Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada****

592 Beoordelingen (1..5)

17-5-2015
Sjaakvds
Beter dan verwacht
in tegenstelling tot enkele negatieve recensies, hebben wij een heerlijke week gehad op Beach Albatros. De kamer deed idd wat gedateerd aan, maar was erg ruim (familiekamer), de bedden waren prima en de kamer was erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk, ook richting onze kinderen. Het eten in de restaurants was voor Nederlandse beippen voldoende. Je moest idd wel verschillende restaurants door, maar dat went snel. Het ontbijt was erg lekker. Prima broodjes en yoghurt. De zwembaden zijn prachtig. Toen wij er waren (tweede week meivakantie) waren er bedjes in overvloed. Enig nadeel is het percentage russen. Maar die kun je negeren. Heb je verder geen last van. Je kunt je wel over ze verbazen 😉 Al met al hebben wij ons goed vermaakt en een leuke vakantie gehad.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Kindvriendelijk 9,0
15-4-2015
A van Vliet
Dit hotel nooit meer
Enkele jaren geleden kwamen wij vaak in Beach albatros maar na deze keer nooit meer. Wij waren er van 26 maart tot 03 april. Wij hadden een drie persoons- kamer geboekt maar kregen een kamer met 2 eenpersoons bedden als wij een andere kamer met drie bedden wilden moesten wij maar even 90 euro bij betalen.Vermoeid van de reis en het was al laat dit onder protest gedaan. Het eten was stukken minder bij 3 jaar geleden en de service was gewoon slecht.Bij vertrek de manager hierop aangesproken en het enige wat hij zei was zet het maar op het evaluatie formulier en liep weg Dus Beach Albatros heeft voor mij afgedaan Nooit meer
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Kamers 4,0
11-3-2015
cbravenboer5
Hotel gaat achteruit
Het personeel is aardig,vriendelijk en staat altijd voor je klaar maar de directie is bezig het hotel met een noodgang af te bouwen,jammer na 5 keer geweest te zijn gaan we hiet NIET meer terug.Het eten wordt ook minder 5 restaurants die je nodig hebt om je maaltijd bij elkaar te krijgen,met name aardappels in het ene en vlees en groente in een ander restaurant.Entertainment is helemaal aboninabel of je moet 500 600 meter lopen dus voor mensen met een handicap is het niks. Veel mensen uit andere hotels die bivakeren in het hotel maar worden eruit gezet maar komen gewoon weer terug,lopen aan de kamers te voelen is niet goed,en de eeuwige verbouwingen in het hotel grote gedeeltes afgesloten ivm verbouwingen altijd maar dus niet goed.pas de bar verbouwd was gezellig lijkt nu op een soort van tearoom,kortom alles is niet goed meer!! iedereen is bezig maar er gebeurt nooit iets als je iets vraagt .
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Zwembad 7,0
25-1-2015
willemijn jansen
Super!
Albatros Hurghada is echt aan te raden! De kamers zijn super mooi en worden elke dag netjes schoongemaakt. Het eten is verrukkelijk en de bediening is erg vriendelijk. Verder is het weer hier super rond onze winter tijd en is daarom erg aan te raden om er te overwinteren. Ze hebben veel voor kinderen, zoals een kids club en speciale kinder eet hoeken, verder is het zwembad ook voorzien van een glijbaan en dat soort dingen. In de avond is het heerlijk om een drankje te doen in de lobby of buiten onder het genot van een waterpijp en live muziek! Super, kom helemaal tot rust :)
  • Reis vertrek datumJan. 2015
Kamers 9,0
Kindvriendelijk 9,0
18-12-2014
Rene en Fien
perfecte ligging en heerlijk in december
zeer mooi hotel, in december 2014 daar geweest, prachtig weer, 30 graden, dagen zijn wat korter rond 4 uur wordt t donker, gewoon wat vroeger opstaan, zwembaden zijn heerlijk, geen handdoeken leggen, lekker relaxen. Eten is goed, uitgebreide keus voor iedereen zowel ochtends als avonds.Iedereen vriendelijk, overal wat te krijgen, elke avond live muziek en animatie. Kortom wil je lekker een week eruit relaxen is het ideaal hier en prima vertoeven. Voor herhaling vatbaar volgend jaar zeker weer!
  • Reis vertrek datumDec. 2014
Service 9,0