Porches

90 Reviews (1..10)

7-6-2017
Jan en Vera uit Schilde
In één woord = Top adres
Voor ons de eerste keer naar de Algarve, in Casa Bela Moura. Alles gewoon dik in orde, gaan nog zeker terug. Een ferme pluim voor iedereen !!! Bedankt voor een super vakantie en tot binnenkort. Jan en Vera
Hygiëne 10,0
5-7-2017
Cleynhens Danny
Een toplocatie
Een absolute aanrader. Locatie is ideaal om de algarve te verkennen
Hygiëne 10,0
5-7-2017
Astrid
Fantastische locatie en hotel
Wat een top locatie. Een klein hotel, zeer gastvrij, zeer schoon, heerlijk ontbijt, ’s middags koffie/thee wat lekkers en fruit. De tips die jullie hebben gegeven waren super. Wat hebben wij veel leuke plekjes gezien en bij heerlijke restaurantjes gegeten. Een huurauto is zeker aan te bevelen. Na het ontbijt de omgeving verkennen en ’s middags lekker even relaxen aan het verwarmde zwembad en bij de poolbar ’s middags en ’s avonds wat drinken en met gasten ervaringen uitwisselen. Ligging is centraal, dichtbij een supermarkt, restaurantjes, strandje. Vanaf de aankomst tot vertrek voel je je hier heel erg thuis.
Hygiëne 9,0
13-4-2017
Lentfert
Heerlijk rustig hotel in natuurlijke omgeving
Hotelgegevens gegeven door eigenaar kloppen . Mooi hotel, prachtig gelegen, rustige natuurlijke omgeving. Heerlijk ontbijt, goede schoonmaak van de de kamer. Keurig onderhouden tuin en zwembad. Rustig. Electrische fietsen of auto, toch nodig om mooie omgeving te bewonderen. Prima service. Wij waren vroeg in het voorjaar, vele kleuren sieren het glooiende landschap. Mooie steden en dorpen om te bezoeken, de eerste toeristen zie je de Algarve bezoeken. Hetgeen natuurlijk gezellig is. Het mooiste is toch wel de aangename temperatuur....... Heerlijk op een terras of aan het strand.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
3-12-2016
kenk
Het wachten waard
Na een aantal jaren te hebben geprobeerd is het dit jaar dan eindelijk gelukt om hier vakantie te genieten . We hadden de kamer in het hoofdgebouw met nog een aparte ingang aan de buitenkant met klein terras . Bij aankomst werd er voldoende uitleg gegeven over wat er allemaal te was en ook welke restaurants de moeite waren .Het ontbijt was zeer uitgebreid met verschillende soorten brood en beleg . Over het vier uurtje kan ik niks zeggen want we waren er nooit . Alles wat je vroeg kreeg je meteen uitleg en moest er iets geboekt worden deden ze dit ook geen enkel probleem . We hebben hier een prachtige vakantie gehad .
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Zwembad 8,0
1-9-2016
Johan Fonteyn
Super leuke ervaring
Net terug van een weekje Casa Bela Moura, en voor het eerst in onze "vakantiegeschiedenis" overwegen we om terug naar de dezelfde bestemming te gaan bij een volgende gelegenheid. Dat is dus te danken aan de super begeleiding van het Christophe, Sofie en het hele team van dit leuke "Charming Hotel" in de Algarve. Van begin tot einde wordt je super goed opgevangen, en krijg je alle nodige info die nodig is om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ivo (de pa van Chrsiptophe) is ons zelfs komen ophalen aan de bus die ons van Lissabon naar daar bracht. Top! Het hele team laat je echt thuis voelen, en geeft je echt alle informatie die nodig is om je veblijf zo aangenaam mogelijk te maken, inclusief volledige informatiebrochure met alle lokale weetjes en tips voor trips. Christophe organiseert ook wekelijks een (gratis) wijnproef sessie, en de bar voorziet in tal van lokale drankjes met uiteraard een leuke selectie Gin (met uitgebreide beschrijving). Zwembad en rest van accomodatie zijn piekfijn in orde, en er zijn ook wat extra's voorzien (fietsen, petanque...), en niet te vergeten, gratis koffie met taart in de namiddag. Ligging is niet echt centraal, maar de meeste zaken zijn op wandelafstand (supermarkt op ca 200m, en strand op 900m). Kortom: een echte aanrader, en zoals gezegd, we komen meer dan waarschijnlijk nog eens terug!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
4-7-2016
Luc en Maria
Super, fantastisch Hotel!
Voor de tweede maal te gast in Casa Bela Moura en weeral een super verlof gehad! Zeer mooie en propere kamers, lekker en gevarieerd ontbijt, mooi zwembad, alle info die nodig is krijg je van het hele team! Proficiat Christophe en Sofie en het hele team jullie zijn echt geweldig! We hebben ons weeral thuis gevoeld in Casa Bela Moura en natuurlijk komen we zeker terug! Wie hier niet tevreden is, is nergens tevreden!!!!!!! Maria en Luc
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumJuni 2016
28-5-2016
Robert en Petra
uiterst gastvrij hotel
Een hele aangenaam en vriendelijk team dat al bij het vastleggen van je verblijf veel regelt , zoals vliegtuigtickets en huurwagen en bij aankomst klaar staat met heel wat uitleg over het hotel en zijn omgeving, zorgt voor een uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt en erop toekijkt dat de kamers iedere dag gepoetst en aan kant zijn.... Kortom een uiterst geschikt adres om je vakantie in het prachtige Portugal door te brengen!
20-5-2016
Marc en Rosanne
Een heel leuk en verzorgd hotelletje !
We logeerden14 dagen in Casa bela Moura en hadden pech dat het niet zo'n goed weer was. Maar we hebben des te meer genoten van het hotelletje. Christophe en Sofie zijn heel vriendelijk en ook het personeel valt heel goed mee : Suzanne, Linda, Cecilia en Paula hielpen ons waar ze maar konden : een heel uitgebreid en verzorgd ontbijt, veel goeie tips om er op uit te trekken, goeie ideeën om uit te gaan eten, heel nette kamers. Je hebt er eigenlijk alles wat je nodig hebt, handdoeken voor aan het zwembad die je ook mag meenemen naar het strand, een parasol voor de zon en in ons geval een regenscherm tegen ... jammer genoeg de regen. Aangezien het slechte weer eerder uitzonderlijk is zullen we zeker nog eens terug keren voor Casa Bela Moura en voor de streek bij een ander weertje :-) !
1-6-2016
Fam Silkens
Een aanrader!
Prachtige natuur - gezellig verblijf- heerlijk ontbijt- mooi verzorgde kamers
Waardering 8,0
Waardering 8,0