Hotel Acar****

647 Beoordelingen (1..5)

26-7-2015
Fam Heeffer
Geweldig hotel
We hebben een fijne week vacantie gehad mooie kamer die iedere dag goed schoongemaakt werd iedere dag schone handdoeken en bedden om de dag schone lakens met een leuk decoratie erop personeel was heel aardig en beleeft eten was goed het stadje oba was heel gezellig met een leuk marktje op maandag een aanrader is zeker om een dagje met een piratenboot mee tegaan strand was lekker dichtbij beach 7 kortom een leuke vacantie gehad we zijn zeer tevreden !!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 6,0
22-7-2015
Roel
Mooi, Netjes en Klantvriendelijk
Wij hebben dit hotel last-minute geboekt en zijn erg tevreden! Wij zaten in het hoofdgebouw en hadden een erg nette, moderne en schone kamer. Elke dag werd de kamer erg goed schoongemaakt. Handdoeken werden om de dag verschoond, het bed om de twee dagen. Het hotel ligt dicht bij het strand, alleen even de straat uit lopen en de weg oversteken. De werknemers zijn erg klantvriendelijk en werken erg hard, zelfs tijdens de ramadan. Ook de mensen van de animatie doen erg hun best om het iedereen naar zijn of haar zin te maken. Het zwembad is wat klein, de ligbedden zijn ook vaak bezet, maar het voldoet prima en is schoon. Het eten was van goede kwaliteit en erg lekker, rijst, vleesgerechten, pasta, verschillende soorten sla, voor ieder wat wils. Het hotel ligt in een levendige, gezellige buurt, met eettentjes en souvenirshops in overvloed. Vraag bij de bar boven aan barman Ali om zijn mixdrankje "Alican Tee", erg lekker, echt een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 10,0
Zwembad 8,0
5-7-2015
Marije
prima 4* hotel!
We kwamen hier terecht via een aanbieding van een touroperator. We wisten niet wat ons te wachten stond en we waren blij verrast. De kamers van het hoofdgebouw zijn afgelopen winter volledig gerenoveerd. Prachtig! Verder is er een klein zwembad en op loopafstand van het strand. Prima service en het eten is prima. Keus is niet reuze en veelzijdig, maar wel vers en smaakvol.
Ligging 7,0
Zwembad 7,0
4-7-2015
Danny
Aanrader!
Wij hadden het geluk via een bingo vakantie voor maar 250 euro all inclusive voro 8 dagen in Acar hotel te mogen overnachten. Alles was top geregeld. Enige jammere was dat het all-in concept maar tot 11 uur gelden en er na het diner niks meer te krijgen was. Misschien een minpunt voor de kids, er worden slechts 1 dag per week frietjes geserveerd. Maar voor de rest was het eten netjes opgediend en was er elke dag wel weer wat ander goed vlees en daarnaast vele groenten om uit te kiezen. Erg leuke animatie, geen shows maar telkens leedvermaak met verkiezingen / het publiek erbij betrekken. Kamers zijn top waren compleet nieuw ingericht. Pendelbusje naar het strand mocht je 300m te ver lopen vinden. Het hotel ligt pal aan een lange winkelstraat waar voldoende eettentjes zijn, dus all-in is eigenlijk zonde in dit dorpje naast alanya.
Service 8,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Zwembad 7,0
10-7-2015
Rebeca
Mooi hotel!
Wij zijn hier afgelopen week verbleven. Erg vriendelijk personeel en mooie ruime, schone kamers. We zijn helemaal tevreden, dit is een goed hotel om te verblijven. En voor die lage prijs is het boven verwachtingen.
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 7,0