Sint Geertruid

Staat v/h sanitair 7,6

20 Reviews (1..10)

25-9-2016
Gerda
Gezellige camping in een mooie omgeving
Prima camping, wat verouderd sanitair maar netjes schoon. Twee wasbakken met warm water voor de vaatwas, dat hadden er een paar meer mogen zijn. Mooie omgeving, centraal gelegen voor een dagje Maastricht, wandelen in het Vijlenerbos, bezoek aan alle mooie dorpjes etc. Gezellig restaurant bij de camping. Vriendelijke mensen bij de receptie. Een aanrader om deze camping een keer te bezoeken.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
23-8-2016
Irene en Paul
Mooie rustige camping in een prachtige omgeving
Wij hebben genoten van onze midweek bij camping de Bosrand. Dankzij het mooie weer veel kunnen wandelen in het prachtige Limburgse landschap. Plezierige rustige camping met een gezellig eetcafé en prima sanitaire voorzieningen. Hier komen we zeker nog eens terug.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Ligging 10,0
Kindvriendelijk 10,0
Staat v/h sanitair 9,0
28-7-2016
Kobus
Nog even aanpassen!
Met camper in juli overnachting gedaan. We kwamen uit Frankrijk, waar de campings goed hebben ingespeeld op de toename van het aantal campers. Deze eigenaar stopt campers weg op een soort parkeerplaats! Grote grindvlakte met een paar struiken. Gras met een strook grind voor de camper ziet er heel anders uit! 1 nacht was daarom genoeg op deze camping.
  • Reis vertrek datum2016
Waardering 3,0
Waardering 3,0
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 4,0
Kindvriendelijk 9,0
14-5-2017
henrike
bij toeval een topcamping ontdekt
camping is makkelijk aan te rijden maar ligt wel dicht langs een redelijk drukke weg.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Staat v/h sanitair 8,0
31-5-2016
fam Hermsen
Genieten bij De Bosrand!
Met de meivakantie wezen kamperen in eigen land bij camping De Bosrand. Mooie rustige camping aan de rand van het Savelsbos. Ideaal voor met kleine kinderen en er was net een mooie nieuwe speeltuin. In het eetcafe kan je een prima hapje eten, zeer vriendelijke gastvrouw. Sanitair is schoon, ondanks de vakantiedrukte. Genoten van de Limburgse gastvrijheid!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Staat v/h sanitair 10,0
22-12-2015
Ad
Gemoedelijk met passanten
We verbleven enkele dagen op de Bosrand aan het begin van onze zomervakantie. Limburgse gastvrijheid! Op het benedenveld staan vrijwel alleen passanten. Sanitair daar is best gedateeerd maar wel redelijk schoon. Je kunt er goed fietsen maar moet wel rekening houden met wat heuvels. Rondje Eijsden Margraten met een uitstapje naar de Amerikaans erevelden.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Waardering 7,0
Waardering 7,0
Prijs / kwaliteit 6,0
Staat v/h sanitair 6,0
31-7-2014
geja50
Zeer goede passantencamping
Na jaren onze laatste overnachting vanuit Frankrijk rondomLuik te hebben doorgebracht, kozen we dit jaar voor een Nederlandse camping. Wat een geweldige keus. We kwamen op tijd aan en konden kiezen uit meerdere plekken. Nu een ruime plaats dicht bij alle faciliteiten. Na drie weken stokbrood, wijn en kaas konden we op het zonnige terras genieten van een echt Hollands bittergarnituur. 's avonds konden we ook nog lekker buiten op het terras genieten van een eenvoudig, maar goed diner. De volgende morgen lagen de bestelde broodjes klaar en konden we na het ontbijt uitgerust de laatste kilometers naar huis afleggen. Hier komen we vast nog eens terug!
  • Reis vertrek datumJuli 2014
24-7-2013
Saskia
prima camping
Camping ligt mooi. Wij hebben hem gebruikt om op doorreis te overnachten. Sanitair is wel oud maar alles werkt en het is schoon. We stonden op het beneden veld met meer mensen die één nacht bleven. Boven zijn veel vaste plaatsen.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Ligging 9,0
Eetgelegenheden 6,0
Staat v/h sanitair 6,0
23-9-2012
Mark
geweldig
De eigenaresse en eigenaar van de camping zijn geweldige mensen. Niets is ze teveel, alles kan en ze doen werkelijk nergens moeilijk over. Limburgse gastvrijheid, tot op het bot!
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumSept. 2012
27-6-2012
Tim en Heidi
Fijne rustige camping.
Afgelopen twee weken op dez camping doorgebracht. Een mooie camping voor mensen die van rust houden. Sanitair was goed en ook schoon. In het restaurant was voor een acceptabel bedrag goed te eten. Ontvangst en personeel was zeer klantvriendelijk. Mooie omgeving om zowel met auto als fiets erop uit te gaan.
  • Reis vertrek datumJuni 2012
Kindvriendelijk 3,0