Hotel Pickalbatros Beach Albatros Hurghada*****

566 Beoordelingen (1..5)

23-3-2014
Ronald
Dit nooit meer !!!
Wat een mooi aangelegd hotel, maar daar blijft het ook bij. Dit hotel is 3 sterren waard i.p.v 5 sterrren Er zijn vele restaurants maar het is eten was zeer en zeer slecht. Wij en onze baby hebben een week geleefd of geroosterde boterhammen koekjes en chips. Patat niet gaar, groentes taai, vlees niet gaar. De ideale ingredieenten om een voedselvergiftiging op te lopen. Alles is op Russen afgestemd met gebakken lever ed. Ook word je gewoon opgelicht als je wat in de winkeltjes op het resort koopt. Russen betalen zeer weinig en als Nederlander laten ze je de hoofdprijs betalen voor etenswaren. De kamers waren zo smerig dat je niet eens de baby kon laten kruipen op de vloer. Wij komen hier nooit weer en zijn weer eens voorgelogen door een mooie brochure.
  • Reis vertrek datumMrt. 2014
Kindvriendelijk 5,0
Zwembad 8,0
23-2-2014
joost hendriks
Goed hotel voor voedsel vergiftiging
Zeer slechte ervaring met dit hotel. Buiten het eten is dit een mooi hotel, niks op aan te merken. Helaas is het eten zeer onder niveau. We zijn echt geen fijnproevers, maar een beetje lekker stukje vlees is er echt niet te vinden. Bereid je voor op een vegatarische week, dan kom je het misschien door. Helaas ook nog 2 dagen in het ziekenhuis doorgebracht met voedsel vergiftiging. Na terugkomst ook nog die ontkenning dat er nooit iemand voedselvergiftiging krijgt in dit hotel. Ja tuuuuuuurlijk. Gewoonweg onbeschoft !!!!!!
  • Reis vertrek datumFeb. 2014
Kindvriendelijk 6,0
Zwembad 8,0
2-12-2013
Marian van den Broek
Voor de 7e keer en weer een super vakantie gehad!
We zijn net terug van weer een super vakantie in Beach Albatros Resort. Hebben er 2 heerlijke weken gehad, personeel is super vriendelijk! Om 10 uur start de animatie, meteen loopt er ook een ober rond bij het zwembad om je van de lekkerste cocktails en/of cappuccino te voorzien. Muziek is voor oudere mensen misschien een beetje hard maar wij hebben het niet als een probleem ervaren. Veelzijdig animatie team (nieuw), erg vriendelijke jongelui! 5 Restaurants, veel keuze en lekker (warm en goed gaar). Aan de receptie wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan. 'S-avonds op het centrale terras eerst voor de kids en na 21.30u is er elke avond een een andere show. Geen zin in de show, dan is er nog een leuke jazz bar waar elke avond een (andere) zanger is. Er zijn meerdere bars (koffiebar, biljartbar) waar je kan gaan zitten. Kamers zijn goed en schoon. Prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed, leuk en gezellig hotel waar we zeker nog vaak naar toe zullen gaan!!!
  • Reisgezelschapmet vrienden
Zwembad 10,0
7-7-2013
de la Haye
Niet denderend...
Pluspunten: We vonden het een mooi groot hotel. Zwembaden zijn erg proper en voor ieder wat wils, dat is wel perfect. De tuinen zijn erg mooi, leuk aangelegd en wordt perfect onderhouden. In de restaurants was het goed schoon en de medewerkers zijn over het algemeen erg vriendelijk, maar zoals overal heb je uitzonderingen. Voor kinderen een paradijs (niet qua eten) Minpunten: Het eten was zéér matig, weinig variatie en weinig internationaal 3 a 4 x pw gebakken lever of taaie hamburgertjes, gestampte bruine bonen en aubergine. 5 buffet restaurants maar matige keuze. Kwalitatief zeer matig, ook nog 1x ziek geworden van garnalen. Kamers niet erg groot en een hoop gedoe met de douche, het gordijn was veel te kort en te smal waardoor na het douchen de hele badkamer blank stond. Het werd na verzoek met morren uiteindelijk wel opgelost. Kamer werd niet goed schoongemaakt. Plakkende vloer, dagen lang glas op de grond wat wij niet hadden laten vallen en vaak zand. Shows gingen soms niet door.
  • Reisgezelschapmet partner
Kindvriendelijk 9,0
28-3-2013
ans
Niet erg geweldig.
Dit hotel vinden we niet voor herhaling vatbaar. Begin met de prima zaken: er wordt super schoongemaakt, vooral de kamer, de zwembaden zijn voor kinderen, rustzoekers en mensen die vermaakt willen worden perfect. De tuinen zijn prachtig, alles is goed onderhouden, subliem. Maar: het eten was matig, bruine randen en verlepte rauwkost. Snacks tussen de middag aangebrand, kwaliteit minimaal. We hadden een bungalowkamer: klein voor 3 personen, we hebben onze koffers op het balkon gezet. Personeel ronduit onvriendelijk, overigens niet iedereen hoor, zoals de pizzabakker en de meneer bij het kinderzwembad. We zijn op veel plekken geweest, vonden dit het minste. Maar we hebben gemaakt wat we er van maken konden, je moet het zelf doen. Wilde het alleen even vermelden. Niet aan te bevelen, zoek beter een ander hotel!
  • Reis vertrek datumMrt. 2013
Service 6,0