3-2013
ans
Niet erg geweldig.
Dit hotel vinden we niet voor herhaling vatbaar. Begin met de prima zaken: er wordt super schoongemaakt, vooral de kamer, de zwembaden zijn voor kinderen, rustzoekers en mensen die vermaakt willen worden perfect. De tuinen zijn prachtig, alles is goed onderhouden, subliem. Maar: het eten was matig, bruine randen en verlepte rauwkost. Snacks tussen de middag aangebrand, kwaliteit minimaal. We hadden een bungalowkamer: klein voor 3 personen, we hebben onze koffers op het balkon gezet. Personeel ronduit onvriendelijk, overigens niet iedereen hoor, zoals de pizzabakker en de meneer bij het kinderzwembad. We zijn op veel plekken geweest, vonden dit het minste. Maar we hebben gemaakt wat we er van maken konden, je moet het zelf doen. Wilde het alleen even vermelden. Niet aan te bevelen, zoek beter een ander hotel!
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
Kamers 5,0
Kindvriendelijk 7,0
26-2-2013
Alfons Hottenhuis
super hotel met aardig personeel
voor de eeste keer in dit hotel. Prima accomodatie waar het personeel het je helemaal naar je zin wil maken. Genoeg keuze uit het eten en smaakvol. Park is heel verzorgd en schoon. kamers prima. Al met al voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumFeb. 2013
Kamers 8,0
23-1-2013
rianna
prachtig hotel
In januari 8 dagen geweest. Vriendelijk personeel. Vragen niet om een fooi. Geef je niets serveren ze toch wel. Lekker eten voor elk wat wils. Vele Russen maar geen last van gehad. Volop ligbedjes . Alleen jammer dat wifi 7 euro per uur kost. Half uurtje lopen heb je een mooi winkelcentrum met de mac en volop wifi . Met de taxi 2 euro. Ga zeker een keer terug.
  • Reis vertrek datumJan. 2013
Service 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eten 9,0
Kamers 7,0
29-12-2012
heidiemarco
mooi hotel
mooi hotel met goede paden zodat mensen in een rolstoel ook overal kunnen komen. Het verwarmde zwembad was lekker warm. de andere zwembaden waren in december te koud om er te zwemmen. Jacuzzi was ook lekker warm. Mexicaanse restaurant was onze favoriet. Aardige kok en goed eten
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumDec. 2012