Porches

86 Reviews (1..10)

3-12-2016
kenk
Het wachten waard
Na een aantal jaren te hebben geprobeerd is het dit jaar dan eindelijk gelukt om hier vakantie te genieten . We hadden de kamer in het hoofdgebouw met nog een aparte ingang aan de buitenkant met klein terras . Bij aankomst werd er voldoende uitleg gegeven over wat er allemaal te was en ook welke restaurants de moeite waren .Het ontbijt was zeer uitgebreid met verschillende soorten brood en beleg . Over het vier uurtje kan ik niks zeggen want we waren er nooit . Alles wat je vroeg kreeg je meteen uitleg en moest er iets geboekt worden deden ze dit ook geen enkel probleem . We hebben hier een prachtige vakantie gehad .
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Service 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eten 9,0
Kamers 9,0
1-9-2016
Johan Fonteyn
Super leuke ervaring
Net terug van een weekje Casa Bela Moura, en voor het eerst in onze "vakantiegeschiedenis" overwegen we om terug naar de dezelfde bestemming te gaan bij een volgende gelegenheid. Dat is dus te danken aan de super begeleiding van het Christophe, Sofie en het hele team van dit leuke "Charming Hotel" in de Algarve. Van begin tot einde wordt je super goed opgevangen, en krijg je alle nodige info die nodig is om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ivo (de pa van Chrsiptophe) is ons zelfs komen ophalen aan de bus die ons van Lissabon naar daar bracht. Top! Het hele team laat je echt thuis voelen, en geeft je echt alle informatie die nodig is om je veblijf zo aangenaam mogelijk te maken, inclusief volledige informatiebrochure met alle lokale weetjes en tips voor trips. Christophe organiseert ook wekelijks een (gratis) wijnproef sessie, en de bar voorziet in tal van lokale drankjes met uiteraard een leuke selectie Gin (met uitgebreide beschrijving). Zwembad en rest van accomodatie zijn piekfijn in orde, en er zijn ook wat extra's voorzien (fietsen, petanque...), en niet te vergeten, gratis koffie met taart in de namiddag. Ligging is niet echt centraal, maar de meeste zaken zijn op wandelafstand (supermarkt op ca 200m, en strand op 900m). Kortom: een echte aanrader, en zoals gezegd, we komen meer dan waarschijnlijk nog eens terug!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Ligging 9,0
Eten 9,0
4-7-2016
Luc en Maria
Super, fantastisch Hotel!
Voor de tweede maal te gast in Casa Bela Moura en weeral een super verlof gehad! Zeer mooie en propere kamers, lekker en gevarieerd ontbijt, mooi zwembad, alle info die nodig is krijg je van het hele team! Proficiat Christophe en Sofie en het hele team jullie zijn echt geweldig! We hebben ons weeral thuis gevoeld in Casa Bela Moura en natuurlijk komen we zeker terug! Wie hier niet tevreden is, is nergens tevreden!!!!!!! Maria en Luc
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Kindvriendelijk 9,0
28-5-2016
Robert en Petra
uiterst gastvrij hotel
Een hele aangenaam en vriendelijk team dat al bij het vastleggen van je verblijf veel regelt , zoals vliegtuigtickets en huurwagen en bij aankomst klaar staat met heel wat uitleg over het hotel en zijn omgeving, zorgt voor een uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt en erop toekijkt dat de kamers iedere dag gepoetst en aan kant zijn.... Kortom een uiterst geschikt adres om je vakantie in het prachtige Portugal door te brengen!
20-5-2016
Marc en Rosanne
Een heel leuk en verzorgd hotelletje !
We logeerden14 dagen in Casa bela Moura en hadden pech dat het niet zo'n goed weer was. Maar we hebben des te meer genoten van het hotelletje. Christophe en Sofie zijn heel vriendelijk en ook het personeel valt heel goed mee : Suzanne, Linda, Cecilia en Paula hielpen ons waar ze maar konden : een heel uitgebreid en verzorgd ontbijt, veel goeie tips om er op uit te trekken, goeie ideeën om uit te gaan eten, heel nette kamers. Je hebt er eigenlijk alles wat je nodig hebt, handdoeken voor aan het zwembad die je ook mag meenemen naar het strand, een parasol voor de zon en in ons geval een regenscherm tegen ... jammer genoeg de regen. Aangezien het slechte weer eerder uitzonderlijk is zullen we zeker nog eens terug keren voor Casa Bela Moura en voor de streek bij een ander weertje :-) !
