Wittem

35 Reviews (1..10)

22-8-2016
Tielen
Top Hotel
Super hotel, gemoedelijke sfeer, vriendelijke eigenaren, gevoel van thuiskomen! Top weekend gehad en ga zeker nog een terug.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Kindvriendelijk 9,0
24-7-2016
Hanneke en Nicky
Heerlijk genieten van t goede leven
Zeer vriendelijk gezin dat zorgt voor een gemoedelijke sfeer, prachtige tuin en heerlijke maaltijden van hoog niveau, gastvrije bediening, de term verwenarrangement is helemaal op zn plaats. Wij komen zeker terug!
  • Reis vertrek datumJuli 2016
17-6-2016
Bruins
Mooi Beukenhorst
Een heerlijk verblijf van 4 nachten gehad bij een zeer gastvrij echtpaar. Heerlijk gegeten, prachtige omgeving. Aanrader.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Kamers 7,0
21-12-2015
fam provoost
Leuke, gemoedelijke ontvangst een prima gastvrouw,en de echtgenoot een uitstekende kok.Huiselijke sfeer.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
Service 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0
12-10-2015
hilde en henk hofman
prettig
Het is geen modern hotel maar een nostalgisch.Omdat geen lift aanwezig moeten minder goede ter been naar een zo laag mogelijk gelegen kamer vragen.Wij verbleven op de bovenste etage aan de kant van de rijksweg.Door de goede isolatie overigens nauwelijks of geen last van geluid gehad.Kamer groot genoeg en badkamer prima.Gastvrijheid perfect,ontbijt en avondeten dik in orde..
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
Ligging 6,0
Kamers 6,0
Kindvriendelijk 6,0
10-8-2015
Ina van egmond
In 1woord geweldig
Stijlvol,rust gevend,hotel.niks is de gastvrouw teveel.de keuken met het diner is geweldig smaakvol.ontbijt ruim voldoende en afwisselend. Openbaar vervoer is voor de deur.motoren, fietsen e.v.t.een oldtimer staan veilig binnen de muur van de schitterende schaduwrijk tuin.vogels,vlinders,vliegen af en aan in de bloemen border.de omgeving is prachtig om te ontdekken met de motor.dit hotel is een aanrader. Wij hebben genoten en zijn hier tot rust gekomen.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Ligging 10,0
Kindvriendelijk 8,0
5-7-2015
Wim Schook
Het was fantastisch!
Wij hebben drie dagen genoten van onvervalste Limburgse/Zwitserse gastvrijheid en twee keer van een fraai, lekker en uitstekend verzorgd diner. Ook het ontbijt was zonder meer prima, gezellig en lekker.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Ligging 9,0
13-7-2014
liesbetharts
sfeer en extra service
Hotel Beukenhorst is een heerlijke plek om te overnachten en te eten. Goede bedden en mooie tuin. Extra sfeer door de inrichting die is aangepast aan het notarishuis. Het ontbijt is zeer gevarieerd.Met extra wensen wordt rekening gehouden. We lieten ons elke avond verrassen v.w.b. het diner. Dat was elke avond heel goed. Kruiden uit eigen tuin. Als we gevraagd hadden om rauwkost bij het eten hadden we daf gekregen. We zijn gewend om te eten wat de pot schaft en dat was goed. We troffen het met het weer. In de week van 30 juni t/m 4 juli 2014 was het prachtig weer met iets frissere avonden. Mooie avond- en ochtendwandelingen gemaakt. Een rondleiding door het klooster en de bibliotheek van Wittem moet je niet overslaan. Daarbij is een wandeling door de kloostertuin ook de moeite waard. De bus stopt bijna voor de deur en gaat om het kwartier naar Aken of Maastricht. In het kerkje van het naburige plaatsje Wahlwiller zie je schilderingen van Aad de Haas. We hadden halfpension. Een aanrader
  • Reis vertrek datumJuni 2014
Kindvriendelijk 7,0
12-4-2014
mc
Geweldig!
Hotel de Beukenhorst is geweldig! De gezellige en huiselijke uitstraling van de inrichting passen goed bij het oude karakter van het huis, de gastvrijheid is top en het eten is zoals het bedoelt is, eerlijk en verrukkelijk. Ook voor 30+ is dit een heerlijk hotel om tot rust te komen en een leuke plek om op pad te gaan. Alles is dichtbij met zowel bus als auto. Zeker een aanrader!
  • Reis vertrek datumApr. 2014
Prijs / kwaliteit 8,0
26-1-2014
Ellen van der Zanden
Zeker aan verwachting voldaan!!!
Wij zijn net terug van een weekendje Beukenhorst. Het was helemaal goed!! Vrijdagavond heerlijk gegeten in restaurant en ook het ontbijt was helemaal compleet. Goed geslapen op heerlijke boxspring bedden. Wij vonden het ideaal om dit hotel te combineren met dagje Thermae 2000. Marie-Jose en Urs, hartelijk dank voor de goede verzorging, ga zo door!!
  • Reis vertrek datumJan. 2014
Ligging 6,0