Noordwelle

52 Reviews (1..10)

16-9-2016
Jan
Uitstekende camping
Alle goede beoordelingen die de afgelopen jaren over deze camping zijn vermeld klopten ook dit jaar. Grote vlakke plaatsen op prima onderhouden grasvelden met lekker kort gras. Op de plaatsen aansluiting voor stroom, water, afvoer en kabel tv. Twee sanitairgebouwen die heel goed schoongemaakt worden en erg mooi zijn .Altijd warm water voor douche en afwas. De beheerders zijn erg vriendelijk en maken graag een praatje. Door de omvang van de standplaats heb je iets soms minder contact met de andere kampeerders maar we zijn op een nabij gelegen camping wezens kijken en daar stond alles hutje mutje bij elkaar. Dan is deze camping wel heerlijk relaxed. De auto parkeer je veilig naast de velden en je fiets kun je stallen in de grote schuur met veel oplaadpunten voor je elektrische fiets. Kortom een heel plezierige camping, geen lawaai maar ook niet saai. Mooie schone stranden. Veel fietspaden. Onze vakantie was zeer geslaagd en de camping had daar een groot aandeel in.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Ligging 8,0
Kindvriendelijk 7,0
Eetgelegenheden 2,0
9-1-2017
Wil en Wim
Tijdens Concert at Sea op deze camping gestaan.
Zeer ruime mooie plaatsen zeer goed verzorgd schoon sanitair
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Ligging 8,0
Staat v/h sanitair 9,0
12-4-2016
ger lassauw
in een woord geweldig
eigenaar heel vriendelijk en behulpzaam ,sanitair was zeer schoon en de plaatsen heel groot dus een aanrader voor vakantie in Zeeland.
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Ligging 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 9,0
21-12-2015
Jan
Mooie ruim opgezette camping
Vriendelijke mensen die zorgen dat het voor iedereen fijn is.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Ligging 6,0
Kindvriendelijk 8,0
13-8-2015
familie Devloo
prachtig
wij verbleven reeds verschillende malen op deze camping, en telkens weer die gezelligheid,zeer vriendelijke ontvangst door de uitbaters de uitrusting van het sanitair gedeelte is perfect en zeer goed onderhouden kortwegZEER PROPER en NET. zeer rustige plaats voor onze camper wij zullen, zolang het ons toelaat, terugkomen naar deze mooie camping
  • ReisgezelschapMet vrienden
12-8-2015
Angel VALLINA GRIERA
Geweldig!
Als grootouders verbleven we in een bijzettentje naast de caravan van onze zoon en familie. Heel leuke ervaring in een camping die haar naam en sterren waard is; waar er geen auto's op de velden staan, je geen geschreeuw hoort. Zeer ruime percelen in perfecte staat! Uitstekende ligging, je kan met de fiets gemakkelijk alle omliggende dorpen bezoeken. Sanitair is zeer goed uitgerust, Een extra blok sanitair is wel een aanbeveling. W.C.'s zijn voorzien van toiletpapier. Gratis warme douches; ook gratis warm water bij lavabo's en spoelbakken. De lavabo's zijn voorzien van zeeppompje en handdoekje. Alle spoelbakken zijn voorzien van een vaatdoek. Altijd netjes! Er is een groot speelveld waar ook onze kleinsten zonder gevaar kunnen verblijven. iedere dag kan je er verse broodjes bestellen maar verder is er geen winkeltje. Er heerst rust, respect voor de natuur en voor alle bewoners. Eén van de mooiste campings die we bezochten in 42 jaar ervaring. Proficiat en dank aan de eigenaren!
Kindvriendelijk 8,0
10-12-2015
Fred Ensink
Bijzondere camping
Zeer ruime plekken ( nog niet eerder meegemaakt in 35 jaar kamperen), zeer goed onderhouden velden ( met rondom heggen i.v.m. eventuele wind) en sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Geen winkel o.i.d., wel ( in hoogseizoen) brood op bestelling en 2x per week komt de ijsboer langs. Over het algemeen oudere kampeerders en onderlinge contacten zijn er nauwelijks. Voor rust en privacy DE camping ! Renesse en Haamstede binnen 10/15 minuten te fietsen. Perfecte fietsomgeving en vele bezienswaardigheden vlakbij
Kindvriendelijk 6,0
Eetgelegenheden 2,0
27-9-2015
Jack en Joke
uitstekend
Camping is rustig, zeer schoon en er wordt regelmatig goed schoongemaakt. Eigenaar en familie zeer vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen zeer groot. Velden zijn autovrij. Geen eetgelegenheid op de camping.Renesse ligt op 1,5 km en daar zijn genoeg winkels en goede eetgelegenheden.
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Eetgelegenheden 10,0
21-9-2014
Jan van Sluis
Heerlijke camping, ruim, rustig en comfortabel
Prachtige camping met hele ruime beschutte plekken, diverse veldjes gescheiden door hagen. Je staat maar met een paar caravans op een veldje; heel rustig dus Centraal gelegen voor de stranden op Schouwen Duiveland en toch rustig in het buitengebied gelegen. Sanitair is keurig schoon en ruim Eigenaren vriendelijk en behulpzaam Prijs/kwaliteit is uitstekend, zeker in vergelijking met campings in de buurt We komen zeker terug
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Ligging 9,0
Kindvriendelijk 7,0
Staat v/h sanitair 9,0
4-8-2015
johan devloo
uitmuntend
reeds voor de vierdemaal begeven wij ons vanuit belgie naar deze zo aangename camping,waar wij zeer vriendelijk ontvangen worden en telkens ons favoriete plaatsje toegewezen krijgen.het sanitair gedeelte is uitsteekend onderhouden en zelfs een zeepje voorhanden.het fietsen is er voorbeeldig uitgewerkt en met veel variatie,kortom zolang het ons toelaat komen wij jaarlijks bij deze sympatieke uitbaters terug
  • Reis vertrek datumAug. 2014