Hotel Acar***

639 Beoordelingen (1..5)

24-9-2014
ad vergouwe
Leuk hotel
8 dagen in dit hotel verbleven mooie kamer heel ruim geode bedden. eten was ook goed sommige dingen kwamen wel vaak terug maar te over en warm wat warm moest zijn en koud wat koud moest zijn. 200 meter van het mooie strand, Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Zwembad 3,0
11-9-2014
annelies peelen
dit nooit meer
dit hotel is erg verouderd,het personeel doet haar best maar het mag niet baten,het eten is elke dag hetzelfde,in de serre aan de wegkant geen airco dus snikheet,waar de mensen die het een hoge score geven dit vandaan halen is mij een raadsel, die zijn nog nooit ergens anders geweest lijkt wel,voor ons was dit de eerste maar ook de laatste keer.
  • Reisgezelschapmet vrienden
Zwembad 4,0
9-7-2014
Sharon
Gezellig hotel!
Heerlijk verblijf gehad. Schone kamers, onwijs vriendelijk personeel en het eten was ook heerlijk. Alleen jammer van al onze zeikende landgenoten over het eten, die kunnen maar beter een pak hutspot meenemen en zuurkool of nog beter; gewoon lekker thuisblijven als je je niet een beetje kunt aanpassen ;) Heb me echt gegeneerd, het eten was heel goed en echt Turks. Het personeel werkt keihard om iedereen een fijne vakantie te geven en alles schoon te houden. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Kamers 9,0
Kindvriendelijk 8,0
Zwembad 8,0
9-7-2014
Michael Oosterhuis
Volgend jaar weer!
Ik heb werkelijk niets te klagen over dit hotel. De prijs/kwaliteit verhouding is excellent. Het eten was heerlijke met elke dag een nieuw stuk vlees of vis van de grill, het buffet was gevarieerd met genoeg keuzen uit heerlijke gerechten. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Over mijn kamer ben ik uiterst tevreden. Het is ruim, schoon en heeft werkelijk een perfect airco systeem, geruisloos en constant. De ligging van het hotel is tevens perfect, het ligt naast de drukke en gezellige hoofdstraat en is vijf minuten verwijderd van het strand. Ik zal ook zonder twijfel dit hotel een tweede keer boeken mocht ik weer naar deze plaats gaan om van Turkije te genieten. Echt een aanrader!
Ligging 10,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Kamers 10,0
Kindvriendelijk 9,0
Zwembad 8,0
20-6-2014
j.kanen
fijn hotel voor ouderen.
Netjes en zuiver, ligging perfekt, vriendelijk personeel zeer behulpzaam. Eten goed.Prijs /kwaliteit goed.Geen aanrader voor gezinnen met kleine kinderen niets voor hun te doen. Gedeeltelijk gerenoveerde kamers,Poetsen van de kamers van groot gehalte nog nergens in Turkye zo grondig zien gebeuren.
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0