Hotel London Lodge***

65 Beoordelingen (1..5)

27-2-2015
gerritth
Gezellig hotel in Kensington
gezellig hotel in de nette wijk Kensington in Londen. Kamers zijn gezellig ingericht , netjes en schoon. Het is een klein hotel waar je nog echt als gast wordt ontvangen en behandeld. De dames van de receptie zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. De inrichting van het hotel ademt een Engelse sfeer, lekker gemoedelijk hotel, waar niet alles strak en tot in de puntjes is geregeld en voorgeschreven, maar je voelt je wel echt welkom.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Kindvriendelijk 8,0
26-12-2013
meneer Kleintjens
Sfeervol hotel
Fijn hotel in een rustige wijk, kleinschalig, persoonlijk, in de buurt van Earl Court metrostation.
  • Reis vertrek datumDec. 2013
Ligging 8,0
Eten 7,0
17-1-2014
franziska
Goed hotel en super goede ligging
Wij kwamen al om 9 uur in de ochtend aan in het hotel. We werden super geholpen en konden gelijk onze kamer in. De kamer was typisch Engels maar wel netjes en schoon. De receptioniste heeft ons alles verteld waar we het beste naar toe konden en hoe we daar moesten komen. De metro (earls court) zicht op 5 a 10 minuten loop afstand van het hotel. Als we nog een x terug gaan naar Londen, zouden we zeker weer naar dit hotel gaan.
  • Reis vertrek datumDec. 2013
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Ligging 9,0
16-1-2013
rene
1x is genoeg
mooi hotel wat gedateerd ,maar het ontbijt is zeer slecht continentaal ontbijt dan engels ontbijt moest je extra voor betalen
  • Reis vertrek datumDec. 2012
Waardering 6,0
Waardering 6,0
Ligging 8,0
Service 7,0
Eten 3,0
24-10-2012
Leon
Niet voor herhaling vatbaar.
Het hotel met kleine kamers is zeer gehorig. Je kon de bovenburen horen lopen en stommelen. In de kamer hoorde je ook steeds de lift met het bijbehorende 'pingeltje' als de deuren opengingen. Geen kledingkast in de kamer maar een rek/kapstok. Daarboven een plank die ik eerst moest afstoffen. Ontbijt is karig, zeker als je niet van muesli houdt; een slappe, lauwe croissant en toast met jam of smeerkaas (geen kaas, vleeswaren of eieren). Voor 'warme' bestellingen moet je bijbetalen. Wifi is € 2,- per 20 minuten, een printje (boardingpas) is 0.20 per stuk. Slechte service. De Spaanse receptioniste is erg aardig/vrolijk en probeert er nog wat van te maken. Ik ben vaak in Londen geweest maar dit was één van de mindere hotels.
  • Reis vertrek datumOkt. 2012
Waardering 4,0