Roermond

Zwembad 5,6

30 Reviews (1..10)

30-5-2016
Familie Undercover
Zeer aangenaam resort met top vakantie gevoel!
Als de zon schijnt is het een sprookje om hier te verblijven, kamperen, met een fantastische speeltuin, zeilen, duiken, sloep huren, zwemmen en heel veel meer, als gezin zijn wij 9 jaar geleden hier in de weekeinden vaak naar toe gekomen terwijl wij 5 km verder op een ander park een vakantie woning bezitten (met een heel hoog senioren gehalte) en vanaf de eerste keer wilden de kinderen niet meer weg uit Marina Oolderhuuske, wij verblijven samen met veel nieuwe vrienden sinds 8 seizoenen op het mooiste park van zuid Nederland. Wij verheugen ons om op vrijdag weer lekker te kunnen gaan genieten en afschakelen. Ons vakantie huis elders is verhuurd en hier gaan wij niet meer terug, onze dochter heeft hier haar zeil en duikbrevet gehaald!! Het is hier fantastisch!!!
  • Reis vertrek datumMei 2016
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 10,0
9-8-2015
Ineke Abbekerk
Prachtige, nette, ruime en rustige camping
Je zou niet zeggen dat het al 25 jaar oud is. Zo mooi, netjes en vrij nieuw. Wij hadden een chalet van 2 jaar oud. Ruime woonkamer en 3 slaapkamers. Zag er heel goed uit. Mooie ruime camping, schoon, heerlijk aan het water. We hebben 2x een bootje gehuurd. Goed betaalbaar. Uitstekend restaurant, waar je heerlijk kunt wokken met een stukje live muziek. Kortom, wij hebben erg genoten en zouden zo nog een keer terugkeren op deze camping!!!
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Prijs / kwaliteit 10,0
Eetgelegenheden 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 2,0
5-9-2015
Soete Peter
Aangenaam verblijf
Voor de 2de keer hier op de camping dit jaar. Ook nu weer een prachtig verblijf gehad. Camping en omgeving zijn de moeite waard om te bezoeken. Limburgse gastvrijheid geeft je onmiddellijk een goed gevoel. Het Aziatisch restaurant op de camping is een echte aanrader. Minpuntje is dat de campingwinkel na 15 augustus alleen open is in het weekend. Ook jammer is dat bepaalde campinggasten zich niet kunnen houden aan de reglementen en de nachtrust niet kunnen respecteren. Tegenvallertje was ook dat er een giga buscamper naast ons kwam staan en zo ons aangename zonnetje wegkaapte. Misschien kunnen deze grote campers meer bij elkaar geplaatst worden. Maar het is een camping en plaats die we zeker nog zullen bezoeken. Het is een aanrader.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Waardering 9,0
Waardering 9,0
Eetgelegenheden 10,0
Staat v/h sanitair 8,0
2-8-2015
Hans
Fijne vakantieplek
Mooie camping, super gelegen aan het water. Ruime speeltuin voor de kinderen, verse broodjes. Wokrestaurant en frietkraam. Mooi en vooral schoon sanitair. Grote uitlaatplek voor de hond. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en door de vele Duitse gasten waan je je ook nog eens een beetje in het buitenland. Wij zijn hier nu al voor de 8ste keer en zullen ook volgend jaar hier weer te vinden zijn.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zwembad 7,0
4-8-2014
Marjo
Nooit meer
De camping is fraaigelegen en er zijn volop fiets-mogelijkheden. De camping is in het hoogseizoen voor naar schatting 80% met Duitse campinggasten, waaronder voor een groot deel vaste staanplaatsen. De douches vonden we in de morgen vuil. Kijk uit met de plaatsen aan de waterzijde! Bij een flinke regenbui sta je tot je enkels in het water! Check ook of er misschien een muziekfestival is , want je dreunt weg. Tot slot: we vonden het uiterst vreemd dat je van te voren moet afrekenen, dat is o.i. uiterst ongebruikelijk en klantonvriendelijk
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Prijs / kwaliteit 6,0