Kindvriendelijk 10,0
1-6-2016
Fam Silkens
Een aanrader!
Prachtige natuur - gezellig verblijf- heerlijk ontbijt- mooi verzorgde kamers
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Service 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 8,0
Kamers 8,0
24-5-2016
Pauline en Chretien
Fantastisch. Reeds voor de 2de keer.
Vriendelijk, gezellig, familiaal. Enkel maar positief. Kan niet beter.
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Eten 8,0
16-5-2016
globetrotters
Nooit meer !
Dit is allesbehalve een aangename B & B en wat hebben wij ons beklaagd hier onze vakantie door te brengen. Reeds bij aankomst werden we al met tegenzin ontvangen door Christophe, hetgeen ons erg van hem verraste want in het filmpje dat we van hen hadden bekeken kwam hij heel vriendelijk over. De indruk van Sofie en de commentaren in de beoordelingen werden jammer genoeg ter plaatse bevestigd. Onbegrijpelijk hoe je met zoveel tegenzin en een lang gezicht een B&B kan runnen. Elk woord – als je geluk hebt om haar stem te horen - was teveel. Christophe heeft een gemoedelijke verschijning maar dit is slechts schijn. Zijn commentaar op de beoordelingen is allesbehalve correct. Al wat opgenoemd wordt van broodbeleg bij het ontbijt is verspreid over dagen. Als je al es het geluk hebt om een koffiekoek te bemachtigen of een mals broodje, dan is je week goed. Aangaande de broodsoorten, daarvan staan er 2 waarvan in elk mandje 4 sneetjes (als je geluk hebt). Het broodbeleg is verspreid op een schaal met een paar sneetjes. Een pannenkoekje is de hoofdprijs van de week. Alles is voorverpakt en voorgesneden fruit kan je hier vergeten. ’s Middags word je weer niet hartelijk ontvangen, wel integendeel. De gasten lijkt indringers die de centen van de gastheer en gastvrouw komen opeten d.m.v. een mini stukje gebak, opgewarmd, na dit gekocht te hebben in een grootwarenhuis. Allesbehalve kwaliteit. Als je daar dan ook nog koffie of thee bij wenst, word je helemaal beschouwd als een gulzige. Zo gemoedelijk gaat het hier aan toe. Gelachen wordt er ook al niet. Wij dachten dat waar het zonnetje schijnt, de mensen gelukkig zijn, maar hier word je depressief van de sfeer alleen al. Je ontvlucht werkelijk deze locatie en bent blij als je weer thuiskomt. Waar voor je geld werd eerder een vakantie lang gekweld en dit voor veel geld.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Zwembad 6,0
3-8-2015
Jan en Chris
héééél goed
heel vriendelijk onthaal, een echt THUIS gevoel, heel netjes, gemoedelijk, hulpvaardig, lekker ontbijt ... alles was echt geweldig
  • Reis vertrek datumJuli 2015
24-7-2015
Rene Swiggers
1O jaar ervaring als klant in dit fantatisch hotel
Op zoek naar de Portugese zon, met verblijf in top hotel, zoek niet verder, want dit is het. Management (Sofie en Christophe) en personeel zorgen met hun inzet dat uw verblijf u een goed gevoel geeft. Tips en vragen over de streek omgeving worden met de glimlach beantwoord zodat u de prachtige omgeving en stadjes vlot kunt bezoeken, zelf met hun huisfietsen. De ruime nette kamers allen met terras beschikken over uitstekende bedden, volledig uitgeruste badkamers (meestal met regendouche) airco en sommige met keukentje Het heerlijk mooi zwembad (28°) en bubbelbad (+30°) zijn uiterst netjes onderhouden, net zoals tuin rondom. Wel raad ik. de gasten aan steeds aan de formule "verblijf met huurauto" te boeken. Ontbijt zijn eveneens top. Stranden groot en klein zijn vlakbij en Reeds voor de 11 maal geboekt, wees er zeker van, dit hotel is een topper.
  • Reis vertrek datumJuni 2015

Toon meer aanbieders