Berg en Terblijt (Valkenburg)

Hotel Kasteel Geulzicht****

Kindvriendelijk 7,3

213 Reviews (1..10)

17-12-2016
Mj Mesu
Voor 1 x leuk. Niet voor herhaling.
Voor een kasteel is het uiterlijk mooi maar binnen viel het tegen. Prijs kwaliteit matig. Torenkamer viel tegen qua meubilair en aankleding voor een kasteel. Ontbijt was matig. Ontvangst en vertrek kan professioneler. Lift gaat tot 2e verdieping. De rest via trappen.
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Kindvriendelijk 3,0
12-12-2016
luvia
Uitstekend familie hotel
Wat een ontzettend leuk familie hotel met een vriendelijke ontvangst. De ruime kamers zijn sfeervol en authentiek ingericht. En hebben een prima badkamer. Een rustig hotel met goede bedden. Valkenburg is met een half uurtje aan te lopen. Taxi naar Maastricht kost rond de €25,-. Heerlijk ontbijtje. Nabij voldoende , goede restaurants. Gewoon boeken!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Eten 8,0
28-10-2016
Milos
Goed hotel, maar slecht geslapen
Een mooi hotel met een goede ligging. De omgeving is leuk en er is genoeg te doen. De ontvangst was vriendelijk, service goed en ook het ontbijt was goed. Zoals eerder gelezen, is het meubilair e.d. wel echt aan vervanging toe. De torenkamer had overigens een soort schuimrubberen matras. Dat verwacht je niet voor die prijs. Ook zaten er veel vliegen in de slaapkamer. Bij aankomst zaten de ramen aan de binnenzijde +- 40 vliegen, deze naar buiten gejaagd. Uiteindelijk bleek 's-nachts dat er nog een 20tal vliegen aanwezig waren, mogelijk ergens anders vandaan gekomen (was een bekend probleem). Helaas erg slecht geslapen hierdoor. Ik kom niet hoger dan een 7 (ruim voldoende) doordat de prijs/kwaliteit naar mijn mening niet in verhouding staat. Dit zou enigszins verbeterd kunnen worden met horren in de torenkamer, en andere matrassen/bedden.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
Kamers 5,0
18-10-2016
Lucia
prachtig
mooi kasteel .wij voelde ons net koning en koningin. de ontvangst was erg vriendelijk. de kamer was erg groot en het romeinse bad was geweldig. het ontbijt was keurig verzorgd en ruim voldoende. het ontbijt van de tweede dag is speciaal aangepast omdat wij vroeg vertrokken.heel netjes. wij komen zeker eens terug.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
Kamers 9,0
Kindvriendelijk 10,0
19-9-2016
Corina
Mooi kasteel
Mooi en sfeervol kasteel. Het is absoluut aan renovatie toe maar dat doet niet af aan de sfeer. Onze kamer was ruim en compleet, het bed was comfortabel. De badkamer had een Romeins bad; dat blijkt een verzonken marmeren rechthoekige bak te zijn. Ik had me er een meer romantischere voorstelling van gemaakt (maar dat ligt ws aan mij). De ontvangst was vriendelijk, het ontbijt niet uitgebreid maar vers en lekker.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Service 8,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Eten 7,0
9-9-2016
marleen pikaart
Geweldig, wij voelden ons gelijk thuis.
prachtig interieur, mooi uitzicht, zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Vanuit het kasteel kan je door het bos naar Valkenburg ( ongeveer 2 km) lopen. Ik kan niks negatiefs bedenken, zeker voor een herhaling vatbaar!
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Service 10,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 8,0
Kindvriendelijk 6,0
23-8-2016
Sabine Remers
Teleurstelling
Ik vond het allemaal een beetje tegenvallen. Het kasteel krijgt zulke goede recensies, maar komt op de foto's veel indrukwekkender over dan in het echt. Bij binnenkomst zag ik een allegaartje van spullen en het was niet zo heel erg schoon. Vooral de ramen waren vies. Het ontbijt vond ik, gezien de prijs van het verblijf, helemaal niets bijzonders. Ik verwacht op zijn minst verse jus d'orange bijvoorbeeld en ook de broodjes waren kleffe afbakbroodjes die ik zelf ook bij de supermarkt kan halen. Het uitzicht, waar je extra voor betaald, is grotendeels een grote parkeerplaats. De foto op de site is genomen op een manier waarop dit niet zichtbaar is. De mensen vond ik wel erg aardig en de kamer op zich was ook groot en mooi. Het bed bestaat echter uit twee eenpersoons matrassen met een grote geul erin. De omgeving is super en maakte heel veel goed gelukkig. Vooral Valkenburg vinden wij geweldig. Al met al niet helemaal wat ik er van had verwacht en dat maakte de bijzonderheid van het cadeau aan mijn partner echt een stuk minder helaas. Wij zullen zeker niet meer terugkomen in dit kasteel, maar wel in deze omgeving!
Service 7,0
Prijs / kwaliteit 3,0
Eten 4,0
Kamers 7,0
19-8-2016
Marlies
Geweldige locatie, en we blijven terugkomen!
Gastvrij onthaal en zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Je voelt je echt gast op 'n kasteel. Het kasteel is ook in dezelfde stijl gebleven, en heeft een bijzonder mooie locatie. Er wordt een uitgebreid ontbijtbuffet aangeboden.Wij kwamen er voor de derde keer. super!
  • ReisgezelschapMet een groep
Kindvriendelijk 9,0
15-8-2016
Familie van der Werff
Magnifique!!!
Hebben afgelopen weekend 2 nachten doorgebracht op het kasteel en hadden het geluk in 2 verschillende kamers te mogen slapen. De 1e kamer was prachtig met houten lambrisering, ruim, heerlijke grote ramen die open konden waardoor we nog lang in een middagzonnetje hebben kunnen zitten. De badkamer, ook ruim, alles keurig schoon en een Romeins marmeren bad, echt geweldig! De 2e kamer was de torenkamer met 3 verdiepingen, sfeervol ingericht en een prachtig uitzicht! Het uitgebreide en lekkere ontbijt kun je binnen nuttigen maar bij mooi weer ook op het buitenterras, wat een heerlijkheid om te ontbijten met zo'n mooi uitzicht. Gastheer en gastvrouw bijzonder vriendelijk en altijd in voor een praatje. Hebben ons enorm thuis gevoeld en komen zeker weer terug!!!
Kamers 9,0
12-9-2016
Fam. Borkent
Een aanrader
Onlangs hadden we het genoegen een aantal nachten in hotel Geulzicht te verblijven. Een heus kasteel, mooi gelegen in het Limburgse Geuldal. Een goede uitvalbasis voor uitstapjes naar o.a. Valkenburg, Maastricht en Duitsland of mooie wandelingen in de buurt. De ontvangst was zeer hartelijk. Dankzij de goede verzorging door de gastheer en zijn vrouw en het feit dat de ze nooit te beroerd waren voor een praatje, voelden we ons er als snel thuis. De kamers zijn zeer ruim. Het bed lag heerlijk en ook de badkamer was groot. Dankzij het fraaie weer konden we buiten op het terras genieten van een lekker ontbijt. Ook binnen is het genieten geblazen. Dankzij de weelderige inrichting valt er genoeg te zien. In de directe omgeving vind je een paar goede restaurantjes. Kortom: dit hotel is een echte aanrader. Zijn er dan geen minpunten? Nou eentje dan. Dat is het ontbreken van het kasteelspook, maar ik denk dat zelfs dat geregeld kan worden.
Ligging 10,0
Service 10,0