Eetgelegenheden 6,0
Staat v/h sanitair 6,0
25-7-2014
Jan783
nee geen twede keer
Te vol en vieze toiletten. We zijn er een week geweest. Hondonvriendelijk. Voorde kinderen is er veel te doen. De plaatsen zijn netjes maar het staat erg vol. De buurman moest bij aankomst op verzoek een stuk opschuiven. Dat ging zowel bij de buurman als bij de receptie niet van harte terwijl je er wel voor hebt betaald.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zwembad 2,0
13-7-2014
Jan Peters
Nooit meer
Beste Medewerkers Wij hadden een verblijf op de camping geboekt vanaf vrijdag 11/7 en,we werden door de nacht portier geweldig ontvangen.We waren die vrijdag namelijk pas om 21.30 op de camping. Oorzaak werk. De dag erna ga ik naar de receptie om in te checken. Op mijn vraag of ik zondag een paar uurtjes langer kon blijven, omdat ik vrijdag pas laat gearriveerd was, werd ik te woord gestaan door een oudere baliemedewerkster, alsof ik de eerste de beste kleuter was, die niet weet hoe het werkt op een camping. Er was geen enkele coulance of tegemoetkoming; het enige wat mogelijk was, was bijboeken tot zondagavond 18.00 uur of maandagmorgen. Kennen jullie het woord flexibiliteit niet? Ook wilden we een kop koffie drinken, maar terras was niet open en er was geen mogelijkheid om iets te drinken om 12.00 uur 's ochtends. Jammer!
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Ligging 4,0
Prijs / kwaliteit 3,0
Staat v/h sanitair 6,0
5-8-2014
Molly
Prima "Duitse" camping
We hebben met Pinksteren een lang weekend gekampeerd op Oolderhuuske. We vonden het geweldig dat de camping in twee delen is verdeeld: met of zonder hond. Wij hadden geen hond en dan heb je geen "last" van mensen die wel een hond hebben, dat hebben we op andere campings wel anders meegemaakt.... We kwamen laat aan (werk), en zijn goed ontvangen. Het sanitair was goed, totaal geen klagen. Onze plaats was netjes en groot genoeg. Het was dat weekend druk, maar niet rumoerig. We hebben heerlijk kunnen kanoën (is naast de camping te doen). Tot 12:00 uur in kunnen pakken is heel fijn. De minpuntjes vonden wij: * Het strandje was bezaaid met vogelpoep (eenden/ganzen?), kan gevaarlijk zijn voor honden als ze dit eten. * We hadden nauwelijks contact met andere campinggasten, want wij spreken totaal geen Duits en dat was/is toch wel de voertaal op deze camping. * Wijzelf hebben het zwembad niet bezocht, maar onze kinderen hadden het na één keer wel gezien daar. Daarom dat enige zesje.
  • Reis vertrek datumJuni 2014
Staat v/h sanitair 8,0
Zwembad 6,0
13-9-2013
Pmmtje
Nooit meer!
Strand ligt vol met ganzenpoep. Ipv opruimen spitten ze het om. Lekker als je kinderen daar dan in gaan zitten graven! Zwembad is gevaarlijk voor kinderen en ouderen. Tegels zijn spekglad. Houd je kind vast want 1 tel niet, en ik zie het jongetje nog valken. Hij had een flink gat in zijn hoofd. Receptie kent hun eigen afspraken niet. Onze rekening was dan ook veel hoger dan vorens aangegeven.
  • ReisgezelschapMet een groep
Kindvriendelijk 1,0
Staat v/h sanitair 5,0
9-9-2013
noname
In het naseizoen niks te doen
9 september 2013 aangekomen: vrijwel niets geopend, geen snackbar, geen botenverhuur, de pont naar de overkant vaart niet, geen kampwinkel, het zwembad - niet meer of minder dan een groot pierenbad moet 7 euro entree kosten. Wel is daar een sauna en fitness bij inbegrepen, maar als je hier geen belang bij hebt, dan is 7 euro voor baantjes trekken een fiks bedrag. Dit terwijl de camping behoorlijk bezet is door Acsi arrangementen. Het zwembad zou gratis moeten zijn als compensatie voor alle andere dingen die gesloten zijn.
  • Reis vertrek datumSept. 2013
Staat v/h sanitair 9,0