Londen

Kamers 4,8

7 Reviews

11-1-2017
Cajanita
Wel weer hoor, maar niet van harte
Ook hier geld:. Je betaald weinig, dus heb je ook weinig. Het is allemaal niet fris en het is klein. Op het toilet zitten en je kan meteen tandenpoetsen, zo dicht zit je op de wasbak. Ontbijt stelt ook weinig voor. Maar nogmaals, niet zeuren want dan moet je voor een duurdere optie gaan. Wel lekker dichtbij het station en leuke restaurantjes.
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
Kamers 3,0
25-11-2010
HenkvanDamm
Waardeloos hotel
Kamers zijn klein, slechte matrassen en de stapelbedden zijn helemaal niet om over naar huis te schrijven. De openbare wc's en douches zijn wel schoon maar niet prettig. De enige positieve punten van dit hotel zijn de ligging en de vriendelijkheid van het personeel. Als ze iets meer zouden investeren in dit hotel dan zou het iets kunnen worden.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Eten 5,0
Kamers 3,0
17-5-2009
AJM
Prima en goedkoop voor een paar nachtjes.
Ons frisgeverfde zonnige kamertje had twee losse bedden en een wastafel. Nét goed genoeg voor een paar nachtjes. Het was niet echt schoon, maar beslist niet smerig. De deur bv was gewoon al tijden niet gepoetst. De douche was niet op de gang, maar zelfs op een andere verdieping. Ofschoon we er met meerdere kamers gebruik van maakten heb ik maar één keer een paar minuutjes moete wachten. Vriendelijk personeel en een bijna overspannen jfu bij het ontbijt die zich wel heel erg druk maakte over wat een andere misschien een beetje knullig aanpakte... Het ontbijt was óf engels óf cornflakes en toast. Wij hoefden geen flakes en dan kreeg je heel erg veel toast, die helaas na tien minuutjes nogal klef werd... Toast met jam. Period.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Kamers 6,0
2-3-2009
gerda en jp
de moeite
Wij zijn net terug van 3 nachten enrico,(27 feb tot 1 maart) en het was zeker de moeite . zeer vriendelijke mensen, niets is teveel. Lekker engels ontbijt, toast zoveel als je wilt, alsook thee of koffie; De kamers zijn inderdaad klein, maar ze dienen ook alleen maar om te slapen. Wel dunne muren, dus oorstopjes zijn geen luxe.Je kan in de buurt heel lekker eten en helemaal niet duur. super city trip gehad
Prijs / kwaliteit 9,0
Eten 9,0
Kamers 7,0
31-12-2008
Janny en John
Het was gezellig.
het was er erg gezellig de bediening was goed verzorgd en de mensen altijd behulpzaam en vriendelijk.Kamers goed schoon alleen de bedden mogen wel wat vaker verschoond worden eij zijn er een week geweest en deze is niet verschoond. Dit vonden wij erg jammer.Verder was het top.
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 8,0
Kamers 8,0
27-6-2008
Sjaak Vrouwe
Prima hotel voor de lage prijs die je hier naar londense begrippen betaald. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, kamers eenvoudig maar schoon. Ontbijt erg simpel. Wij hadden overigens een kamer met eigen douche en wc. Het ligt op zo'n 5 minuten loopafstand van Victoria station.
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Eten 6,0
Kamers 7,0
30-7-2007
demi
Net hotel. Goed gelegen in nette buurt. Geen badkamer op je kamer maar wel een wastafel. De badkamers en toiletten waren wel erg schoon, ondanks dat je ze met meerdere moest gebruiken. Ontbijt echt engels maar erg lekker en goed verzorg. je kon kiezen wat voor ei je graag wilt...super toch? Gewoon een net hotel in London. Zeker voor het geld wat wij betaald hadden. Via easyjet geboekt. Londen is gewoon prijzig met hotels.
Ligging 5,0
Service 8,0