Hotel Acar****

641 Beoordelingen (1..5)

23-1-2015
manuela_11
goed hotel
dit hotel was goed en wordt denk ik nog beter ze zitten nu volop in de verbouwing alles word verbouwd balkons ook die worden groter en het wordt nu een 4 sterren hotel wij gaan zeker terug maar zullen zien of we het thuis gevoel dan ook nog hebben
  • Reis vertrek datumJan. 2015
Zwembad 9,0
4-10-2014
johan zwart
never ever again
acaer hotel is na overname door nieuwe eigenaar deze zomer erg slecht geworden, het eten smaakt elke dag het zelfde, het is het zelfde en de kamers zijn ronduit klein, vooral die aan het hoofdgebouw aan de straat gevestigd, kmaers zijn smerigh, een doucheruimte van nog geen 45 cm breedte en aan entertainment wordt niets gedaan, poolbar is dicht, kapotte stoelen op balkon, deuren en ramen die niet goed sluiten, kapotte gordijnen, lading stof op en onder het bed en het zwembad is nog erger dan een koude douche na een finse sauna, je wordt er echt niet vrolijk van, het eten wat je savonds voorgeschoteld krijgt is de morgen en middag erop als salde te verkrijgen, lak nog smaak aan en na enkele dagen rijst, frites en spruitjes met mais ben je gauw uitgegeten daar, het bier slaat al dood in het vette glas als het ingeschonken wordt, nee geen aanrader, personeel spreekt geen tot bijna geen taal over de grens en doet maar wat, is niet leuk om daar te verblijven!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 1,0
24-9-2014
ad vergouwe
Leuk hotel
8 dagen in dit hotel verbleven mooie kamer heel ruim geode bedden. eten was ook goed sommige dingen kwamen wel vaak terug maar te over en warm wat warm moest zijn en koud wat koud moest zijn. 200 meter van het mooie strand, Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Zwembad 3,0
11-9-2014
annelies peelen
dit nooit meer
dit hotel is erg verouderd,het personeel doet haar best maar het mag niet baten,het eten is elke dag hetzelfde,in de serre aan de wegkant geen airco dus snikheet,waar de mensen die het een hoge score geven dit vandaan halen is mij een raadsel, die zijn nog nooit ergens anders geweest lijkt wel,voor ons was dit de eerste maar ook de laatste keer.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Zwembad 4,0
9-7-2014
Sharon
Gezellig hotel!
Heerlijk verblijf gehad. Schone kamers, onwijs vriendelijk personeel en het eten was ook heerlijk. Alleen jammer van al onze zeikende landgenoten over het eten, die kunnen maar beter een pak hutspot meenemen en zuurkool of nog beter; gewoon lekker thuisblijven als je je niet een beetje kunt aanpassen ;) Heb me echt gegeneerd, het eten was heel goed en echt Turks. Het personeel werkt keihard om iedereen een fijne vakantie te geven en alles schoon te houden. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
  • Reis vertrek datumJuni 2014
Waardering 9,0