Hotel Acar****

NL (650)

650 Beoordelingen (1..5)

19-8-2015
Best Couple
Het eten was meer dan goed, personeel zeer vriendelijk, goede ligging t.o.v. het strand en bus naar Alanya. Animatie was ook leuk, er werd ook veel georganiseerd voor jeugd, zoals naar disco onder begeleiding. Enige nadeel was de niet optimaal werkende airco. Tevens was de bar vroeg dicht (23.00uur). Wel fijn dat er in het hotel een supermarktje was waar je nog wel goedkoop een biertje kon halen. Over het algemeen een top hotel voor deze prijs.
Kamers 8,0
Kindvriendelijk 8,0
15-8-2015
Gerdi
Nooit weer!
Toen we vorige week hier aan kwamen midden in de nacht, werden we via een oude lift via nauwe gangetjes naar onze kamer gebracht. Kamer 320 vergeten we niet snel, wat een kippenhok. Er stond een bed en dan had je het ook wel gehad. De kast kon niet open omdat deze tegen het bed aan stond, als we op het balkon wilden, moesten we over het bed daar naar toe klimmen, koffers konden we niet kwijt, geen stoel of tafel. Badkamer was ook helemaal niks, oud, vies en klein. Gelijk klacht ingediend, de (Russische) receptioniste heeft ons belachelijk behandeld. Bovenstaande gaat over het niet-renoveerde gedeelte van Acar, het gerenoveerde gedeelte is heel mooi, grote en moderne kamers. Maar dit zat vol.....zeiden ze..... Ik zou zeggen, boek niet Acar, omdat de kans groot is dat de Russen in het gerenoveerde gedeelte zitten en de Nederlanders in het oude, kleine en vieze gedeelte! Gelukkig kregen we via de touroperator een ander hotel.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Zwembad 2,0
4-8-2015
Huub
Prima,maar......
Acar heeft drie gebouwen,waarvan er één nl.gebouw A ( pas gerenoveerd )heel mooi is,ruime kamer met airco,prima sanitair en minibar ,de twee andere moeten mijn inziens nodig gerenoveerd worden,gebouw C is niet geweldig en B heb ik horen zeggen niet veel beter te zijn.de ligging midden in het uitgaans centrum van Oba hebben wij als zeer prettig ervaren,eten was goed, het strand is op loop afstand en beach 12 is een aanrader,voor € 2,00 per dag twee ligbedden met één parasol.
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Service 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 6,0
26-7-2015
Fam Heeffer
Geweldig hotel
We hebben een fijne week vacantie gehad mooie kamer die iedere dag goed schoongemaakt werd iedere dag schone handdoeken en bedden om de dag schone lakens met een leuk decoratie erop personeel was heel aardig en beleeft eten was goed het stadje oba was heel gezellig met een leuk marktje op maandag een aanrader is zeker om een dagje met een piratenboot mee tegaan strand was lekker dichtbij beach 7 kortom een leuke vacantie gehad we zijn zeer tevreden !!
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Kamers 10,0
Kindvriendelijk 10,0
22-7-2015
Roel
Mooi, Netjes en Klantvriendelijk
Wij hebben dit hotel last-minute geboekt en zijn erg tevreden! Wij zaten in het hoofdgebouw en hadden een erg nette, moderne en schone kamer. Elke dag werd de kamer erg goed schoongemaakt. Handdoeken werden om de dag verschoond, het bed om de twee dagen. Het hotel ligt dicht bij het strand, alleen even de straat uit lopen en de weg oversteken. De werknemers zijn erg klantvriendelijk en werken erg hard, zelfs tijdens de ramadan. Ook de mensen van de animatie doen erg hun best om het iedereen naar zijn of haar zin te maken. Het zwembad is wat klein, de ligbedden zijn ook vaak bezet, maar het voldoet prima en is schoon. Het eten was van goede kwaliteit en erg lekker, rijst, vleesgerechten, pasta, verschillende soorten sla, voor ieder wat wils. Het hotel ligt in een levendige, gezellige buurt, met eettentjes en souvenirshops in overvloed. Vraag bij de bar boven aan barman Ali om zijn mixdrankje "Alican Tee", erg lekker, echt een aanrader!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumJuli 2015