Londen

67 Reviews (1..10)

27-2-2015
gerritth
Gezellig hotel in Kensington
gezellig hotel in de nette wijk Kensington in Londen. Kamers zijn gezellig ingericht , netjes en schoon. Het is een klein hotel waar je nog echt als gast wordt ontvangen en behandeld. De dames van de receptie zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. De inrichting van het hotel ademt een Engelse sfeer, lekker gemoedelijk hotel, waar niet alles strak en tot in de puntjes is geregeld en voorgeschreven, maar je voelt je wel echt welkom.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Eten 8,0
Kindvriendelijk 8,0
26-12-2013
meneer Kleintjens
Sfeervol hotel
Fijn hotel in een rustige wijk, kleinschalig, persoonlijk, in de buurt van Earl Court metrostation.
  • Reis vertrek datumDec. 2013
17-1-2014
franziska
Goed hotel en super goede ligging
Wij kwamen al om 9 uur in de ochtend aan in het hotel. We werden super geholpen en konden gelijk onze kamer in. De kamer was typisch Engels maar wel netjes en schoon. De receptioniste heeft ons alles verteld waar we het beste naar toe konden en hoe we daar moesten komen. De metro (earls court) zicht op 5 a 10 minuten loop afstand van het hotel. Als we nog een x terug gaan naar Londen, zouden we zeker weer naar dit hotel gaan.
  • Reis vertrek datumDec. 2013
16-1-2013
rene
1x is genoeg
mooi hotel wat gedateerd ,maar het ontbijt is zeer slecht continentaal ontbijt dan engels ontbijt moest je extra voor betalen
  • Reis vertrek datumDec. 2012
Waardering 6,0
Waardering 6,0
Service 7,0
Eten 3,0
24-10-2012
Leon
Niet voor herhaling vatbaar.
Het hotel met kleine kamers is zeer gehorig. Je kon de bovenburen horen lopen en stommelen. In de kamer hoorde je ook steeds de lift met het bijbehorende 'pingeltje' als de deuren opengingen. Geen kledingkast in de kamer maar een rek/kapstok. Daarboven een plank die ik eerst moest afstoffen. Ontbijt is karig, zeker als je niet van muesli houdt; een slappe, lauwe croissant en toast met jam of smeerkaas (geen kaas, vleeswaren of eieren). Voor 'warme' bestellingen moet je bijbetalen. Wifi is € 2,- per 20 minuten, een printje (boardingpas) is 0.20 per stuk. Slechte service. De Spaanse receptioniste is erg aardig/vrolijk en probeert er nog wat van te maken. Ik ben vaak in Londen geweest maar dit was één van de mindere hotels.
  • Reis vertrek datumOkt. 2012
Kamers 4,0
15-9-2013
Henri_dekker
Superlocatie!
Het hotel ligt op een 5 minuten lopen van Earl's Court. Vanaf hier ben je in ongeveer 10 minuten in hartje Londen. Het hotel is wel wat gedateerd en het ontbijt is simpel, maar goed. Het personeel was erg vriendelijk en helpen je daar waar nodig.
  • Reis vertrek datumOkt. 2012
Service 7,0
Kamers 7,0
11-4-2012
desire
zeer goede service prima locatie
erg goed hotel,zeer vriendelijk personeel prima engels ontbijt in buffet allemaal erg vers,trendy kamer gedateerde badkamer. 5 min op loopafstand van de metro
  • Reis vertrek datumApr. 2012
15-2-2012
RikT
Heerlijk verblijf
Net terug van een heerlijk verblijf van 4 dagen in Londen, mede dankzij dit prima hotel. Hotel ligt gunstig t.o.v. metrostation Earl's Court (Picadilly line/rechtstreekse verbinding met Heathrow) in een rustige straat. Kwamen 's ochtends om 10.00 aan in het hotel en konden meteen naar onze kamer. Kamer prima in orde en schoon. Goede bedden. Koffie en thee faciliteiten op de kamer (gratis). Wifi tegen betaling. Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken/bedden. Vlakbij straat met verschillende restaurants. Eerste dag in restaurant Zizzi (Italiaans) gegeten, zo goed bevallen dat we de andere dagen in hetzelfde restaurant hebben gegeten. Restaurant van het hotel ziet er 's avonds wat ongezellig uit. 's Ochtends prima ontbijten. Wij hadden in het arrangement een continentaal ontbijt. Dat houdt in koffie/thee, toast en croissants, jam, fruit, onbijtgranen, vruchtensap. Voor 2 pond kan je een gekookt- gebakken of roerei bestellen. Ook andere gerechten zijn te bestellen. We hebben genoten!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumFeb. 2012
Service 8,0
Kindvriendelijk 8,0
3-2-2012
Marcia
Perfect hotel!
Het hotel ligt centraal in Kensington. 5 minuten lopen naar de underground (earl's garden) en je komt overal zo! Ook een nette wijk waar je 's avonds veilig kunt rondlopen. De service in het hotel is erg goed, ze willen alles wel voor je doen. Nette kamers. Komtom: een aanrader!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Eten 8,0
Kamers 10,0
24-8-2011
Jacqueline
Ideaal hotel voor een bezoek aan Londen
London Lodge is een prima hotel voor een stedentrip naar Londen. Het ligt heerlijk rustig maar toch vlakbij metrostation en diverse bushaltes. Er zijn supermarkten en restaurantjes in de buurt. De kamers zijn niet al te groot maar bieden alles wat je nodig hebt. Tip voor wie met prijsvechter vliegt: in het vliegtuig kun je tegen gereduceerd tarief treintickets van het vliegveld naar Londen Liverpoolstreetstation kopen. Een retour is 30 dagen geldig.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2011