Epen

Hygiëne 8,0

148 Reviews (1..10)

21-6-2017
A.J. van der Linde
Heel aardige camping met soms prachtig uitzicht.
Sommige plaatsen bieden een fantastisch uitzicht op het mooie Geuldal. Er zijn maar weinig plaatsen geschikt voor tentkampeerders met een wat grotere tent omdat de ondergrond hellend en niet vlak is. Goed sanitair wat goed schoongehouden wordt. Het personeel is vriendelijk. Het restaurant biedt een goede kwaliteit voor de prijs. De bediening is echter amateuristisch ( Voor een zeer goed restaurant: ga eens net over grens naar Teuven bij Moeder de Gans!) Voor één ding moet je oppassen: Controleer de rekeningen! Van de 5 keer was er maar 1 keer een correct bedrag in rekening gebracht.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Staat v/h sanitair 8,0
Hygiëne 8,0
5-3-2017
Roel en Jen
Wat een mooie plek om met je camper te staan!
Geweldig weekend gehad met het hele gezin. Medewerkers rozenhout enorm vriendelijk en gastvrij. De locatie is adembenemend mooi. Top.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zwembad 8,0
22-1-2017
Mooniek Crijns
Prachtig uitzicht over het Geuldal
Geweldig dat deze camping in de wintermaanden open is! Met standkacheltje in je campertje aan en verwarmd toilet gebouw is het heerlijk om hier te staan.
  • Reis vertrek datumJan. 2017
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 7,0
Eetgelegenheden 10,0
Zwembad 7,0
10-1-2017
Joop den Haan
Geweldige camping met een perfect restaurant .
Gewoon een fijne camping waar we vanaf 20 december 2016 tot 2 januari 2017 hebben gestaan met onze caravan en het was geweldig
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 10,0
Staat v/h sanitair 9,0
3-1-2017
Kees Jan Blok
Winterkamperen,doen!
Voor de eerste keer winterkamperen met de caravan. Prachtige, rustige plek uitgezocht. Fantastisch uitzicht richting Epen. Goede uitvalsbasis voor wandelingen. Lekker dineren; voldoende keuzes voor niet teveel geld. Zeer aardig bedienend personeel en eigenaren. Verwarmd en zeer schoon sanitair/douches. Volgende feestdagen weer!
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Waardering 10,0
Waardering 10,0
Prijs / kwaliteit 9,0
30-10-2016
marijke
prachtig uitzicht.
De weg ligt te dicht bij de camping.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
Waardering 6,0
Waardering 6,0
Prijs / kwaliteit 6,0
Staat v/h sanitair 5,0
25-10-2016
J. van Gulick
Mooie ligging, maar chagrijnige mensen
De camping ligt heel mooi, uitkijkend op het heuvellandschap. Op een oudere mevrouw na vind ik het personeel wel erg kortaf, er kan nog geen fatsoenlijk goedemorgen of dank je wel van af; wat toch vrij elementair is bij gastheerschap. Ook niet passend bij gastheerschap is het gegeven dat je voor 20.00 uur iets te eten besteld moet hebben, daarna kan het niet meer...... Gelukkig zijn er genoeg wel leuke restaurants in de omgeving die daar niet zo spastisch over doen....
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zwembad 6,0
1-4-2017
Manuelle landstra- van Strijp
Oneerlijke en onvriendelijke mensen
Prachtige camping met schoon sanitair. Jammer dat eigenares zich niet aan de prijsafspraak houdt. We hadden een winterplaats afgesproken incl tv en toeristenbelasting maar excl stroom. Bij afrekenen telde ze toch de tv en toeristenbelasting extra. Ik heb Madeleine, de eigenaresse hierover gebeld maar ze ontkende gewoon. Terwijl ik zei dat ze nog had gezegd dat we zelf het aantal dagen bij moesten houden dat we er waren omdat ze dat aan de gemeente moest afdragen. Ik nog expliciet gevraagd heb dat toeristenbelasting toch incl was. Ja zat erin zei ze, was voor hun om te weten wat ze moesten afstaan. En dan later hierover liegen!!!!
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Zwembad 1,0
24-8-2016
Mara
Fantastisch!
In de reviews wordt veel geklaagd over het zwembad, maar daar zie ik geen problemen. Het zwembad is niet extreem groot, maar perfect voor een verkoelende duik. Vooral de omheinde tuinen bij de appartementen waren geweldig i.v.m. Onze hond. Zo kon hij niet weglopen maar wel steeds bij ons zijn. Daarnaast was er ook nog eens gratis wifi. Al met al was het een schitterende vakantie!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 10,0
Zwembad 8,0
6-9-2016
Leo
genoten op de Rozenhof
we hebben een stacaravan gehuurd; vrijwel nieuw en ruim (met 4 volwassen is de 2e slaapkamer misschien wat krap als iedereen 185cm+ is), maar riante woonruimte, flinke keuken en goede douche/wc ruimte. Prima schoon gemaakt bij aankomst. Zitje/grasveld bij caravan goed, maar had misschien wat ruimer gemogen. Personeel; overal super vriendelijk en behulpzaam!! (winkeltje, snackbar, terras, receptie; gewoon prettige mensen) Eten terras/restaurant; lekker voor een schappelijke prijs Omgeving/ligging; gewoonweg prachtig!! Mooie uitzichten vanuit de caravan, tegen het Vijlerbos aan(met mooie separate wandel, mtb en paarden paden). Op een paar honderd meter het leuke ijs/fruit tentje langs de weg(maar voor heeeerrrrlijk ijs ga je natuurlijk naar Vaals "ijssalon Italia" en 't Hijgend Hert op wandelafstand door de bossen. . Voor gezinnen met kleine kinderen bij caravans lekker autovrij ! En voor gezinnen met kinderen; klein zwembad en speeltuintje op de camping. Komen er zeker nog een keer terug.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumAug. 2016