Aalsmeer

13 Reviews (1..10)

15-9-2015
Edith
Uitstekend
Mooi, modern hotel. Comfortabele kamers, zeer schoon. Uitermate hartelijk personeel, dat je erg welkom laat voelen. Ligging is mooi in het oude centrum en nabij de uitvalswegen en Schiphol. Prima diner en ontbijt gehad. Zeker aan te bevelen en iets om naar terug te keren. (geen idee of het kindvriendelijk is)
  • Reis vertrek datumSept. 2015
Kamers 10,0
25-8-2013
Hedy
Prima Hotel
Dit hotel is pas verbouwd en ziet er stijlvol uit. De nieuwe kamers zijn groot en zeer schoon. We hebben niet in het restaurant gegeten maar het ziet er gezellig uit en op de kaart staan prima gerechten. Het ontbijt is goed. Personeel is zeer vriendelijk. Kunnen dit hotel van harte aanbevelen, zeker voor mensen die bv vroeg op Schiphol moeten zijn. Komen zeker weer terug in dit hotel
  • Reis vertrek datumAug. 2013
15-5-2013
Roy
prima kamer voor een overnachting
Ik was recent voor een conferentie in Aalsmeer. Daar de ligging gunstig was, had ik gekozen voor hotel Aalsmeer. De accommodatie voldeed aan mijn verwachtingen. De kamer was niet te klein en bovenal schoon. Ook het ontbijtbuffet was prima.
  • ReisgezelschapZakelijk
  • Reis vertrek datum2013
Service 7,0
Kamers 7,0
24-5-2013
Petry
Prima plek
Als alternatief voor de standaard schiphol hotels prima. Ook op zichzelf een leuk hotel, wel zakelijk niet onpersoonlijk. Lekker eten, niet exotisch maar wel vers klaargemaakt en met zorg. Aardig, vlot personeel. Toevallig kregen we een heel grote kamer met enorm balkon, dat was extra leuk. Mooie badkamer met prachtige inloop douche, alleen jammer dat de douchekop erg hoog hing en weinig kracht had.
  • Reis vertrek datumApr. 2013
Eten 8,0
19-6-2012
monica
fantastisch met 1 min punt
Hotel aalsmeer is een prachtig hotel. Het eten is lekker, gezellig personeel, kamers geweldig en bij de receptie is altijd iemand aanwezig. Ik moest vroeg weg en om kwart over 6 stonden er als mensen klaar met een lekker ontbijt, er werd veel rond gelopen voor als ik nog vragen had. s'avond bij het diner heb ik 1 min punt er was een personeels lid met een erg ''ontevreden'' eigenlijk chagerijnig gezicht dat vond ik jammer.
  • Reis vertrek datum2012
Eten 9,0
25-7-2011
nightguy
goed hotel
normaal hotel met goede voorzieningen. niks op aan te merken een aanrader.
  • Reis vertrek datum2011
Service 7,0
Prijs / kwaliteit 6,0
Eten 6,0
Kamers 6,0
3-6-2011
ellie/kees molenaar
Super goed, voor herhaling vatbaar
Een weekend gewonnen met een prijsvraag, en aangeboden door hotel Aalsmeer, geweldig, gezellig, en vooral goed eten.
  • Reis vertrek datumApr. 2011
Eten 9,0
7-12-2011
wesley
zeer goede plek
hier in aalsmeer is het lekker warm het is lang geleden dat ik voor het laatst op vakantie ben geweest.Het eten is er ook heel erg lekker.
  • Reis vertrek datumJan. 2011
Eten 8,0
7-5-2011
Jason
erg leuk
is erg vriendelijk en erg leuk, er is veel vermaak en je hebt altijd iets te doen. het eten is niet vies maar ook niet super lekker. verder is alles leuk goede service van het hotel
  • Reis vertrek datumJuni 2010
Service 6,0
28-9-2009
Sjoerd
leuk hotel
Licht midden in het dorp Aalsmeer de kamers waren netjes en goed verzorgt
  • ReisgezelschapZakelijk
  • Reis vertrek datum2008