Beers

31 Reviews (1..10)

30-4-2017
Joke
Het was geweldig!
Wij vonden het super! Kampeerterrein lag er perfect bij, super leuk voor kinderen, de skelters op luchtbanden en het speelobject met de pomp met echt stromend water! Het was beren koud tijdens ons verblijf, maar we mochten 's avonds gebruik maken van de gezellige domaine zaal. Hier stond een palletkachel en we hebben hier super comfortabel gezeten! Het was een feest om hier te zijn! Dank je Liesbeth en alle medewerkers!
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumApr. 2017
14-7-2016
Toplocatie in het mooie Land van Cuijk!!!
Wij komen 20 jaar met plezier op De Barendonk.
Deze gastvrije mensen hebben oog voor wat de gast nodig heeft. Het is altijd verfrissend om daar te zijn. Steeds wordt er geïnnoveerd, maar de locatie blijft toch kleinschalig. Wat een fijne plek om te zijn met familie, vrienden, collega's etc.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumMei 2016
Eetgelegenheden 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
13-6-2015
Arno
Ruime, mooie camping
Landgoed de Barendonk ligt in een mooie omgeving en ziet er ook echt uit als een landgoed. Mooie oude gebouwen en daarachter een camping met zeer ruime plaatsen en keurig gras. Sanitair is eenvoudig, maar erg schoon. Tegenvaller voor ons was de stroom aansluiting van 6A (zo hadden we geboekt) die 4A bleek te zijn. En een WiFi limiet van 100Mb per dag is niet van deze tijd (ook niet kosteloos). Terugvallen op 4G is niet mogelijk want er is nauwelijks GSM ontvangst.
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Waardering 7,0
Waardering 7,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Kindvriendelijk 9,0
4-9-2014
Angelique
schitterend landgoed
We wilden nog even een weekendje in het hoogseizoen er tussenuit met ons campertje en hond, maar niet te ver uit de buurt. En zo kwamen we terecht bij dit geweldige landgoed. We hadden een prachtige plek met uitzicht op de boomkwekerij. Een prima plaats als vertrekpunt voor wat wandelingen in de natuur. Het sanitair was keurig en schoon, alleen vonden we het wat vreemd ingedeeld: wasmachines onder de wastafels, kinderbad in de keukenafdeling, toiletten en douches in aparte ruimtes maar wel dames en heren door elkaar, maar één afgesloten wastafelruimte. Dat zouden wij liever anders zien. Verder prima. Er is heel veel informatie aanwezig over de omgeving en de info-mappen per kampeerplek zijn ideaal. Echt een aanrader, deze camping!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datum2014
Staat v/h sanitair 7,0
10-8-2014
Rebekka
Prachtig landhuis in mooie omgeving
een heerlijk huis waar we een fijne midweek hebben gehad met super aardige en behulpzame gastvrouw. Een aanrader!
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Eetgelegenheden 8,0
24-7-2014
Tama van den Berg
Super plek om altijd terug te komen!
Camping de Barendonk is een mooie plek om ervaringen op te doen of om lekker uit te rusten in de natuur! Ik kom al +/- 16 jaar op Landgoed de Barendonk en elke keer is er weer een innovatieve verandering! Een aanrader dus!
  • Reis vertrek datum2014
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 8,0
18-11-2013
Daniëlle
Geweldige plek, heerlijk vertoeven!
Een fantastische plek waar we ook ieder jaar terugkomen. Eerst met de caravan toen in de gewone blokhut en nu in de comfort trekkershut. Onze hele familie komt hier al een aantal jaren, ofwel met z'n allen of alleen met het gezin. 4 weken geleden geweest en nu wéér met vrienden. Altijd hartelijk ontvangen door Liesbeth, we voelen er ons al aardig thuis. Wat voor het weer het ook is, je hebt het gevoel of je een week weg bent geweest ook al is het maar voor 1 nacht. De rust, de liefde waarmee Liesbeth alles doet, het ziet er altijd mooi en ordelijk uit. Voor de kinderen geweldig, skelters volop, leuke speelplek en een prachtig bos Zo'n heerlijke plek waar we zeker altijd terug blijven komen!! Chrétien, Daniëlle, Pol, Pien en Pleun
  • Reis vertrek datumNov. 2013
Staat v/h sanitair 10,0
28-10-2013
Astrid
Wat een fijne vakantie!
Afgelopen herfstvakantie hebben we een aantal dagen een trekkershut plus gehuurd. Wat een fijne vakantie hebben wij gehad! De camping is mooi, verzorgd en de kinderen konden er heerlijk spelen. Er werden voor de kinderen een aantal leuke gratis activiteiten georganiseerd. Zo hebben ze Halloween pompoenen gemaakt, cakejes gebakken bij het kampvuur, heksensoep gemaakt, etc. Ze vonden het geweldig! Met Liesbeth mochten we in alle vroegte de koeien, paarden en geiten voeren. Een heel bijzondere en leerzame ervaring. Liesbeth nam ook echt de tijd om het een en ander uit te leggen. De omgeving is ook heel mooi: fietsen of wandelen in de aangrenzende bossen. We hebben ons op landgoed de Barendonk zeer welkom gevoeld en we komen dan ook zeker terug!!
14-10-2013
Femke van der Zanden
Heel gastvrij en gezellig!
We hebben een weekend met een groep van 13 meiden in het 'Grote Huis' gelogeerd. En we hebben ervan genoten! Ruime slaapkamers, ruime en schone badkamers en toilet, hele mooie keuken in alle gemakken voorzien, alles netjes geregeld. Doordat het huis er nog zo als vroeger uitziet, ga je even terug in de tijd. De gastvrijheid is echt top! Bedankt Liesbeth! Alles is te bespreken en de sfeer is heel relaxed! We hebben ook deelgenomen aan de 'Boerenspelen'. Dit was heel goed verzorgd, leuke activiteiten, een extraatje en nog een kijkje op de boerderij! Kortom: Wij hebben een topweekend gehad, mede door Landgoed 'De Barendonk'.
6-10-2013
RBuijs
Prachtig verblijf
Wij hebben een weekeinde gelogeerd in het "koetshuis". Wij waren met een groep van 8 personen. Het huis is heel netjes afgewerkt en van alle gemakken voorzien. Er is een leuke tuin aanwezig met veel ruimte een tuinzet en zelfs een loungehoek. Het huisje is heel sfeervol ingericht en de slaapkamers hebben prima bedden. De 2 slaapkamers boven hebben ieder een eigen douche en toilet. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en kunnen het koetshuis zeker aanraden. De rest van het landgoed ziet er trouwens ook prima uit. Goedverzorgd en mooi.
  • ReisgezelschapMet een groep